11-10-2017, 22:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-10-2017, 23:04 PM ja muutjaks oli Kadjakas.)
ZIL 115 (4104) elas enne 41047-ks saamist läbi ka 41045-nimelise feisslifti.
(11-10-2017, 22:58 PM)Kadjakas Kirjutas: ZIL 115 (4104) elas enne 41047-ks saamist läbi ka 41045-nimelise feisslifti.Jah, aga selle muudatused olid väga marginaalsed, Lihtsalt Breznev pani kõrvad pea alla, siis tuli Andropov. Uuele peasekretärile taheti teha natuke värskem masin, aga enne kui see valmis sai, läks ka Andropov parematele jahimaadele ja uus masin jäi Tsernenkole. Muudeti vist esi suunatulesid ja esitulede ümbrust, enam vähem nagu VAZ 2103 ja VAZ 2106. Kere, sisu, mootor, käiguosa jäid lõpuni samasugusks nagu ta kunagi ZIL 115-na välja tuli. Üldiselt jõuti 1978 - 2000 a-ni teha suur kogus igasugu modifikatsioone. Seal oli sanitaarautosid isakestele, spets side tehnikaga varustatud autsid, soomustatud variante Gorba jaoks, paraadvariante ja üks variant isegi jahipidamiseks.
(11-10-2017, 23:04 PM)Aspelund Kirjutas: See raamat on loodetavasti ka riiulis juba olemas:
https://www.ozon.ru/context/detail/id/20270682/
A.
(11-10-2017, 21:34 PM)Formika Kirjutas:
(11-10-2017, 21:16 PM)Aspelund Kirjutas: Tbilisis on automuuseumis veel üks 115, kerenumbriga 102.Suuremat valet, kui see mees suust välja ajab on raske välja mõelda. Tegemist on Zil 117-ga, mis ehitati poliitbüroo kanditaatidele. Need olid lühemad, natuke alla 6m ja neil polnud keskmist istme rida. . Need istmed on sinna ise pandud. Filmis on näha, et istmete lahti võtmisel tagaistmel enam ruumi ei ole. Samuti pole ees minusugusel 1.88 pikkusel mehel mingit probleemi istuda ja ka esiistmeid saab elektriliselt edasi tagasi liigutada. Zil 117-l see funktsioon puudub. Tsernenko sõitis Zil 41045-ga, millel tõesti olid juba kandilised esituled, kuid mitte iialgi selle odavama variandiga.
A.
(11-10-2017, 23:51 PM)gazik Kirjutas: Tegelikult võiks siis lõpuks selle Tbilisi auto loo ka tõeselt kokku võtta... /
Antud auto on ehtne Zil 115, pikk limusiin ja originaalis klapptoolidega.