Postitused: 2,275
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
65
Autodata annab ka 2,5. TÜV minu teada autodatast lähtubki.
Postitused: 5,355
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
74
Minuteada on nii,et kui valmistajatehas annab mingi numbri siis TÜV-l peaks selle järgi asi käima.
T:
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 2,275
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
65
Nukkvõll siia-tänna pisut nihkes muudab samuti põlemisprotsessi tulemust.
Ma ei tea, kuis sel konkreetsel volksul, aga kui diagnostikaseade on võimeline näitama pritsemomendi dünaamilise timmimise graafikut, tuleks ka see vajadusel õigesse vahemikku seada.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
kuskile sumpsi peenike auk puurida. hiljem paned kruvi ette.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Üks asi, mida ise eelmisel aastal kasutasin - Lased suruõhuga summuti seest puhtaks. Tagant otsast kompressori maksimumtuule võimalikult kaugele sisse ja näed kuidas veel tahmatorte tuleb.
Enda vanal Volvol oli sarnane teema. Üle-eelmisel aastal lasin ainult mootoriga tühjaks ja peale neljandat testi sai numbri sinna 2,5 peale. Kuigi ülevaatusel mees imestas veel, et tagant tahma ei tule ja miks number nii kõrge.
Eelmisel aastal kõigepealt lasin mootoriga torud tühjaks ja seejärel võtsin ja lasin korraliku tuule tagant toruotsast sisse. Välja puhus veel umbes pool peotäit selliseid lapse väikse sõrmeotsa suuruseid tahmatorte garaazi põrandale. Seejärel lasin veel 4 - 5 korda piirajasse(tuli veel natuke musta) ja sõitsin 10km ülevaatusele.
Ja üllatus üllatus - mõõdeti 0,67 või midagi sinna väga lähedale.
Ilmselt korjab tagumine pütt enda nurkadesse selliselt tahma mis heitgaasidega ühes tükis välja ei tule vaid hakkavad oma osakesi levitama ja mis näidu nahka panevad...
Aga mul vähe teistmoodi mure kah:
Nimelt vaja Läti tripiks laenata vennalt vähe suurem auto kui see mis endal on. Paraku on nii vend kui ka tema naine kroonilised konitajad ja kimuvad autos sees. Minul seda narkomaaniat õnneks ei ole. Siit aga ongi küsimus, et kas on mingit ainet, millega oleks võimalik seda konihaisu mingil määralgi neutraliseerida. Ei mõtle seda, et täielikult ära saada, aga lihtsalt vähendada. Rõve on ringi sõita kui auto haiseb seest nagu mingi krdi ......
Mingit aerosool - peldiku õhuvärskendaja sarnast asja mis lõhna neutraliseerib vms...
Autol on nahksisu.
Auto saan nädal enne sõitu minekut, seega kui vähegi ilma on, siis on niikuinii uksed ööpäevaringselt lahti ja tuhatoosid viskan kah välja...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 3,617
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
(10-07-2017, 20:21 PM)mihkelr Kirjutas: (10-07-2017, 19:09 PM)maisalup Kirjutas: Kellegil on mingeid ideesid auto vedru tõmmitsa jaoks?
Saab ka ilma tõmmitsata ju, ühe tungrauaga auto üles, teine tungraud õõtsa alla, amort lahti ja edasi vedru kättesaamine juba käkitegu.
olen minagi oma vähesed vedrunäppimised tõmmitsateta tehtud saanud. Abi tungraudadest ja auto enda raskusest. Raskematel juhtudel paarist-kolmest koormarihmast, millega nokitsedes vedru kokku saab.
garaazhinurkades hoidmiseks leiab ju muudki, kui heal juhul paari aasta tagant vajatavat ning siis vaevaga leitavat tõmmitsat
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 5,355
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
74
Õhtust!
Küsimus selline,et kas on midagi teha sihukese ainega mida vene aeg kasutati kroomimisel. Pidavat kellegil olema mingine tünnike mingi ainega.... järsku oskab keegi midagi öelda.
Tänan.
T.
Postitused: 6,887
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(13-07-2017, 22:45 PM)13piisab Kirjutas: olen minagi oma vähesed vedrunäppimised tõmmitsateta tehtud saanud. Abi tungraudadest ja auto enda raskusest. Raskematel juhtudel paarist-kolmest koormarihmast, millega nokitsedes vedru kokku saab.
garaazhinurkades hoidmiseks leiab ju muudki, kui heal juhul paari aasta tagant vajatavat ning siis vaevaga leitavat tõmmitsat
Mõtlesin minagi samamoodi. Kuni selle hetkeni kui W124 esivedru minu ja lukksepa vahelt läbi lendas ja võtmestendis korraliku hävingu korraldas. See oli ammu aga pärast seda mu turvanõuete järgimise paranoia ainult süvenes. Meil oli abiks ka mööda kanaliserva sõitev käigukastitõstuk.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 426
Teemad: 24
Liitus: Jun 2015
Maine:
4
Mis mõõdus laagri seest saab 5mm läbimõõduga kuuli, vaja siduri varraste vahele ?Esihargi kuulid sobivad ka aga pole/ei taha lahti lõhkuda selle pärast.
Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Kuidagi väheusutav?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki