Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Millalgi võibolla prooviks, kas saab UD2-le hääle sisse. Ei tea milline jagajast väljuv ots millise silindri jaoks on mõeldud, kuidas aru saada?

Kas keegi on kaalunud või teab niisama palju kaalub gaz66 ilma pealisehituseta, ehk siis auto palja raami, kabiini ja vintsiga.

(28-06-2017, 19:26 PM)maisalup Kirjutas:  Kunagi uurisin siis oli makital sama moodi 30min lubatud täisvõimsusel, peale seda tuli lasta käia poolvõimsusega 1min ning siis panna suu püsti jahtuma mitte küllili

makita manual http://icmsmakita.eu/cms/custom/fi/user_...51_8NE.pdf maakeelne algab 64 lk ja mina küll küsimusele vastust ei saanud.

(28-06-2017, 22:23 PM)veix__ Kirjutas:  Millalgi võibolla prooviks, kas saab UD2-le hääle sisse. Ei tea milline jagajast väljuv ots millise silindri jaoks on mõeldud, kuidas aru saada?

https://www.youtube.com/watch?v=IF39JHaVMyY 

aja näpuga video pealt järele Big Grin

Veel pole maha löödud

(29-06-2017, 10:04 AM)muska71 Kirjutas:  
(28-06-2017, 19:26 PM)maisalup Kirjutas:  Kunagi uurisin siis oli makital sama moodi 30min lubatud täisvõimsusel, peale seda tuli lasta käia poolvõimsusega 1min ning siis panna suu püsti jahtuma mitte küllili

makita manual http://icmsmakita.eu/cms/custom/fi/user_...51_8NE.pdf maakeelne algab 64 lk ja mina küll küsimusele vastust ei saanud.

Aga manuaalis on öeldud, et pikalt töötamine suunaga alla poole võib tekitada masina ülekuumenemist ja ennem lõpetamist kõige kuumemal reziimil tuleb maha jahutada cooldown reziimiga.... 30min jutti on ikka päris pikalt suunaga alla poole töötamine kui puhastatav detail on laual lapiti...

Kas ja kus müüakse veel transportöörlinti? Mis hindadest jutt käib?
Paar rulli oleks pakkuda, rikkaks saamise eeldusega.


(29-06-2017, 17:16 PM)maisalup Kirjutas:  
(29-06-2017, 10:04 AM)muska71 Kirjutas:  
(28-06-2017, 19:26 PM)maisalup Kirjutas:  Kunagi uurisin siis oli makital sama moodi 30min lubatud täisvõimsusel, peale seda tuli lasta käia poolvõimsusega 1min ning siis panna suu püsti jahtuma mitte küllili

makita manual http://icmsmakita.eu/cms/custom/fi/user_...51_8NE.pdf maakeelne algab 64 lk ja mina küll küsimusele vastust ei saanud.

Aga manuaalis on öeldud, et pikalt töötamine suunaga alla poole võib tekitada masina ülekuumenemist ja ennem lõpetamist kõige kuumemal reziimil tuleb maha jahutada cooldown reziimiga.... 30min jutti on ikka päris pikalt suunaga alla poole töötamine kui puhastatav detail on laual lapiti...
vestlesin makita müügimehega ja mingit ajalist piirangut ei pidavat odavamal mudelil olema.kallimail mudelil peale töö lõppu ei tohtivat kohe seisma jätta ja vaja nats jahutada ventikaga enne seiskamist.

müügimehed ajavad ainult paska, kui asi garantiisse läheb on teine jutt. Meile rääkis ka müügimees milline imeline mootor tõstukil on- passati 2,0 diisel igavene mootor, peale 50 töötundi õlid jooksevad ja imelikud vibrad sees, aga ikkagi imeline passati mootor. Ütlesin vastu et ma sellest sitast passatist ei tea midagi, ma sõidan fordiga Big Grin

Kuhu saaks parima hinnaga tehnilisest hõbedast kontakte ja muud sarnast müüa, mis vanades vene elektriasjades leiduvad?

Ega otsing väga palju infot selle ala kohta ei anna tõepoolest.
Mul ei tulnud isegi too koht nähtavale, mida lgp.kass lahkelt jagas, tänud sellegi eest.

(29-06-2017, 17:16 PM)maisalup Kirjutas:  
(29-06-2017, 10:04 AM)muska71 Kirjutas:  
(28-06-2017, 19:26 PM)maisalup Kirjutas:  Kunagi uurisin siis oli makital sama moodi 30min lubatud täisvõimsusel, peale seda tuli lasta käia poolvõimsusega 1min ning siis panna suu püsti jahtuma mitte küllili

makita manual http://icmsmakita.eu/cms/custom/fi/user_...51_8NE.pdf maakeelne algab 64 lk ja mina küll küsimusele vastust ei saanud.

Aga manuaalis on öeldud, et pikalt töötamine suunaga alla poole võib tekitada masina ülekuumenemist ja ennem lõpetamist kõige kuumemal reziimil tuleb maha jahutada cooldown reziimiga.... 30min jutti on ikka päris pikalt suunaga alla poole töötamine kui puhastatav detail on laual lapiti...
Kuumapuhur on olnud aastaid mu igapäevane tööriist, millega ma materjali soojendan. Kunagi kui selle riistapuu kasutusele võtsin, siis tegin mugava kasutamise mõttes laua kõrvale kabuuri kust oli seda hea haarata ja tagasi pista. Nädalaga küpsetasin läbi kaks puhurit ja saatsin kõiksusse ilgeid needusi nende tootjate aadressil. Siis aga hea sõber õpetas, et pane kuumapuhur alati tagumiku peale istuma peale kasutamist, nii, et suu ülesse vaatab. Sellest ajast saadik ei ole mul puhur läbi läinud. Mingi odav käsn töötab mul juba 15 aastat. Eelmine läks lihtsalt kolimise käigus kaotsi. No 30 minutit jutti see riist mul küll kunagi ei tööta, aga päeva jooksul saab vatti palju. Rääkimata kuust või aastast.

(07-07-2017, 17:07 PM)maitus Kirjutas:  
(29-06-2017, 17:16 PM)maisalup Kirjutas:  
(29-06-2017, 10:04 AM)muska71 Kirjutas:  
(28-06-2017, 19:26 PM)maisalup Kirjutas:  Kunagi uurisin siis oli makital sama moodi 30min lubatud täisvõimsusel, peale seda tuli lasta käia poolvõimsusega 1min ning siis panna suu püsti jahtuma mitte küllili

makita manual http://icmsmakita.eu/cms/custom/fi/user_...51_8NE.pdf maakeelne algab 64 lk ja mina küll küsimusele vastust ei saanud.

Aga manuaalis on öeldud, et pikalt töötamine suunaga alla poole võib tekitada masina ülekuumenemist ja ennem lõpetamist kõige kuumemal reziimil tuleb maha jahutada cooldown reziimiga.... 30min jutti on ikka päris pikalt suunaga alla poole töötamine kui puhastatav detail on laual lapiti...
Kuumapuhur on olnud aastaid mu igapäevane tööriist, millega ma materjali soojendan. Kunagi kui selle riistapuu kasutusele võtsin, siis tegin mugava kasutamise mõttes laua kõrvale kabuuri kust oli seda hea haarata ja tagasi pista. Nädalaga küpsetasin läbi kaks puhurit ja saatsin kõiksusse ilgeid needusi nende tootjate aadressil. Siis aga hea sõber õpetas, et pane kuumapuhur alati tagumiku peale istuma peale kasutamist, nii, et suu ülesse vaatab. Sellest ajast saadik ei ole mul puhur läbi läinud. Mingi odav käsn töötab mul juba 15 aastat. Eelmine läks lihtsalt kolimise käigus kaotsi. No 30 minutit jutti see riist mul küll kunagi ei tööta, aga päeva jooksul saab vatti palju. Rääkimata kuust või aastast.
ostsin handymännist hinlase ära mingi 20.-,eile kleepisin ruberoidi katusel korstna ümbrus kinni ja toimetas küll,pahtlilabidas oli ka kohvris.seda hoian nüüd kohvris et juhuslikud põrutused keraamikale liiga ei teeks.hiinlaseid müüakse ka 70.-,aga hiinlase eest mina üle 20.- välja küll ei käi.

Tervist härrased!

Kui palju maksis nõukaajal mudelauto?

Endal neid peaaegu polnudki, nüüdseks noodki ammu kadunud. Lootsin, et hind on ajastutüüpiliselt põhja alla raiutud, aga netist pilte vaadates selgus, et ei ole. Ehk oli siis pakendi peal?

Meenub Priit Aimla naljalugu, kuidas ta Tšaika mõõte 43ga korrutas, et veenduda, kas on ikka täpselt tehtud. Aimla väitis hinnaks 9 rubla, korrutas 43ga Sad Big Grin

Mina jälle mäletan, et oli justkui 6 rubla? Dokumentaalne tõestus paneks muidugi asjad paika.

Erinevad mudelid olid erinevatel aegadel erineva hinnaga. Kuna paljud mudelid olid mõeldud ekspordiks/suveniiriks siis hinda karpide peale ei trükitud, nende hind oli löödud templiga karbi siseküljele näiteks.

(09-07-2017, 14:15 PM)oltsberg Kirjutas:  ... Kui palju maksis nõukaajal mudelauto?

Endal neid peaaegu polnudki, nüüdseks noodki ammu kadunud. Lootsin, et hind on ajastutüüpiliselt põhja alla raiutud, aga netist pilte vaadates selgus, et ei ole. Ehk oli siis pakendi peal? ...
huvitava teema leidsid üles. Ja huvitaval kombel pole ka pakendil hinda  Big Grin tõeliselt kummaline nähtus, kõigil asjadel oli hind sisse valatud-stantsitud-peale trükitud jne aga siin ei ole isegi tühja hinnakohta nagu "___rbl.___ kop. "

Põhja alla ei vaadanud, karpidel Russobalt okt 1994 ilma hinnata, Niva koos järelkäruga 12rbl, ülejäänu piltidel ja rohkem kaevata ei viitsinud. See 07 on EEKides. Kui selle RAFi tootmisaasta on 88, siis 8 rubla eest enam 24 õlut ei antud, inflatsioon oli siis juba olemas.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

(09-07-2017, 22:07 PM)aavu Kirjutas:  Põhja alla ei vaadanud, karpidel Russobalt okt 1994 ilma hinnata, Niva koos järelkäruga 12rbl, ülejäänu piltidel ja rohkem kaevata ei viitsinud. ...
kas need hinnad on kõigil templiga pandud nagu fotol? Niipalju kui ma viitsisin vaadata olid kõik mulle silma jäänud karbid сделано в СССР ilma hinnata ja ilma sellise templita kah ...

Tänan, härrased!

See Aimla nali jäi ka vist 80ndate teise poolde. Mind huvitab rohkem nii kuni 82a seis, siis võisid nad nõksu odavamad olla.

Hiljuti oli osta.ee-s üks tank T-34, 1:43 mõõtkavas nagu autodki. Aga tollel oli hind põhja all: 3.60.

Valatud ja stantsitud hinnad kadusid tasapisi ära kui rubla vabalangusesse läks.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Kellegil on mingeid ideesid auto vedru tõmmitsa jaoks? Tagumised vedrud lähevad vahetusse. Olemas siis m20 keermelatt, m20 mutrid ja 10mm paks terasplaat millest komponente välja lõigata...
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 48 külali(st)ne