Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
täiesti tavaline starter on seal...
Postitused: 1,812
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
34
Kuskilt on jäänud kõrva, et osadel sellistel on genekas ja starter üheks tehtud. Ja särts tuleb superkondekast. Võib-olla nägin unes seda kõike, ei mäletagi täpselt.
Postitused: 528
Teemad: 19
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Täiesti tavaline starter. Lihtsalt uued autod käivituvad niivõrd kergesti.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Päris tavaline see starter ikka ei ole vaid spetsiaalselt seleks tihedaks käivitamiseks ehitatud. Kui viitsite otsida siis sellest on palju kirjutatud.
Volkar oli algul hädas, starteri puksid lendasid ju laiali. Nüüd kui loodi tugevdatud konstruiga starter on mured kadunud.
Ja käivitamiseks on neil tavalisest suurem aku peal.
Mul 1,2l bensiini Fabia aku on 95 Ah. Samas kui 1.9 diisel Audi on 75Ah akuga.
Muidugi midagi on selled süsteemis teistmoodi sest kapoti all on eraldi miinus klemm käivitusabi tarbeks. Aku peale käivitusabi ühendada on keelatud. Pidi süsteemi loojakarja saatma.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 941
Teemad: 1
Liitus: Jan 2005
Maine:
13
Aku pealt käib kogu see auto edasi kui kone seismas, mõnel juhul ka genekas "lahti ühendatud" kuni aku kriitilise piirini, sellest ka suuremad akud.
Eks neid lahendusi erinevaid olemas.
Postitused: 552
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
2
Aku - klemmi juures aku andur, seepärast klemmidelt käivitusabiga käivitada ei tohigi.
Väntvõlli andureid on kaks, et kiiremini käivituks.
Starter põhimõtteliselt tavaline.
Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !
Üks 2001a Busso ongi ainult.
Postitused: 121
Teemad: 7
Liitus: Mar 2007
Maine:
3
07-07-2017, 23:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-07-2017, 23:41 PM ja muutjaks oli
Simson0077.)
Ka selline variant olemas, kus starterit pole vajagi. Oletame, et mootori x silindris on töötakt, sinna pihustada kütust ja anda sädet ning mootor turtsatabki tööle...
Teoorias ja praktikas muidugi asi märksa keerulisem
4xOpel 3xChevrolet
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(07-07-2017, 21:53 PM)MartinL Kirjutas: Aku - klemmi juures aku andur, seepärast klemmidelt käivitusabiga käivitada ei tohigi.
Väntvõlli andureid on kaks, et kiiremini käivituks.
Starter põhimõtteliselt tavaline.
(07-07-2017, 22:19 PM)linnuke Kirjutas: Huvi tekitas lihtsalt see ,et tavalisel starteril ikka aegajalt hambad maas ,pendiks p....s jne.Selle süsteemi juures saab kogu see mant ju 100 x rohkem valu. 
Siin ongi see väike nipu,et start stopp starterid on ehitatud just start stopp tööd tegema. Pealt jah nagu starter aga sisu vähe tummisem. Neil ju isegi akud teised peal. Sellised mis kannatavad süvatühjenemist ja võtavad voolu kiiremini vastu.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 791
Teemad: 12
Liitus: Dec 2015
Maine:
13
(08-07-2017, 00:02 AM)Daff Kirjutas: (07-07-2017, 21:53 PM)MartinL Kirjutas: Aku - klemmi juures aku andur, seepärast klemmidelt käivitusabiga käivitada ei tohigi.
Väntvõlli andureid on kaks, et kiiremini käivituks.
Starter põhimõtteliselt tavaline.
(07-07-2017, 22:19 PM)linnuke Kirjutas: Huvi tekitas lihtsalt see ,et tavalisel starteril ikka aegajalt hambad maas ,pendiks p....s jne.Selle süsteemi juures saab kogu see mant ju 100 x rohkem valu. 
Siin ongi see väike nipu,et start stopp starterid on ehitatud just start stopp tööd tegema. Pealt jah nagu starter aga sisu vähe tummisem. Neil ju isegi akud teised peal. Sellised mis kannatavad süvatühjenemist ja võtavad voolu kiiremini vastu.
Aku maksab 2korda rohkem
starter 3korda rohkem
asjal sisuliselt mingit kokkuhoidu pole .....
ainult söbralik müügi esindaja saab sulle ülikalli kolaka müüa...
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Postitused: 6,993
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
97
08-07-2017, 00:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-07-2017, 01:13 AM ja muutjaks oli
Marko.)
Starter - generaator - hooratas on väga ammu leiutatud. Kes viitsib, otsib üles. Miks ei kasutata teoorias igavesti töötavat asja kahjuks ei tea, kahtlustan autofirmade raamatupidajate karvast kätt.
EDIT: selguse huvides - kõi see kompott on mootori ja kasti vahel, ei mingeid harjasid ega pukse
ainult mähised ja pöörlevad rauatükid
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,362
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Seda nõmedust saab ju välja ka lülitada. Või?