Kas kuskilt rendist ei leia analoogset masinat aga kopa külge kinnituvat, või isegi olen näinud bobcati küjes. Sadakond meetrit selle russiga on tõeline ettevõtmine, ja kui ka selline oleks müügis, siis on see juba enamvähem surnud isend mille ellu äratamiseks kulub suur hunnik raha.
1. Kuna edasiliikumine kaevamise ajal on loodud läbi hüdro ja kett läbi jõuvõtu, siis masina mootor töötab enamasti ülekuumenemise piiril peaaegu täispööretel, hüdrol jahutust peal ei ole seega see on lihtsalt põlemise piirini aetud temperatuuril, mis soojal suvel tegi palju sunnitud pause, et õli natukenegi jahutada, kuna hüdromootorid enam ei suutnud vedada.
2.Isiklikult käisin oma firma masinale uut ketti ja latti toomas Mõisakülast (vist 2010 või 2011a, samasugust alligaatorit nagu pildil). No küll osati raha küsida. Ja pooleteise aastaga olid kett-latt jälle otsas.Tõsi selle ajaga kaevati ikka kümneid kilomeetreid ja ega risti ette ei löödud maapinna suhtes. Nüüd on russi seljast asi maha võetud ja masin kergematel töödel.
3. Kuna see riistapuu on russile ilmselgelt liiga raske, siis tagumisi varrukaid läks aasta jooksul paar tükki kindlasti, ja jõuvõtu siduri ja keti siduri reguleerimine omavahelise koostöö sujumiseks, oli iga paari nädala tagune ettevõtmine
Selle masina üks puudus oli veel see, et igasuguse märja kleepuva pinna viskas kett kraavi tagasi, eriti märja savi ja mulla, märg liiv oli parem, aga lõhkus hirmsalt lülisid. Kõige parem oli kaevata täitsa kuiva või külmunud pinnast, mujal üsna mõttetu riistapuu. Paepinnas oli mõttetu, uus kett näris läbi küll, aga kraaviks seda ei saanud päeva lõpuks nimetada - lihtsalt auk, üksik raudkivi ehmatas juhti korraliku masina loopimisega, hea kui üks kahest sidurist reageeris.
Loodan et ei hävitanud täielikult mõtet soetada ja tööle aidata masin, mis erakätes ja ilma plaanimajandusliku kaeveplaanita saab veel aastaid teenida, kuid ainult head peremeest - mitte palka.