Postitused: 5,870
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Millega siis praegused portaalid tegelevad kui mitte autode ostu ja müügi vahendamisega?
Erinevate 24-de ja Facebooki vastu sõtta minemine nõuab ikka väga tugevat seljatagust...
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 941
Teemad: 1
Liitus: Jan 2005
Maine:
13
11-07-2017, 14:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-07-2017, 15:20 PM ja muutjaks oli
cesium.)
Kindel autoportaali edu võti Eestis (aga vb ka baltikumis) AD 2017 tuleb siit: kanal minimaalselt sama tuntud kui auto24, hinnapoliitika (kindlasti!) odavam kui auto24.
Punkt.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 5,870
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Lihtne on odavusele rõhuda, aga portaalid ei ela õhust ega armastusest. Selleks, et ennast kuulsaks teha, on vaja reklaamida. Selleks, et reklaamida, on vaja raha. Raha tuleb kuulutajatelt. Selleks, et kuulutajaid oleks ellu jäämiseks piisav kogud, on vaja reklaami. Jne
Selleks, et autode müügist internetis rääkides kinnistuks selle võrdkujuks liikurid.ee, peab olema võumekus teha väga suur investeering. Juhuslik küsitlus internetis on siin kasutu, vaja on suurt turuuuringut sellega reaalselt tegelejalt.
Tasuta kuulutuste sektoris on aga Facebook muutunud turu valitsejaks. Võidelda nendega?
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 941
Teemad: 1
Liitus: Jan 2005
Maine:
13
Võib vabalt kallim ka olla kui kaubad seda kiiremini ja lihtsamalt omanikku vahetavad.
Postitused: 54
Teemad: 7
Liitus: Jun 2004
Maine:
1
auto24 väga rahul ja ei kavatse küll mingi nurgataguse koha vastu vahetada . Tänapäeval see 5 -10 euri pole mingi raha enam .
Postitused: 5,870
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Okei, räägime ühest teoreetilisest portaalist.
Nagu iga teisegi äri puhul on sellise koha üldisem eesmärk teenida omanikele kasumit. Võtke või jätke.
Selle saavutamiseks on vaja kahte asja: seda, et raha tuleks sisse ning et tulud ületaksid kulusid. Just see viimane osa on see, mis hiljem, pärast maksude maksmist ausa ettevõtluse korral kasumi ja dividendidena realiseerub.
Esialgu eksisteerivad peamiselt vaid kulud. Seda eriti juhul, kui sarnase teenuse pakkujaid on turul juba ees ja võimalused maailma vallutavateks uuendusteks on napid.
Vaja on töötajaid, töövahendeid, müügiportaali tarkvara. Veel miljonit pisiasja. Kõik see maksab raha. Raha saab kas sukasäärest, investorilt või pangalt. Kaks viimast tahavad saada veekindlat äriplaani ja osa kasumist. Sukasääre varud ei pruugi aga vajaliku suuruseni ulatuda. Ja tegelikult ju tahaks selle sinna sukasäärde ka protsentidega tagasi panna...
Siis on veel selline asi, nagu toote hind. NB! Toote hind ei ole 100 protsenti omaniku kasum.
Lisaks on tootel omahind. Ehk siis kõige selle töö hind, mis on tehtud ja mis tehakse selleks, et toode eksisteeriks. Omahind ei tohi olla liiga kõrge, sest see viib kliendid.
Kujutagem ette, et me oleme kulutanud 1 miljonit eurot. Me ei saa seda lajatada esimesele kliendile selga ja loota, et teisest kliendist alates hakkab 99 protsendi ulatuses kasumist jooksma. Selline äri toimib vaid väga erilistel juhtudel. Tavaliselt ei tule kedagi, kes selle miljoni teile tooks.
Kulud tuleb seega jaotada suurema hulga klientide peale. Kui meil on miljon kindlat klienti, siis on kulud ühe kliendi kohta 1 turgik per kärss. Täitsa mõistlik ju? Aga kuidas leida see miljon klienti?
Ideaalmaailmas võiks ju hea teenus leida oma miljoni vaid suusõnalise info põhjal, aga reaalses maailmas see nii ei käi. Ikka tuleb teha reklaami ja kulutada vahendeid enda tuntuks tegemisele. Nii raha kui ka aega. Toote arendamine nõuab ka pidevalt raha ja aega.
Veekindel äriplaan ei seisne selles, et me pakume sama teenust soodsama hinnaga. Lootus, et kliendid selle peale täiskoosseisus üle jooksevad, on lapsik. Saab heal juhul kätte eriti hinnatundliku kliendi, kes on niigi kolinud moluraamatu kommuunidesse ja kaupleb seal. Sisuliselt tasuta. Laeb pildid ja info ülesse ning ootab asjast huvitatud inimese kõnet.
Kui ise pakkuda sarnast tasuta kuulutamise teenust, peab seal juures olema miski, mis toob tagasi selle võimaldamisega seotud kulud. Reklaam näiteks. FB-l on üle maailma 1,9 miljardit AKTIIVSET kasutajat. See on reklaamiandjatele väga magus suutäis ning selle olemasolu võimaldab FB tegijatel reklaamide edastamise eest küsida märkimisväärseid summasid. Ja FB kasutaja saab näiliselt tasuta teenuse.
Paljukirutud a24.ee ei sündinud ka lihtsalt õhust ja armastusest. Sinna on investeeritud aega ja vahendeid pikki aastaid. Toodet on täiustatud ja täiustatakse pidevalt. See on toonud kliendid ja ka tulu.
Aga alati eksisteerib muidugi võimalus, et keegi suudab tõepoolest luua teenuse, mis ongi parem või millel on funktsioonid, mida keegi varem pakkunud ei ole, aga nõudlus mille järele on olemas.
Võib-olla on uue portaali tegijatel tõesti tagataskus trumpäss, mille välja käimine võtab teistel sama teenuse pakkujatel ninast vere välja. Ehk tõesti on tulemas uus Samsung või Apple, kes Nokial mahlad välja laseb ja ajaloo kolikambrisse saadab. Tahaksin loota.
Aga mu enda kogemus ütleb, et paberil on kasumi teenimine hoopis lihtsam kui reaalses elus.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 40
Teemad: 0
Liitus: May 2013
Maine:
1
Üks sõber tegeleb veebilehtede loomise ja arendusega. Iga nädal tuleb mõni soovija, et teeme uue rate.ee, osta.ee või muu sarnase asja mida on juba kümneid olemas. Lihtne nõks selliste omaarust miljoni ideele tulnutega suhtlemisel on ettemaks ja siis hakkab mõistus koju tulema vaikselt.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
just äsja käis kuskilt läbi mingi uus müügi leht. kuulutusi oli, aga otsing oli vigane nagu ikka. seega seda kohta rohkem ei pruugi. misiganes järjekordset asja tehes on oluline vaid see, et asi on kasutatav ja funktsionaalsem kui konkurendid.
Postitused: 1,335
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
48
Miks peaks müüjad kolima a24 pealt teise keskkonda? Hind? Vaevalt. Keskmise auto müügihinnaga võrreldes on 14 euri liiga vähe, et midagi määrata. Suvaline tingija tingib auto hinnast rohkem alla.
Viimase sendi koonerdajaid püüda pole mõtet, need lähevad nagunii tasuta okidokisse või fbsse või margifoorumisse.
Järelikult peaksid sa uues keskkonnas pakkuma midagi kvalitatiivselt paremat.
Miks minu silmis a24 võttis kb, soovi jms "vanade tegijate" käest turu ära töötava otsinguga ja sellega, et igal müüdaval autol on hind. Need kaks asja ajasid mind äärmiselt närvi "vanade" keskkondade juures. A24 juures mind märkimisväärselt midagi närvi ei aja. Soov näiteks pole siiani aru saanud mis on otsing ja kuidas seda kasutatakse. Aga pole parata, kui võetakse kiviaegne loogika alla ja keevitatakse metro ui otsa. Eeskujuks olev blocket on ka paras p*sk, kui otsingust rääkida.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
pean siinkohal mainima, et a24 otsing on ikka vääääääga nõrk.
soov muidugi tuleb veel jupp maad tagapool.
ja mistahes keskkond vallutab turu, kui selle kaudu saab müüja kaubast lahti ja ostja leiab sobiva asja.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
mis siin võrrelda. proovi ise.
näiteks on eesmärk leida kuni 3,5 tonnine kallur.
ilmselt valid kaubik ja veok.
aga edasi?
massi ei saa otsingus kuidagi sorteerida.
kalluri võib mudeli täpsustusse kirjutada.
leiad kaks masinat.
võtad kalluri ära, leiad kõik kaubikud ja nende hulgas juba mõni kallur rohkem.
massidest aga saab aimu vaid iga kuulutust ükshaaval avades juhul kui müüja on info pannud.
päris veokate hulgas on masside valik. sealt leiab ka pisikesi. osa kattuvad.
nii, aga kui tahan leida küljele kallutava, alu. portedega ja hüdro väljavõttega auto?
ilmselgelt on andmebaas lahja. no taiplik müüja kirjutab tekstina kogu jutu.
abiks küll, aga otsing seda ometi ei leia.
aga valuveljed ja nahkistmed on valikutes.
neid märksõnu on kuhjaga, mida otsing võiks leida ja mille sisestamine võiks olla lihtne ei-jah linnukeste teema.
praegu on nii, et kulutan tund või rohkem, et teada saada, mida pakutakse.
kas on ikka igati korralik asi?
Postitused: 6,993
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
97
(12-07-2017, 21:40 PM)diesel Kirjutas:
neid märksõnu on kuhjaga, mida otsing võiks leida ja mille sisestamine võiks olla lihtne
Auto24-s on foorumi alajaotus - It küsimused ja ettepanekud.
Kirjuta oma mõtted sinna! Siin susisemine ei muuda midagi.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.