Postitused: 311
Teemad: 6
Liitus: Aug 2012
Maine:
0
Mul oli korra see väike klapp kuidagi kinni jäänud mis silindri küljes on... Äkki seal midagi?
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
Mõtled seda väikest pulka silindri tagaotsas?
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 311
Teemad: 6
Liitus: Aug 2012
Maine:
0
See väike pulk jah. Oli kuidagi kinni kiilunud ja siis ei tõstnud.
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
Nüüd minu mured lõppenud. Panin uue jagaja. Vana oli nii nagu oli, vana tükk ka juba ehk 40 aastat ja veel alguses oli KUN kopa all. Praegune uus tõstab roopsahka niiet ei saa arugi, vana ei tõstnud poolte pööretega ka nii kiiresti.
Aga jah, uue jagaja viimistluskvaliteet on küll s*tt. Need jagajasse minevad hoova kaitsekummid on po**uilt üle värvitud, samas jagaja ise jälle kohati värvimata. Lisaks need augud kuhu paned torud, mille all käivad vaskseibid. Seibide alune pind ka ära värvitud. Oleks siis ilusti, aga kus sellega. Suured värvi tilgad peal, no kuidas sa sellise pidama saad kui värvi ära ei lihvi. Pole küll vene toodang, vaid ukraina ehk hydrosila. Aga no võiks korralikumalt teha.
Üks küsimus ka, mis tekkis poes nähtud sildi põhjal: Mis on künnivõimendi? Oli kirjas et töötab koos sellega, aga kui võimendi puudub, teha tagasivool.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
Eks see näha ole kui kaua vastu peab. Masinal töötunde aastas tuleb enam vähem 30-35.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
See moto sama mis E 302 peal. 1800 pööret ja vist 65 hp-d. Neid küll russale peale pandud. Ja peale keerata kannatab ka. Vaata hooratast. Kui on õhuke hooratas siis 82 väntvõlliga kui aga paks ehk 50 hooratas siis ka väntvõll 50 oma. Vähemalt E peal oli nii.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Seda lisatagasivoolu ei pea voolikuga panema.
Saab ka kanali puurida jagaja kaane alla kus on tagasivool.
Ilma hüdrokoormuseta jagajal ongi see kanal puuritud.
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
30-10-2017, 23:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-10-2017, 08:37 AM ja muutjaks oli
52mees.)
Kuna masinad jäävad iga päevaga vanemaks, siis loomulikult tegivad põrandale õli tilgad. Seda ma muidugi pahaks ei pane, aga üks loik jäi küll mõistatuseks. Nimelt hakkas välja ajama esisilla reduktori juurest. Täpsemalt sealt, kus on reduktori ülemine ots ja selle nelja poldiga kinnituva krae vahelt. Ehk ajas täiesti ülevalt välja, mis oleks siis võimalik, kui rõngad puru. Aga nüüd võtke oma tagavaraks pandud mõistus ka appi sest see on küll loogika vastane juhus.
Nimelt seisis( loe: seisis, mitte ei liikunud) traka garaazis 4 päeva ja hakkas sealt õli välja ajama. Vaevalt õli mööda reduktori seina ise ülesse ronib. Minul jäi see küll mõistatuseks , kuidas ta sealt ise välja pugema hakkas. Künniajal oli kõik kuiv.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 347
Teemad: 2
Liitus: Jul 2009
Maine:
3
Õli ronib üles kui vesi talle alla ruumi ei jäta.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Nurkülekande koonusrulllaagrid vajavad reguleerimist. CK tihendi ära nämmutanud ja nüüd keskelt difrikarbist õli vajub külgülekannetesse ja sealt ajab üle.
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
Huvitav see et õli igalpool normis ja vett ka ei tundunud olema sest õli ilus, puhas.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Mul näieks ajas ka kunagi sealt nelja poldiga kinnituva krae vahelt välja. Probleem tekkis samuti üle öö. Ja viga oli hoopis selles kraega flantsis millesse oli tekkinud mõra just krae alla.
Aquila captas non muscas.