Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Tahad ilmselt mingi liini nö läbivooluga pimedaks panna?
Kas toruga lahendus ei tule kõne alla?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(13-07-2017, 05:08 AM)maisalup Kirjutas:  
(12-07-2017, 22:04 PM)veix__ Kirjutas:  Hüdroscand/Baltflex läbi käidud?
Ja pm kaubamaja kohta nii palju, et mul oleks vaja 180 kraadise nurgaga 45mm lõdvikut, sest lõdvik peab tegema tagasi pöörde

Ma algul sain aru, et tegemist on pikkusega Smile
Kui siit ei leia, siis brexiti maalt tuleb üsna hea hinnaga. http://www.ebay.com/itm/180-Degree-Silicone-Silicon-Hose-Elbow-Bend-Rubber-Coolant-Hose-Water-/331079450612?var=&hash=item4d15df7ff4:m:mNEgsWcBsdsuEju1Eui3PhQ

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Oskab keegi midagi öelda.  VW caravelle 2,4D 55kw 1998a. Ülevaatusel tahmatest 2,9 (peale pikka punnitamist) lubatud 2,5,  tehaseandmed 2,7.  Torud puhtaks lastud, filter uus, diagnostika viga ei anna, käivitub, töötab, sõidab korralikult, sumpsist tuleb vaid sooja õhku.  Puuduvad igasugu egrid, lambda, õhulugeja, kat.
Mida peaks tegema, et saaks selle euronormi kätte.

Tänan.

(13-07-2017, 13:38 PM)klemm Kirjutas:  Oskab keegi midagi öelda.  VW caravelle 2,4D 55kw 1998a. Ülevaatusel tahmatest 2,9 (peale pikka punnitamist) lubatud 2,5,  tehaseandmed 2,7.  Torud puhtaks lastud, filter uus, diagnostika viga ei anna, käivitub, töötab, sõidab korralikult, sumpsist tuleb vaid sooja õhku.  Puuduvad igasugu egrid, lambda, õhulugeja, kat.
Mida peaks tegema, et saaks selle euronormi kätte.

Tänan.

Pane sinine sisse ja korras näit garanteeritud. Mitu sellist juhust teada.

Aquila captas non muscas.

(13-07-2017, 13:38 PM)klemm Kirjutas:    Torud puhtaks lastud...
 ....sumpsist tuleb vaid sooja õhku. 

1.Kuidas see torude tühjendamise protseduur välja nägi? <- vaat sellele ootan kindlasti vastust!!
2.Sumpsist ei tule sellise näiduga sooja õhku, vaid kiirendamisel on silmaga nähtav lont järel ja see võib olla üks su testi hukatus.

Õli ülemäärane põlemiskambrisse sattumine lükkab samuti tahmanäidu üles.

(13-07-2017, 14:26 PM)Janka Kirjutas:  
(13-07-2017, 13:38 PM)klemm Kirjutas:    Torud puhtaks lastud...
 ....sumpsist tuleb vaid sooja õhku. 

1.Kuidas see torude tühjendamise protseduur välja nägi? <- vaat sellele ootan kindlasti vastust!!
2.Sumpsist ei tule sellise näiduga sooja õhku, vaid kiirendamisel on silmaga nähtav lont järel ja see võib olla üks su testi hukatus.

Õli ülemäärane põlemiskambrisse sattumine lükkab samuti tahmanäidu üles.

Torud tühjenesid tahmast 40 km 3500-4000 pöördega. Algselt oli näit 7,6 siis ca. 5 km  ralli sai 4,2 peale ja lõpuks peale 40 km 2,9.
Sumpsist tuleb sooja õhku ka kiirendamisel, mingit tahma ja sinist pole.  Õlirõngastele mõtlesin ka ise, kuigi üldse ei taha Smile

Enne ülevaatuse ukse taha veeremist lased 3...4 korda teise või kolmanda käiguga piirajasse, 5200rpm või mis ta parasjagu on, kui mootor on korras siis on tahavaatepeeglist näha kuidas tahmalont iga kiirendusega järjest väiksemaks jääb kuni lõpuks ära kaob. Ülevaatuspunkt valida selle järgi kus selline testirada olemas on, Harjumaal näiteks Jüris A-ülevaatuse juures on korralik vormelirada. Kui pill peaks selle peale laiali minema siis oligi aeg Cool

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki

(13-07-2017, 15:42 PM)Laurts Kirjutas:  Enne ülevaatuse ukse taha veeremist lased 3...4 korda teise või kolmanda käiguga piirajasse, 5200rpm või mis ta parasjagu on, kui mootor on korras siis on tahavaatepeeglist näha kuidas tahmalont iga kiirendusega järjest väiksemaks jääb kuni lõpuks ära kaob. Ülevaatuspunkt valida selle järgi kus selline testirada olemas on, Harjumaal näiteks Jüris A-ülevaatuse juures on korralik vormelirada. Kui pill peaks selle peale laiali minema siis oligi aeg Cool

No seda ma 40 km tegingi  Smile   ja sain näidu seitsmelt  2,9 peale, rohkem ei lähe.

Ma olen ise kaks katti diislil uuesti käima ergutanud kohapeal kuumutades.
Sõiduga on see trikk, et tuul jahutab torud kohe maha ja tulemus nigelam.
Passatil kiilus turbo kuskil Poolas kinni ja Eestisse jõudes olid poisid hulka tugrikuid õli ostmisele-pealevalamisele magama pannud. Auto tegi peale turbo vahetust samuti neljakümnekildise maanteeotsa  ja kõik oli justkui nummi, aga kui siis seejärel kohapeal minutiks pöörded kolme tuhande peal sai hoitud, hakkas alles see õige fekaal sumpsist lahti kooruma. 
Transitiga tulin ise Prantsusmaalt kogu reisi avariirežimis Eestisse. Tossas pumba rikke tõttu kui vanakurat. Ca 3500 km. Torul oli enne katti juba varem auk sees ja katist seetõttu õnneks kogu tahm läbi ei saanud käia. Kodus võtsin toru lahti, kat oli parajalt umbes, võrku polnud 80% ulatuses nähagi. Leeklambiga põletasin puhtaks, suruõhk lisaabiks. Peale toru aukude likvideerimist ja pumba remonti tegin samuti kohapeal kaks korda kümneminutilise puhastuskuuri 3000 pöörde juures. See, mis auto taha maha jäi, oli ikka märkimisväärne.

Kui sellisel kuumutamisel hakkab veel rohkem tossama ja sinist lisanduma, siis on viga rõngastes.

(13-07-2017, 15:54 PM)Janka Kirjutas:  Ma olen ise kaks katti diislil uuesti käima ergutanud kohapeal kuumutades.
Sõiduga on see trikk, et tuul jahutab torud kohe maha ja tulemus nigelam.
Passatil kiilus turbo kuskil Poolas kinni ja Eestisse jõudes olid poisid hulka tugrikuid õli ostmisele-pealevalamisele magama pannud. Auto tegi peale turbo vahetust samuti neljakümnekildise maanteeotsa  ja kõik oli justkui nummi, aga kui siis seejärel kohapeal minutiks pöörded kolme tuhande peal sai hoitud, hakkas alles see õige fekaal sumpsist lahti kooruma. 
Transitiga tulin ise Prantsusmaalt kogu reisi avariirežimis Eestisse. Tossas pumba rikke tõttu kui vanakurat. Ca 3500 km. Torul oli enne katti juba varem auk sees ja katist seetõttu õnneks kogu tahm läbi ei saanud käia. Kodus võtsin toru lahti, kat oli parajalt umbes, võrku polnud 80% ulatuses nähagi. Leeklambiga põletasin puhtaks, suruõhk lisaabiks. Peale toru aukude likvideerimist ja pumba remonti tegin samuti kohapeal kaks korda kümneminutilise puhastuskuuri 3000 pöörde juures. See, mis auto taha maha jäi, oli ikka märkimisväärne.

Kui sellisel kuumutamisel hakkab veel rohkem tossama ja sinist lisanduma, siis on viga rõngastes.

Vaata mu esimeses küsimuses kirjas: pole lamda, õhulugejat, katti, turbot, selline vanakooli elektroonika vaba mootor on. Peale kuumutamist kui tahm oli välja lennanud ( seda ikka tuli korralikult)  tulebki nüüd sooja õhku.   Olen nõus ka remontima, kui teaks mida.

Selles point ongi, et viimane saast jääb jahedasse viimasesse pütti kinni. Seda sõiduga naljalt lahti ei loksuta. Tuul jahutab maha.

(13-07-2017, 13:38 PM)klemm Kirjutas:  Mida peaks tegema, et saaks selle euronormi kätte.

Tänan.

Mine teise ÜV punkti. Neil võib endal aparaat pe.ses olla, ennegi taolist juhtunud.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Võta tahmatesti ajaks õhufilter välja. Aga ära sa sellest ülevaatuspunktis juttu tee. Cool
Selliseid väikseid erinevusi aitab võibolla parandada ka see asi:
http://www.favora.ee/184est.pdf

1. vaheta kütust, tanklat.
2. juba mainitud õhufilter, kas uus või üldse välja.
3. toitesüsteemi pesu siukse lisandiga  (korra olen ise abi saanud)
4. pihustite kontroll ja otste vahetus. Kui pihustid juba maas, siis kompressiooni kontroll.

(13-07-2017, 16:56 PM)hulgus Kirjutas:  1. vaheta kütust, tanklat.
2. juba mainitud õhufilter, kas uus või üldse välja.
3. toitesüsteemi pesu siukse lisandiga  (korra olen ise abi saanud)
4. pihustite kontroll ja otste vahetus. Kui pihustid juba maas, siis kompressiooni kontroll.

Tanklat ka vahetasin  Smile   paak täis praegu, proovin sinist ka.
Filter uus- proovin ilma ka.
Vanale autole ei soovitatud igast lisandeid ja pesu, et võib mingi sita sealt lahti pesta ja hullemaks teha
Diagnostika pihustite viga ei näidanud ja loodan, et need korras. Põhjusena see ka päevakorras.
Ülevaatuspunkti ei saa vahetada enne 30 päeva möödumist kui kordus läbi, plaan on enne mujal niisama mõõtmas käia.

Põhimõtteliselt asi selge.  Sõidan paagi tühjaks ( koduhoovis, see tahm ju ohtlik viga ja liiklusesse asja pole) sinine sisse, teisekäiguga pöörded põhjas ülevaatusele (20 km) filter välja ja äkki lähebki läbi.
Järgmine aasta enam nii aus kodanik (loe loll ) pole ja maksan selle lisa 15 euri ära Smile

(13-07-2017, 17:44 PM)klemm Kirjutas:  Vanale autole ei soovitatud igast lisandeid ja pesu, et võib mingi sita sealt lahti pesta ja hullemaks teha
Diagnostika pihustite viga ei näidanud ja loodan, et need korras. Põhjusena see ka päevakorras...

Aga mina soovitan. 2,4d sööb lahedalt kõike ja kui filter korras, siis ei tule ükski s--t kummitama. Kordan veelkord, minul aitas, 4 pealt tuli suits alla 2 peale. Panin 10l  statikast mingit hüperturbodiislit ja lisand.

Pihustite viga diagnost ei näita, vähemalt nii vanal masinal. Võib tuletada seal mingeid numbreid, aga kui pihusti vedrud lahjad ja pihusti "k--eb", siis seda juhtmed ei näita.

Meenub, et see (ja ka teised) mootor on tundlik pritsenurga suhtes, peb vist -4;-5 kraadi olema. Minu oma keeras paari aastaga nurga 0 peale ja oli kohe tunda, käivitub kehvemalt, jõudu pole ja suitseb.
Lekkiv pihustite tagasivool otseselt sõites suitsu ei põhjusta, aga seistes tõmbab õhumulli sisse ja külmkäivitusel jätab esimestel taktidel pooled noodid mängimata, suitsushow seda uhkem. Kui hääled puhtaks saab, siis suits küll kaob, aga summuti ja torud põlemata kütust täis.

(13-07-2017, 13:38 PM)klemm Kirjutas:  Ülevaatusel tahmatest 2,9 (peale pikka punnitamist) lubatud 2,5,  tehaseandmed 2,7.

Kindel et sel põllumajanduslikul mootoril on ainult 2,5 lubatud, eriti kui tehasenorm on 2,7? Mismoodi nõutakse ülevaatusel rohkemat kui tehaseandmetes antud? Kapoti all kollast kleepsu pole?
Mingit hookuspookust õhufiltrite ja sinise küttega teha, milleks? Vahetaks alustuseks ülevaatuspunkti.

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki

Võid tuttavalt veokijuhilt, kes Skandinaavia vahet kärutab, paagitäie sealset diislit laenata. Neil ikka kodus mõnisada liitri on.

Räägitakse, et pidavat avitama keerukatel juhtudel.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

(13-07-2017, 18:20 PM)hulgus Kirjutas:  
(13-07-2017, 17:44 PM)klemm Kirjutas:  Vanale autole ei soovitatud igast lisandeid ja pesu, et võib mingi sita sealt lahti pesta ja hullemaks teha
Diagnostika pihustite viga ei näidanud ja loodan, et need korras. Põhjusena see ka päevakorras...

Aga mina soovitan. 2,4d sööb lahedalt kõike ja kui filter korras, siis ei tule ükski s--t kummitama. Kordan veelkord, minul aitas, 4 pealt tuli suits alla 2 peale. Panin 10l  statikast mingit hüperturbodiislit ja lisand.

Pihustite viga diagnost ei näita, vähemalt nii vanal masinal. Võib tuletada seal mingeid numbreid, aga kui pihusti vedrud lahjad ja pihusti "k--eb", siis seda juhtmed ei näita.

Meenub, et see (ja ka teised) mootor on tundlik pritsenurga suhtes, peb vist -4;-5 kraadi olema. Minu oma keeras paari aastaga nurga 0 peale ja oli kohe tunda, käivitub kehvemalt, jõudu pole ja suitseb.
Lekkiv pihustite tagasivool otseselt sõites suitsu ei põhjusta, aga seistes tõmbab õhumulli sisse ja külmkäivitusel jätab esimestel taktidel pooled noodid mängimata, suitsushow seda uhkem. Kui hääled puhtaks saab, siis suits küll kaob, aga summuti ja torud põlemata kütust täis.
Selles jama ongi, et käivitub, sõidab jne. hästi, isegi vägahästi. Kütet võtab ka nii 7-8  kanti. (pidevalt ca. 500 kg peal) Käisin ka ühe vana diislikolli juures kes keeldus seda näppimast, et nii ilusti käivat mootorit saab ainult hullemaks keerata.  A  teen 1 päev trikid ära ja vaatab mis saab  Smile

(13-07-2017, 18:36 PM)Laurts Kirjutas:  
(13-07-2017, 13:38 PM)klemm Kirjutas:  Ülevaatusel tahmatest 2,9 (peale pikka punnitamist) lubatud 2,5,  tehaseandmed 2,7.

Kindel et sel põllumajanduslikul mootoril on ainult 2,5 lubatud, eriti kui tehasenorm on 2,7? Mismoodi nõutakse ülevaatusel rohkemat kui tehaseandmetes antud? Kapoti all kollast kleepsu pole?
Mingit hookuspookust õhufiltrite ja sinise küttega teha, milleks? Vahetaks alustuseks ülevaatuspunkti.
Nii nad väidavad jah 2,5  auto andmed argis sisse pandud ja ülevaatajal pole midagi teha. Isegi seda ei tea kas euro2 või3 on. kleepsu kahjuks pole.  Mismoodi nõutakse seda keegi öelda ei oska, euro värk. Punkti vahetus ka plaanis, a see ainult prooviks või siis 30 päeva pärast.  A nagu ka eelpool mainisin siis tulevikus nii loll pole, ei lasta kohe aus olla, ikka peab midagi kuskil susserdama.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 33 külali(st)ne