Postitused: 97
Teemad: 29
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Kas 1951 aastal oli juba bensiinipumba kuppel klaasist?
Jawa 559 -65a, Jawa 360-+velorex560 -65a, Jawa 638 -89a, V-150 Elektron -74a, Ford Taunus -75a, Ford Sierra 2,9 -83a, M 412 -84a, Chrysler 300C 2007a, Ford Ranger 2007a, Chrysler Sebring Cabrio 2003a., Gaz M20 -48a.
Postitused: 791
Teemad: 12
Liitus: Dec 2015
Maine:
13
(24-07-2017, 15:41 PM)kopraonu Kirjutas: Ma pean ausalt tunnistama,mina pole siiani ühtegi roheliseks värvitud M400 mootorit veel kohanud. Kõik on hõbedased olnud? Või ma olen midagi kahe silmavahele jätnud?
Sidorovile, ZIL bensiinipumba membraan on tõesti igikestev, erinevalt nendest tänapäevastest kummi membraanidest,mis eesti maa kütusega kohe laiali vajuvad ja vormist ära lähevad. Ise olek kasutanud õlikindlat kummi,kuna neid ZIL membraane pole eriti enam liikumas näha olnud.
Arvan et see oli ainult varaosana roheline,uut vänivölli ja kolbe olen ise kah vile uuena
paigaldand..
Sel ajal oli vanust umbes 15 ca 30 aastat tagasi ,sai uuele vändale 1,0 saaled pandud kinni
keeratud ja paar päeva imetletud miks ringi ei käi....
Jälgin projekti eriti hoolega kuna Alma oli ikkagi esimene auto mille ma oma kätega söitma panin
Imestama paneb kus meister Sidorov neid uusi pulikaid veel täna hangib ja palju neid
vanarauda läind selle ajaga....
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Postitused: 1,415
Teemad: 56
Liitus: Nov 2015
Maine:
22
Väga bueno! Kas midagi bensu sisse ka segasid? Kui jah, siis mida? Ja mis viskoossus näitajatega õli sisse läks?
Postitused: 1,797
Teemad: 81
Liitus: Jun 2004
Maine:
19
Mind teeks kah see õlivärk murelikuks, öldruck on isegi pöördega alla kolme.
Kui see näidik õigust näitab, siis pööretega küll väga laiata ei saa ja peaks uurima, kuhu see asi kaob.
Uued saaled jne asjad, nagu ma aru saan, ju on.
.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Minu arust nendel vanadel M400 ja M401 mootoritel ongi täiesti tavaline 2 kg/cm3 kohta üle selle on juba väga hea tulemus.
Seda pisikest mootorit ei maksa võrrelda ameerika V8 või tanki mootoriga.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Juhul,kui mõõtmis näidik,mida kasutatakse mõõtmiseks on ebatäpne,mis on küll vaid 1% tõenäosusega. Siis ma küll ei oska kohe arvata,mis seal viga on? Kuna pole ninapidi juures olnud selle mootori ehituse, siis ei suuda mina kaudselt probleemi lahendada.
5 kg/cm3? See ajaks õlipumba lõhki,minu arusaamist mööda. Kuna M400 õlipump ei erine oma ehituselt väga palju M407 ja M408 omast. Siinkohal ei välista,et vahepeal ei tugevdatud ega parandatud õlipumba ehitust. On 2,5-3 kg/cm3 täiesti normaalne rõhk, eriti kui mootor veel sissetöötamata.
Ma kahtlen,et need alanukkvõlliga,moskvichi mootorid väga ulmelisi õlirõhkusid suudaksid toota. Ehk tegu on asjatu pea vaevamisega,teemal,kas ikka rõhk liiga madal pole.
Reduktsioonklappe ei soovita õlipumpadel niisama näppida,eriti,kui vana ja elunäinud mootor. Reduktsioon klapiga saab rõhunäitu tõsta aga mitte teisi probleeme ravida,mis võivad või võisid tekkida. Uuel mootoril on oma ettenähtud õlirõhu norm enne ja peale sissetöötamist. Ma ei tea peast,palju see Moskvich 400 puhul on selles osas vastavad targemad onud.
Postitused: 1,408
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
37
Mul oli M407 mootoril soojalt ja tühikäigul rõhk armatuuri kella järgi umbes 0,3-0,4. Auto ostis ära üks Narva taksist ja kui teda aasta hiljem trehvasin, siis vana ütles aint: "sajebalsa ja s tvojei mašinoi", rehmas käega ja läint ta oli, midagi täpsustamata.
Reduktsioon klapi vedru tasub vanal autol kontrollida küll. Olen 2 autol uued pannud ja vedru surveid võrrelnud uut vanaga ja vana vedru on alati pehmem olnud. Ja ka pikkused on olnud erinevad. Kontrollida saab siis nii, et vedrud otsapidi kokku panna ja siis hakata kokku suruma, nõrgem vedru nõtkub enne järgi.
Karpades (SU, Stromberg) ma ei ole kunagi rahuldavat tulemust saanud enne vanade vedrude välja vahetamist. 50+ aastat vanad vedrud lihtsalt surevad ära, silma järgi sellest kahjuks aru ei saa.
Postitused: 1,415
Teemad: 56
Liitus: Nov 2015
Maine:
22
Keegi müüs Mellistes Boschi genekat. Peale vaadates tundus sama asi. Varajastele 400-stele topiti boschi genekaid. Kontakti ei võtnud aga punase kastikaga vanahärra oli...
Postitused: 95
Teemad: 9
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
Kuna õlirõhk pöördeid tõstes eriti ei tõuse siis on mootori endaga kõik korras ja tähelepanu vajab vaid reduktsioonklapi vedru. Samas rusikareegel näeb ette 0,7bari 1000p/m kohta seega on rõhk peaaegu normis. Ma ei usu, et see vana flathead 4000 p/m jookseb.
Postitused: 791
Teemad: 12
Liitus: Dec 2015
Maine:
13
Külge läksid kasutamata voolikud aastast 1957. Nüüd tahaks teada eurospetsialistide arvamusi liiklusohutuse seisukohast.
Las need euru spetsid lähevad häbenevad veidi kuskil,euru voolik muutub möningal
juhul 4-5aastaga pulbriks ....
Vectrale ostetud euru kütte voolikud murenesid 3me aastaga,originaal kestis 14 aastat....
Sama käib köikide uuemate Bemmide kohta 7-8 aastaga muunduvad köik vöimalikud
kummi tihendid kiviks tehases ju enginöörid töötavad ikka paremuse poole
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Need pidurisilindrid on tuttavad,sarnased on oma ehituselt ka 1940-1950date ameerika autodel. Ma pole siiani täpselt pihta saanud kuidas neil reguleerimine käib aga ilmselt ei midagi keerulist.