Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Näiteks saksa politsei märkis kunagi järgmist. Kui liiklusvahendis viibitakse joobeseisundis või tarbitakse alkoholi siis ei tohi nende seaduse järgi olla võtit süütelukus, vastasel korral loetskse sind potensiaalseks kurjategijaks ja võidskse võtta vastutusele samadel alustel kui purjus peaga juhtimise korralgi. 
Eesti liiklusseadust pole nii täpselt tudeerinud aga on alust kahtlustada, et meil on viidud joobeseisundi ja süüteluku suhe samale tasandile sest tean juhust kui mu tuttav jäi kinnisel territooriumil vindisena mootori soojendamise eest 6 kuuks jalameheks.

Aquila captas non muscas.

Kui joobes olles ei või auto mootorit käivitada ja seda samastakse sõitmisega, siis ilmselt ei või mootorit käivitada ka vastava kategooria juhtimisõiguseta inimene?
Kas joobes inimene võib roolis ISTUDA peale seda kui kaine ja juhtimisõigusega isik mootori käivitas?
Või mis siis on kui käivitasid auto kaine peaga ja jätsid auto tööle ning hakkasid jooma kõrvalistmel, rooli istus kaine juhtimisõiguseTA isik, kelle ülesandeks jääb vaid mootor seisatada... Toungue

õnneks pole meil minu teada veel seda (NSR) USA varianti, et autos ei või olla lahtist alkotaarat reisija poolt tarbimisest rääkimata.

On küll keelatud reisijal tarbida.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(03-08-2017, 16:40 PM)Marko Kirjutas:  On küll keelatud reisijal tarbida.

See on küll tore uudis. Vanasti sai neid lakekrantse küll veetud,sõidu ajal koguaeg jaurasid.... Big Grin

Täpsemalt tuttava jalameheks jäämisest. 
Tehti reedel töökojas paar pudelit. Koju minnes selgus aga, et naisele selline olek ei meeldi ja viimane tegi  nüri kreissae häält. Tüüp läks tagasi töökoja juurde, ronis Volvose, pani mootori käima ja arvas et magab täna autos. Mingil seletamatul moel oli sisse läinud tagurpidi käik nii et mootor töötas ja tagurpidi käigu tuled põlesid. Kust need võmmid sinna said ei tea keegi aga need fikseerisid antud olikorra kui purjus peaga sõitmise.

Aquila captas non muscas.

(03-08-2017, 16:40 PM)Marko Kirjutas:  On küll keelatud reisijal tarbida.

Ei ole.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Oleneb mille tarbimist silmas peetakse. Heroiini näiteks kindlasti mitte. Aga üldiselt selliste väidete juures võiks olla viide ka kehtivale õigusaktile.

Kuku Raadio ju lausa propageerib joodikuid Jaani ajal vedama Rolleyes(Kes neil seda õllet ikka käest kisub)

Viplala tundub olevat parema vastuse tinistanud kui mina Sad
Lasin silmad kiirelt liiklusseadusest üle, ei leidnud sellist keeldu. Peab hakkama mälu parendavaid tablette sööma.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Kusjuures ka mina olen kuulnud sellist juttu ja juba mõned aastad tagasi, et reisijad ei tohi tarbida alkot sõidu ajal. Võibolla oli ka tegu lihtsalt uudistes tihedalt mainitud aga mitte käiku lastud kellegi "targema" vaimusünnitisega ja seetõttu jäi selliselt meelde. Joodikuid vedada võis küll...

Ise tarbin vahest küll kui naine roolis on, aga patrullist möödudes neile nähtavalt purgist lonksu ei võta. Seega mingi konks asja juures pidi tookord olema, et selline asi külge jäänud on.

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.

No kus see piir siis on, mida võib ja mida mitte? Rooli taga seisva mootoriga ilmselt võib istuda. Milline oleks viimane punkt, mida veel teha võib?  Big Grin 

  1. süütevõti ette panna
  2. süütevõtit 1 mm keerata
  3. süütevõtit 1 cm keerata
  4. süütevõti "süüde sisse" asendisse keerata
  5. süütevõti starteri asendisse keerata nii korraks, et auto ei jõudnud käivituda
  6. süütevõti starteri asendisse keerata nii korraks, et mootor teeb mõned "matsud", aga ei jää käima.
  7. mootor käivitada
  8. mootori töötades jalaga siduripedaali puudutada
  9. mootori töötades jalaga siduripedaali puudutada ja käigukangi poole vaadata
  10. mootori töötades jalaga siduripedaali puudutada ja käigukangi puudutada
  11. mootori töötades jalaga siduripedaali mõni mm vajutada ja käigukangi käega veidi logistada vabakäiguasendis
  12. mootori töötades jalaga siduripedaal lõpuni vajutada, aga käigukangi poole ei vaata
  13. mootori töötades jalaga siduripedaal lõpuni vajutada ja vaadata käigukangi poole
  14. mootori töötades jalaga siduripedaal lõpuni vajutada ja puutuda käigukangi
  15. mootori töötades jalaga siduripedaal lõpuni vajutada ja käik sisse panna
  16. mootori töötades jalaga siduripedaal lõpuni vajutada, käik sisse panna ja mõni mm sidurit lahti lasta, nii et auto ei liigu
  17. mootori töötades jalaga siduripedaal lõpuni vajutada, käik sisse panna ja sidurit normaalselt lahti lasta, aga käsipidur on peal ja auto ei liigu ning sureb välja
    ...

(03-08-2017, 20:27 PM)veix__ Kirjutas:  No kus see piir siis on, mida võib ja mida mitte? Rooli taga seisva mootoriga ilmselt võib istuda. Milline oleks viimane punkt, mida veel teha võib?  Big Grin 

  1. süütevõti ette panna
  2. süütevõtit 1 mm keerata
  3. süütevõtit 1 cm keerata
  4. süütevõti "süüde sisse" asendisse keerata
  5. süütevõti starteri asendisse keerata nii korraks, et auto ei jõudnud käivituda
  6. süütevõti starteri asendisse keerata nii korraks, et mootor teeb mõned "matsud", aga ei jää käima.
  7. mootor käivitada
  8. mootori töötades jalaga siduripedaali puudutada
  9. mootori töötades jalaga siduripedaali puudutada ja käigukangi poole vaadata
  10. mootori töötades jalaga siduripedaali puudutada ja käigukangi puudutada
  11. mootori töötades jalaga siduripedaali mõni mm vajutada ja käigukangi käega veidi logistada vabakäiguasendis
  12. mootori töötades jalaga siduripedaal lõpuni vajutada, aga käigukangi poole ei vaata
  13. mootori töötades jalaga siduripedaal lõpuni vajutada ja vaadata käigukangi poole
  14. mootori töötades jalaga siduripedaal lõpuni vajutada ja puutuda käigukangi
  15. mootori töötades jalaga siduripedaal lõpuni vajutada ja käik sisse panna
  16. mootori töötades jalaga siduripedaal lõpuni vajutada, käik sisse panna ja mõni mm sidurit lahti lasta, nii et auto ei liigu
  17. mootori töötades jalaga siduripedaal lõpuni vajutada, käik sisse panna ja sidurit normaalselt lahti lasta, aga käsipidur on peal ja auto ei liigu ning sureb välja
    ...

veix - punkt üks mis on kõige alustala on sul ju täiesti puudu- võtmed naise kätte anda ja ise rahulikult sauna ära minna...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.

Aga üks teine teema nüüd kiirelt millega abi paluks - nimelt naise õel ülehomme 30 synna. Mida viia kingiks? Peaks olema midagi naljakat/idiootset/mõttetut/meeldejäävat. Kõnealune piiga on abielus ja poisslapse ema, aga see ei mängi rolli kingi tegemisel....

Näiteks poissmehest sõbrale sai siin 30-nendaks viidud pakk pressusid ja Maaja.................

Midagi sellist mis homse päeva jooksul veel Paide - Türi poodidest saab...

No ei ole head mõtet - ei ole.........

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.

(03-08-2017, 21:27 PM)nustu826 Kirjutas:  Aga üks teine teema nüüd kiirelt millega abi paluks - nimelt naise õel ülehomme 30 synna. Mida viia kingiks? Peaks olema midagi naljakat/idiootset/mõttetut/meeldejäävat. Kõnealune piiga on abielus ja poisslapse ema, aga see ei mängi rolli kingi tegemisel....

Näiteks poissmehest sõbrale sai siin 30-nendaks viidud pakk pressusid ja Maaja.................

Midagi sellist mis homse päeva jooksul veel Paide - Türi poodidest saab...

No ei ole head mõtet - ei ole.........

Pole küll viisakas soovitus, aga viruta kuskilt 30-ne kiirusepiirangu märk. Ja siis mõtle sinna midagi head juurde.

Mõte on kusjuures viimase peal(virutamise osa välja arvata), plaani tekkis veel lutipudel koos valget värvi alkohoolse joogiga, õhupallid ja seda kõike üle andmas esimese klassi koolitüdruku kostüümis abikaasa(mõni aasta noorem kui sünnipäevalaps).......
30 märk nõuka ajast on isegi kodus olemas - vanaisa oli omal ajal teetööline

Aga kas on veel mõni valget värvi alkohoolne kraam peale Pina Colada vms. asja. See nagu ei lähe hästi peale talle.........

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.

Raamat "Avameelselt abielust" koos pühendusega?

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

Kõik ülejäänu on meelest-mälust. Üheksandas klassis vist 65-ndal aastal kinkis klassiõde nääriks pastlad, nii 1,5 kuni 2 cm pikukesed. Ammu kadunud aga meeles siiani. Ilmselt ise tegi, sest kusagil neid ei müüdud ja igasugu UKUd ja muud kooperatiivid tulid hiljem. Ostetud asi pole see, ikka ise tehtu on õige.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

(03-08-2017, 22:19 PM)aavu Kirjutas:  Kõik ülejäänu on meelest-mälust. Üheksandas klassis vist 65-ndal aastal kinkis klassiõde nääriks pastlad, nii 1,5 kuni 2 cm pikukesed. Ammu kadunud aga meeles siiani. Ilmselt ise tegi, sest kusagil neid ei müüdud ja igasugu UKUd ja muud kooperatiivid tulid hiljem. Ostetud asi pole see, ikka ise tehtu on õige.

1.  Kahe rännumehe tee tee viis mööda jõest,
kaldal kaunis neiu valas pisaraid
Neiu ütles ei saa üle, ei saa üle emajõest
aga mehed sellest niigi aru said.
Neiu ütles ei saa üle, ei saa üle emajõest
aga mehed sellest niigi sellest niigi aru said.

2. Noorem rändur võttis neiu
võttis neiu käteleüle jõe ta viis ja pani kaldale
Tuli tagasi ja kuivatades kuivatades end
ütles teisele meil aeg on minna vend
Tuli tagasi ja kuivatades kuivatades end
ütles teisele meil aeg meil aeg on minna vend

3. Paari tunni järel küsis
küsis teine meeskas sa puhas oled oma südames
kas ei toonud sulle patumõtteid patumõtteid see
kui sa neiu viisid süles üle vee
kas ei toonud sulle patumõtteid patumõtteid see
kui sa neiu viisid süles viisid süles üle vee

4. Noorem rändur seisma jäi seisma jäi ja ütles nii
jätsin neiu mitu tundi tagasi
mina neiu panin maha panin maha ammugi
sina kannad teda ikka edasi
mina neiu panin maha panin maha ammugi
sina kannad teda ikka kannad ikka edasi

hp

Veel natuke sõiduki juhtimisest. Kes on juht siis, kui juhikohal toimetab mitu tegelast? Mina ja ilmselt paljud teisedki on esimesed roolikeeramised teinud kellegi süles istudes.

Meenub lugu, et juhiistmel toimetas kolm tegelast. Üks roolis, teine pedaalis, kolmas raius käike. Kõik olivad juhid?

Või selline lugu, et sõidu ajal vahetati kohad ära (kaine kunde napsise sohvri asemele, miilits ajas taga). Kes oli juht vahetamise hetkel?
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 31 külali(st)ne