Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(03-10-2017, 17:24 PM)metsakohin Kirjutas:  Sain sellised tulemused:


Kasutan päris pikka aega Elisa interneti, sest muud varianti pole, teised ei kata siiski 99% Eesti pinnast.
...

Ka mul ainumas võimalus mingitki kiirust saada on Elisa (Radiolinja) internet, teistel pole levi üldse või on väga katkendlik (telefonid on nii EMT kui endise Q omad). Aga kiirused on tavaliselt nii 2-5 Mbps, parimatel päevadel 12-13 mega. Ka Skylive oma ei levi mitte, ehkki kõrvalkülas toimib nende oma mitu korda vähema raha eest ...
[Pilt: 6676590871.png]

(03-10-2017, 13:38 PM)MeelisV Kirjutas:  sisu sisuks need on kirjas aga kuidas teenuse stabiilsus on kuidas seadmed töötavad jne.
räägitakse, et Telia seadmed on aeglased kui .... aga Binge pidi olema kiirem aga noh hind kallima jne.
mingeid "konkse" lepingus ?

Ise ka veidi uurisin seda teemat eelmise nädala ülilevi ajal, kui pilt pidevalt hakkis.  
Endal ZuumTV koos paketis oleva netiga. Huvitav see, et paar aastat tagasi olin Elisa võrgus netiga, mingi hetk paketti vahetades anti Tele2 SIM-kaart ja nüüd näitab Speedtest, et olen Telia võrku sattunud Smile

Binget täitsa huvitaks proovida, aga seal puudub paar kanalit, mida ma vaatan ja pole ka juurdetellimise võimalust.
Telia'l läks kuumakse koos seadmete rendiga jaburalt kõrgeks võrrelds praegusega.

Üks pakkuja on turul veel - http://www.levikom.ee/

Meie hulgas on inimesi, kes valdavad autovaruosade teemat sügavuti.

Millise silmaga (mesh) on kütusefilter Hengst E53KP D61?

Ei tea kas odomeeteri mitte töötamine ülevaatusel veaks märgitakse? Mõtlen just seda, et kiirust näitab, aga läbisõitu ei näita. Loogiliselt võttes nagu ei peaks kedagi ülevaatusel huvitama see. Rolleyes

(05-10-2017, 21:23 PM)veix__ Kirjutas:  Ei tea kas odomeeteri mitte töötamine ülevaatusel veaks märgitakse? Mõtlen just seda, et kiirust näitab, aga läbisõitu ei näita. Loogiliselt võttes nagu ei peaks kedagi ülevaatusel huvitama see. Rolleyes

Käidud päris mitme autoga, millel pole ei spido- ega odomeetrit olnud. Pole trossigi. Ei ole kordagi probleemi tehtud. VW puhul küsiti küll, miks näit ei ole muutunud, ma ütlesin, et odokas ei tööta ja sellega jutt lõppes.

(05-10-2017, 21:23 PM)veix__ Kirjutas:  Ei tea kas odomeeteri mitte töötamine ülevaatusel veaks märgitakse? Mõtlen just seda, et kiirust näitab, aga läbisõitu ei näita. Loogiliselt võttes nagu ei peaks kedagi ülevaatusel huvitama see. Rolleyes

Eelmine aasta Scorpaga oli nii et käsipiduriga ei läind läbi.Läksin siis nädala pärast uuesti ja kässar tunnistati kõlbulikuks aga andmeid uurides selgus et läbisõit sama.Ütlesin et odomeeter ei tööta juba mõnda aega.Siis kirjutati korduvale lihtsalt natuke kilomeetreid juurde.... Ju ta siis peab töötama aga veaks ei loetud ja ei noritud.

Õhtast!

Vahetame hetkeks teemat pisut...
Kas keegi on kursis,et kas mõni firma müüb ka autode,traktorite jne. mootorite kolvisõrmi mõõdu järgi. Nimelt vaja 32mm. jämedusi ja pikkusega 78.5 mm. (seina paksus-7.5 mm.)
Selliseid võite mulle julgelt pakkuda. Mäletan,et kunagi vist lihviti neid mingist jämedamast peenemaks,iseasi kuidas kestvus oli.... Nüüd vast jõukamad ajad ja järsku lihtsam lausa valmis asja saada.
Ja veel paluks teatada,kus mootoris juhuslikult selliseid näinud olete.

Tänan!

T.

Teen vähe luuret, ega kellegil mõnda mõisaküla vms kett-ekskavaatorit müügiks pole? Vanasti neid ikka vedeles empoweri jms ettevõtete platsidel, viimasel ajal pole näinud. Oleks enda kodukasutusse vaja täitsa, mõned kilomeetrid toru ja kaablit vaja vedada ja kohe mitte ei viitsi kopaga vihtuda....

Mingi aeg oli üks 300 euriga müügis aga enam ei leia, müüdud vast... Päris nullist ei viitsi ka ehitada, hea kui saaks toorikugi.

[Pilt: attachment.php?aid=2086]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

(10-10-2017, 00:35 AM)mlsluik Kirjutas:  Teen vähe luuret, ega kellegil mõnda mõisaküla vms kett-ekskavaatorit müügiks pole? Vanasti neid ikka vedeles empoweri jms ettevõtete platsidel, viimasel ajal pole näinud. Oleks enda kodukasutusse vaja täitsa, mõned kilomeetrid toru ja kaablit vaja vedada ja kohe mitte ei viitsi kopaga vihtuda....

Mingi aeg oli üks 300 euriga müügis aga enam ei leia, müüdud vast... Päris nullist ei viitsi ka ehitada, hea kui saaks toorikugi.

[Pilt: attachment.php?aid=2086]
Kas arvad et saad lihtsamini. Olen ise sellega tööd teinud ja näinud kuidas teised teevad, on ikka nuhtlus küll. Kive kardab, puhtas liivas ei kesta kaua kuna kiilub kõik hammasrattad ja ketilülid kinni. Korralik kopp teeb kiiremini ja korralikumalt. Savi ja must muld on enamvähem kaevata. See on puhtalt minu arvamus muidugi.

(10-10-2017, 15:33 PM)klaave Kirjutas:  [quote pid='433463' dateline='1507584919']
 Savi ja must muld on enamvähem kaevata.

[/quote]

Ega ma muidu ei mõtlekski aga justnimelt savi ja mulla sisse tuleb vedada...

Kunagi 13-14 aastasena olen sellise isendiga trenaasi pannud kodutalu lähistel, tollele isendil oli kett juba tappidega ja nüsis üsna kenasti.  Kopp peab muidugi ligi olema koguaeg.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

(10-10-2017, 18:03 PM)mlsluik Kirjutas:  
(10-10-2017, 15:33 PM)klaave Kirjutas:  [quote pid='433463' dateline='1507584919']
 Savi ja must muld on enamvähem kaevata.

Ega ma muidu ei mõtlekski aga justnimelt savi ja mulla sisse tuleb vedada...

Kunagi 13-14 aastasena olen sellise isendiga trenaasi pannud kodutalu lähistel, tollele isendil oli kett juba tappidega ja nüsis üsna kenasti.  Kopp peab muidugi ligi olema koguaeg.
[/quote]


Siin o miskit
https://www.kuldnebors.ee/search/polluma...d=81357662&pob_action=show_post&pob_cat_id=10829&pob_browser_offset=25&pob_view_language_id=et&search_X_cat_ids=10829&pob_page_index=1&pob_page_size=25

Kas kuskilt rendist ei leia analoogset masinat aga kopa külge kinnituvat, või isegi olen näinud bobcati küjes. Sadakond meetrit selle russiga on tõeline ettevõtmine, ja kui ka selline oleks müügis, siis on see juba enamvähem surnud isend mille ellu äratamiseks kulub suur hunnik raha.
  1. Kuna edasiliikumine kaevamise ajal on loodud läbi hüdro ja kett läbi jõuvõtu, siis masina mootor töötab enamasti ülekuumenemise piiril peaaegu täispööretel, hüdrol jahutust peal ei ole seega see on lihtsalt põlemise piirini aetud temperatuuril, mis soojal suvel tegi palju sunnitud pause, et õli natukenegi jahutada, kuna hüdromootorid enam ei suutnud vedada.
  2.Isiklikult käisin oma firma masinale uut ketti ja latti toomas Mõisakülast (vist 2010 või 2011a, samasugust alligaatorit nagu pildil). No küll osati raha küsida. Ja pooleteise aastaga olid kett-latt jälle otsas.Tõsi selle ajaga kaevati ikka kümneid kilomeetreid ja ega risti ette ei löödud maapinna suhtes. Nüüd on russi seljast asi maha võetud ja masin kergematel töödel.
  3. Kuna see riistapuu on russile ilmselgelt liiga raske, siis tagumisi varrukaid läks aasta jooksul paar tükki kindlasti, ja jõuvõtu siduri ja keti siduri reguleerimine omavahelise koostöö sujumiseks, oli iga paari nädala tagune ettevõtmine
  Selle masina üks puudus oli veel see, et igasuguse märja kleepuva pinna viskas kett kraavi tagasi, eriti märja savi ja mulla, märg liiv oli parem, aga lõhkus hirmsalt lülisid. Kõige parem oli kaevata täitsa kuiva või külmunud pinnast, mujal üsna mõttetu riistapuu. Paepinnas oli mõttetu, uus kett näris läbi küll, aga kraaviks seda ei saanud päeva lõpuks nimetada - lihtsalt auk, üksik raudkivi ehmatas juhti korraliku masina loopimisega, hea kui üks kahest sidurist reageeris.
Loodan et ei hävitanud täielikult mõtet soetada ja tööle aidata masin, mis erakätes ja ilma plaanimajandusliku kaeveplaanita saab veel aastaid teenida, kuid ainult head peremeest - mitte palka. Big Grin

(10-10-2017, 00:35 AM)mlsluik Kirjutas:  Päris nullist ei viitsi ka ehitada, hea kui saaks toorikugi.

[Pilt: attachment.php?aid=2086]
See mis pildilt paistab on ainult pool vajalikust tehnikast mis kraavi kaevamiseks vaja.Enamus on tagumise vasaku ratta tagapeidus, ja ilma selle peidus pooleta ei ole lootustki selle masinaga kraavi kaevata. Kui jõuan otsin homme mõned pildid saad aimu et ise leiutamine ei olegi nii lihtne Big Grin Big Grin Big Grin

Oleks vaja teada saada ühe vana 3f elektromootori võimsust. Plekist silt on loetamatu, muidu selline a la 15 kilone jurakas ja 18mm võlliga, pöördeid kuskil 1450. Niipalju kui netist andmeid leidsin, siis võiks olla tegemist u.1,1-1,5 kw-se mootoriga, aga sooviks ikkagi kindlalt teada.
Kas selline variant, et panen ühe faasi(ja N-i ka ikka) läbi tavalise 220v-se elektrikulu mõõtja ja korrutan nähtud w-id kolmega, võiks vett pidada?

Nii midagi millegiga jagamata saaks mõõta mootori tühjalt pöörlemiseks kuluvat energiahulka aga mitte nimivõisust

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki

(10-10-2017, 22:54 PM)alfredo Kirjutas:  Oleks vaja teada saada ühe vana 3f elektromootori võimsust. Plekist silt on loetamatu, muidu selline a la 15 kilone jurakas ja 18mm võlliga, pöördeid kuskil 1450. Niipalju kui netist andmeid leidsin, siis võiks olla tegemist u.1,1-1,5 kw-se mootoriga, aga sooviks ikkagi kindlalt teada.
Kas selline variant, et panen ühe faasi(ja N-i ka ikka) läbi tavalise 220v-se elektrikulu mõõtja ja korrutan nähtud w-id kolmega, võiks vett pidada?

Variant vett ei pea ja selliselt katsetatud mootor ilmselt ei pea enam ka elektrit. 
18 mm võlliga on "vanadest mootoritest" AO2-sarja mootorid, täpsemalt AO2-11 ja AO-12 suurused. Neist AO2-11 mootorid kaaluvad tõesti 15 kg, AO2-12 aga 16,5 kg. Nende üldpikkused on vastavalt AO2-11 - 289 mm ja AO"-12 - 323 mm.
Kui tegu on tõesti 1500 p/min pöörleva mootoriga, siis võiks tegu olla nende näitajate järgi AO2-11-4 tüüpi mootoriga võimsusega 0,6 kW.

(10-10-2017, 22:15 PM)klaave Kirjutas:  [quote pid='433463' dateline='1507584919']
Enamus on tagumise vasaku ratta tagapeidus, ja ilma selle peidus pooleta ei ole lootustki selle masinaga kraavi kaevata.

[/quote]


Käis korra idee läbi et edasiliikumiseks kasutada ninas olevat vintsi, mul metsakatel hüdrovintsid ees ja läbi plokiratta saab 50 meetri kaupa liikuda. Peaks piisav kiirus olema.

See isend millega ise kunagi toimetasin oli ümberehitatud vahekastiga, hüdromootor oli minema visatud ja vahekastist välja võlutud eriti aeglane käik.... aga siiski tuli vahest siduriga mängida kui mõni juurikas või kinnisõidetud rada ees oli...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Tänud headele abilistele, selgeltnägijaile.
Esialgne täpsem ülevaatus lõppes kahestumisega. Nimelt kaalub mootor 15 kilo ja vastaks seega AO2-11-le, pikkus aga on enamvähem täpselt 323mm ja selle järgi liigituks AO2-12 alla. Kas nõukaaegne isetegevus, kindlasti tollase riigikorra õõnestamiseks, või siiski massoonide karvane käsi, et mind veel rohkem segadusse ajada, mida ise rohkem kahtlustan?

Mis variandid veel oleks ilma kohvipaksu pealt vaatamata võimsust mõõta? Kindlasti on võimalik osta vastav aparatuur, raha aga hetkel pagana vähe, et tuhandeid magama panna. Ehk on alternatiive?
Hetkel lihtsalt selline lugu, et teen väikest puulõhkujat, aga mootor jääb tuntavalt lahjaks. Oleks vähemalt 2 korda tugevamat vaja. Jah, võiks kohe mõne 3kw-se ka peale tõsta, aga kardetavalt laguneb siis ülejäänud konstrui selle küljest ära.

   

   

Ma pakuksin, et sul on kaal taatlemata Big Grin Kaal näitab alati tegelikust kaalust rohkem, kas sul pole naisterahvad seda juba öelnud Wink

See ei ole AO2, vaid alumiiniumkorpusega AOL2. AOL2-12-4 peaks teoreetiliselt kaaluma 12 kg, võimsus 0,8 kW.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 48 külali(st)ne