Iveco Eurocargo 75e14 95a

Auk on alumises vannis madalaimas kohas?
Talvel külm-soe-külm ja tekkib kondents, mis suuremate külmadega külmub cooleri siseseintele. Siis näiteks laevas soojas sulab see kõik korraga veeks. Ja see vesi puhutakse mootori silindritesse. Talvel on auk lahti, suvel polt ees.
Vasta

(26-06-2017, 21:31 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Auk on alumises vannis madalaimas kohas?

Ei pole alumises otsas. Keset otsapaaki (paagid külgedel) sisseminemise poole peal.

hp
Vasta

Siis on mõttetud augud.
Vasta

(26-06-2017, 21:02 PM)motamees Kirjutas:  ....
KÜSIMUS. Milleks on vaja vahejahutus radikale puurida otsapaaki 4mm auk? See ei ole juhuslik auk. Ajasin augule vindi sisse ja panin kruvi ette. Küsimus aga jääb ikkagi õhku. Äkki on ideid.

Sisenevas otsas olen näinud ava selle põhjendusega, et karterituulutusest ja lekkivast turbost  sisselaskesse sattuv õlisodi lendaks ülelaaderõhust aetuna välja, mitte ei liiguks edasi vahejahutit ja sisselaset plägama. Turbol tootlikkust jätkub ja mootori pöörete tõus (elik erksus) ei ole säärase paja puhul teemaks.

Ei saa kunagi välistada ka labast lollust või hooletust lõikeriistadega ümberkäimisel.Wink
Vasta

võsa
Vaidlen vastu, kui õhust raskem ollus on saanud suuna siis see selles suunas ka läheb. Õhk ainult vihiseb august välja.
Võib-olla käivitusabi sisselaskesse pihustamise jaoks?
Vasta

(27-06-2017, 10:03 AM)ZIL 131 Kirjutas:  võsa
Vaidlen vastu, kui õhust raskem ollus on saanud suuna siis see selles suunas ka läheb. Õhk ainult vihiseb august välja.
Võib-olla käivitusabi sisselaskesse pihustamise jaoks?

Aga kuhupoole see ava on suunatud? Märkus on muidugi õige.

Käivitusabi sisestamiseks peab auk olema hästi juurdepääsetav. Kui nii on, siis on loogiline küll.
Vasta

Vaidlen samuti augu vajalikkusele vastu. Ise näinud pealt, kuidas Volvo FH 12 sisselaske tihedust kontrolliti nii (esinduses), et kuskilt (ei mäleta, kas enne või pärast turbot) ühendati lõdvik lahti, sinna nipliga punn, lasti suruõhk miskit ühe at´i ümber sisse ja kontrollspreiga lasti pinnad üle. Lekkis sisselaske kollektori tihend. Sugugi mitte palju. Mitte valjul susinal, vaid mullitas intensiivselt. Lekke kõrvaldamine taastas masina endise erksuse ja ökonoomsuse. Sama trikki sai hiljem ühe Scania peal katsetatud, mille peremees arvas, et "mootor on täitsa kohvi juba, ei jaksa enam üldse edasi minna". Temal lekkis mingi lõdviku kihtide vahelt, ju suurema survega sõidu ajal lekkis rohkemgi. Pärast lõdviku vahetust lubati tuua pudel, mis jäi küll virtuaalseks, kuid masin hakkas omaniku sõnul uuesti normaalselt liikuma. Ju siis on täielik tihedus ikka vajalik.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta

Auk "kapoti" ülestõstmisel hõlpsasti kättesaadav. Eelneva juhi sõnul käivitus masin igas olukorras, käivitusabist pole räägitud. Uurisin teist vahejahutit, auk puudub.
Kui juba käivitusabist rääkida, siis mina oleks toonud sealt august vooliku tuppa ja saaks käivitamise ajal vussu lasta.

hp
Vasta

(27-06-2017, 10:03 AM)ZIL 131 Kirjutas:  võsa
Võib-olla käivitusabi sisselaskesse pihustamise jaoks?

(27-06-2017, 20:44 PM)motamees Kirjutas:  Auk "kapoti" ülestõstmisel hõlpsasti kättesaadav. Eelneva juhi sõnul käivitus masin igas olukorras, käivitusabist pole räägitud. Uurisin teist vahejahutit, auk puudub.
Kui juba käivitusabist rääkida, siis mina oleks toonud sealt august vooliku tuppa ja saaks käivitamise ajal vussu lasta.

Kas masinaga stardiabi gaasi kaasas ei vedelenud. Vöibolla et töesti selleks, auk ju parasjagu nii suur. Mine sa neid "insenere" puurijaid tea. Öhufiltri avast vist ju keerulisem sisse lasta.
Igatahes. Teisel auku pole ja kondentsi jaoks asub ta vales kohas, seega las olla kinni siis.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

Turbo ja vahejahutiga masinale õhufiltri kaudu eetrit manustades jõuab plahvatusvalmis segu silindrisse äärmiselt hilja. Õige konsistentsi saavutamine on pika teekonna tõttu keeruline. Väga lihtsalt tekib üledoseerimise oht.
Vasta

Nüüdseks roolivõimendi ammu vahetatud. Sai lõpuks õlilaga pidama.
Vastavalt ajale, nokitsen ikke edasi. Kongis saaks juba naril magada, mõni kapp ja laudki paigas. Välisvalgusest on veel puudu üks töötuli. Teised tuled on küljes ja ühendatud. Üks tagatuli ootab töötavana oma kinnitamist. Pole aga veel kusagile kinnitada. Tellisin uue kivisae. Kivisae kast tuleb teha mõõtude järgi, kui mõõta saab. Kasti külge aga tuleb pärast paigaldusvalmist tuli.
Peale sai ka kongi aku. Kõikse kindlam kinnitusviis tundus olema koormarihm.
Üks lisakast sai ka korda tehtud ja alla pandud. Oli teine päris räbal. Luuk oli vastu maad lohisenud ja osa luuki ära kulutanud. Panin alumiiniumist tugevduse ja lasin ukse vahtu täis, nii jäi palju jäigem. Et vastu maad ei saaks enam lohiseda, tegin ka ukse piirajad.
Juhtmeid on puidust autos päris mugav vedada. Löö aga naelklambriga kinni ja mine edeasi.
                   

hp
Vasta

Kas selline alaldi peab vastu tühja aku laadimisele? Kui näiteks kongi aku on jooksnud täiesti tühjaks ja siis lülitada ta 24v akude pealt 12v laadima. Vana tüübi akulaadija kipub sellises situatsioonis maha põlema. Muidugi tulevad katsetused, aga huvitav oleks teada, kas peab tulekustuti kõrvale haarama.

   

hp
Vasta

Kui sel on lühisekaitse, siis ei põle.

Kui seda pole ja miski ei piira väljundvoolu tugevust, siis saab suitsu. Tühi heas tervises aku ampsab esimestel minutitel 50A  tuuris, kui seda on pakkuda. Voolutugevus langeb küll kiiresti, aga ikkagi pon alguses sisuliselt lühis.

Nagu isegi tead, siis voolutugevust saab edukalt piirata näituseks jadaühenduses pirnigaWink
Vasta

(26-08-2017, 12:35 PM)v6sa Kirjutas:  Kui sel on lühisekaitse, siis ei põle.

Kui seda pole ja miski ei piira väljundvoolu tugevust, siis saab suitsu. Tühi heas tervises aku ampsab esimestel minutitel 50A  tuuris, kui seda on pakkuda. Voolutugevus langeb küll kiiresti, aga ikkagi pon alguses sisuliselt lühis.

Nagu isegi tead, siis voolutugevust saab edukalt piirata näituseks jadaühenduses pirnigaWink

Ei tea mina, kas lühisekaitse on. Mingid sulavkaitsed on, aga need võivad ka sisendvoolu jaoks olla.
Tühi, heas tervises rekka aku võib ka 100A ampsata. Lootsin aga, et selline alaldi on niipalju tark, et ennast mitte hävitada. Ilmselt oli lootus asjata.
Pirnivarianti tean, aga see ei lase akul ennast täitsa täis laadida. Ilmselt ei jõua sellist akut sõites ikka 100% täis laadida ja tuleb minna koormustakisti variandi peale.

hp
Vasta

See apastraat rohkem raadio jaoks mõeldud.
Kunagi ostsin metsamasinasse 12v sigaretisüütaja ja ühendasin siis tollele trahvole järele. Korraga raadiot kuulata ja suitsule tuld võtta ei kannatanud, lülitas end ise välja. Restarti pidi läbi bimetallkaitsme käsitsi tegema. Jube tülikas oli, kui automaatselt süütajat vajutasid ja raadio käima unus.
Vasta

(26-08-2017, 23:45 PM)motamees Kirjutas:  Ei tea mina, kas lühisekaitse on.
...
Tühi, heas tervises rekka aku võib ka 100A ampsata.

Kas Sul on kuudi söötmiseks krusa patarei? Pildi järgi paistis midagi väiksemat nagu...

Lühisekaitse kohta võiks olla midagi kirjas kasutusjuhendis... Enamus paremaid hiinakaid oskab end liigse koormuse eest kaitsta. Vast ka see itaaliakeelsete kleepsudega asi.
Vasta

(26-08-2017, 11:44 AM)motamees Kirjutas:  Kas selline alaldi peab vastu tühja aku laadimisele? Kui näiteks kongi aku on jooksnud täiesti tühjaks ja siis lülitada ta 24v akude pealt 12v laadima. Vana tüübi akulaadija kipub sellises situatsioonis maha põlema. Muidugi tulevad katsetused, aga huvitav oleks teada, kas peab tulekustuti kõrvale haarama.

Millised selle karbi mõõdud on?
Iseenesest päris huvitav küsimus, sellise karbiga akut laadida Smile Anna teada, kui oled loomkatse ära teinud, kas põles karbike maha või täiesti toimiv lahendus.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta

Eile õhta oleks paras proovida olnuks, muinastulede öö ikkagi ju...  Toungue Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(27-08-2017, 09:13 AM)v6sa Kirjutas:  Kas Sul on kuudi söötmiseks krusa patarei? Pildi järgi paistis midagi väiksemat nagu...

Lühisekaitse kohta võiks olla midagi kirjas kasutusjuhendis...

Krusa patarei neh, 230a/h oli vist. 
Kasutusjuhendit pole.

hp
Vasta

(27-08-2017, 10:40 AM)korvimees Kirjutas:  Millised selle karbi mõõdud on?.

Karbi mõõdud 20x12x6,5cm. Sellest tellisest on toimetavat asja 20x3x2cm, ülejäänu on jahutamiseks.
Võiks ju teha palju lihtsama lahenduse ja ühendada kuudi aku lihtsalt ühe auto akuga. See aga rikub auto akude laadimisresiimi.
Kõikse lihtsam lahend oleks üldse mitte auto jõuga kuudi akut laadida. Kui juhtub auto olema 220v mõjupiirkonnas, siis laadida. Ülejäänud aja tuimalt tarbida. Sellest kastist ikka jätkub pikaks ajaks. 
Eks peab kõik variandid läbi kaaluma ja siis mingi otsuse tegema. Ühe tellise võib ohvriks tuua, selleks ajaks peaks otsus valmis ka olema.

hp
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 26 külali(st)ne