Mõistusevastased manöövrid liikluses

Mul on nii vanad autod, et kaskot ei saa, seega ma ei oska öelda, kas see on hea või halb asi.
Kuid arvan, et kaskokindlustust ei hoia käigus mitte pohhuistidest juhid, vaid liisingut andvad pangad. Need ju arusaadavalt ei taha, et mõni pohhuist nende vara väärtust vähendaks. Ja seetõttu mina ei kujuta ette uute ja uuepoolsete autode soetamist-liiklemist ilma "vabatahtliku" kindlustuseta
Pohhuism võib siin osaliselt olla tagajärg: "raha olen niikuinii ära maksnud...".
Vasta

(20-09-2017, 14:42 PM)olevtoom Kirjutas:  Mul on nii vanad autod, et kaskot ei saa, seega ma ei oska öelda, kas see on hea või halb asi.
Kuid arvan, et kaskokindlustust ei hoia käigus mitte pohhuistidest juhid, vaid liisingut andvad pangad. Need ju arusaadavalt ei taha, et mõni pohhuist nende vara väärtust vähendaks. Ja seetõttu mina ei kujuta ette uute ja uuepoolsete autode soetamist-liiklemist ilma "vabatahtliku" kindlustuseta
Pohhuism võib siin osaliselt olla tagajärg: "raha olen niikuinii ära maksnud...".

Selline kiusatus on meil ilmselt köigil et kui raha oled maksnud siis tahaks pruukida kah ...
Viimase auto ostsin neli aastat tagasi uuena [sellise keskmise käkki Chrysler 200s] kaskot ma
talle küll tegema ei hakanud arvestusega et kui juhtub siis juhtub Sad
Sama otsustasin garantiiga ,sevice intervall sellel autol lühike 10tkm ..
Iga service eest küsib söbralik müügiesindaja ca,400€ ,tahendab tänaseks oleks gareantii
mulle mingi 4000€ maksnud [läbisöit täna 110tkm]..
Tegelikkuses olen vahetanud pidureid 2korda geneka ,öli +filtred, joosu rehve köik
kokku max 1000€....
Kümne seki jooksul gaasi kolm korda pöhja vajutada oskan ise kah et service kiri kustudada Big Grin

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

(19-09-2017, 15:36 PM)v6sa Kirjutas:  ... Külgboks ARK platsi on päris lobe mulk. Reaalses elus saab nii pikka harva end suruda. Kui millegi üle arutleda, siis paralleelsuse ja kauguskriteeriumi üle äärekivist.
...

näide keerulisest parkimisest, käruga ja reaktsioonist sellele
Vasta

tulenevalt sellest teemast ja õnnetusest
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/li...d=79569736

tekis küsimus kas Teie teadsite, et uude liiklusseadusesse on eraldi sisse viidud ka robotliikur.
mida veel uut ja huvitavat sealt leiab ?
Vasta

Kas ainult mulle on viimasel ajal üha valusamalt silma hakanud, et suunatule näitamine on igavikku kaduv? Ma saan veel aru, et Kapa-Kohila taga sügaval seenemetsas manööverdades ei peeta vajalikuks rooliratta tagant seda pisikest kangikest/hoovakest otsima hakata, aga linnaliikluses - sõidu alustamisel, ristmikul manöövrit sooritades, ringristmikult väljudes jne jne.
Sõidad teise auto taga, too võtab äkki hoo maha ja hakkab sõiduraja ühest servast teise laveerima. Selge, et kavatseb kuhugi pöörata, aga kuhu? Ja siis äkki lihtsalt läheb! Sad
Ma ei saa aru, kas liiklusseaduses on mingi muudatus tehtud, mis minul on kahe silma vahele jäänud või puudub uuematel autodel see väike hoovake/kangike seal rooliratta taga?
Vasta

(15-10-2017, 23:07 PM)kr8nik Kirjutas:  Kas ainult mulle on viimasel ajal üha valusamalt silma hakanud, et suunatule näitamine on igavikku kaduv? Ma saan veel aru, et Kapa-Kohila taga sügaval seenemetsas manööverdades ei peeta vajalikuks rooliratta tagant seda pisikest kangikest/hoovakest otsima hakata, aga linnaliikluses - sõidu alustamisel, ristmikul manöövrit sooritades, ringristmikult väljudes jne jne.
Sõidad teise auto taga, too võtab äkki hoo maha ja hakkab sõiduraja ühest servast teise laveerima. Selge, et kavatseb kuhugi pöörata, aga kuhu? Ja siis äkki lihtsalt läheb! Sad
Ma ei saa aru, kas liiklusseaduses on mingi muudatus tehtud, mis minul on kahe silma vahele jäänud või puudub uuematel autodel see väike hoovake/kangike seal rooliratta taga?

Igas riigis muidugi omad reeglid .Kui satuksid Svenssonisse ,siis arutaksid tükk aega mis puhul nn,suunda kasutatakse. Big Grin(Elust enesest)
PS.Ma ei räägi Tailandist ,ikka euroopast.
Vasta

Alati roosaga üle ei saa, nagu näitab pardakaamera. Samas, vaevalt et mersulegi juba rohelist näidati. A no jah, kui räägid telefoniga, siis vaevalt et kõike aega vaadata.Tundub veel kuskil leedus kokkulaotud auto olema, kuna isegi turvapadi ei aktiveerunud. Sihukese paugu pealt oleks pidanud tuba ikka valge olema. Kokkuvõttes võiks seda vana 8-t soovitada küll, hea tugev autu tundub olema ja padjad, vähemalt külgmised, töötasid.
Vasta

See politsei poolne kommentaar on kuidagi "mittearusaadav" ( videot pole näinud) , aga nn. eravärvides politseisõiduk on kehvasti nähtav , turvalisuse tagamiseks on ikkagi esimese sõidukina vajalik kasutada nn. värvides sõidukit , kuigi , vaadates , kui intensiivselt juhid tegelevad nutifonide näppimisega , siis pole ka ilmselt muud varianti , kui peaminister päästeameti Scaniasse "istutada" , turvalisuse huvides. Kas peaminister üldse kuhugi foorituld eirates sõitma peab , on omaette teema . Ilmselt Politsei esmane ülesanne on tagada peaministri turvalisus ja ka kõigi teiste isikute turvalisus . Ehh , veidi peenhäälestust ...
Vasta

Lihtsalt fooritaga seisvat peaministrit on raskem turvata.
Vasta

(26-10-2017, 20:09 PM)alfredo Kirjutas:  Alati roosaga üle ei saa, nagu näitab pardakaamera. Samas, vaevalt et mersulegi juba rohelist näidati.
Mersule ei näidatud mitte midagi muud peale anna-teed-kolmnurga, sest sellel ristmikul on ainult jalakäijafoor. Ning merssedessijuhist vasakule jääv kohtumaja varjab vaatevälja väga eduliselt ka ristmiku veerel seistes ning nina 10 cm kaupa välja trügides, st sinna pimesi peale lennata on ikka tubli julgus- või lollustükk.

(26-10-2017, 21:01 PM)edvard Kirjutas:  Kas peaminister üldse kuhugi foorituld eirates sõitma peab , on omaette teema . Ilmselt Politsei esmane ülesanne on  tagada peaministri turvalisus ja ka kõigi teiste isikute turvalisus .
Eesti politsei saatekultuur on üldjoontes üle prahi, nimetatud isikuga ning ka teiste "omadega" sahisetakse tavaliselt kiirusel liiklusvoog+10 ning ei tuututata asja ees, teist taga. Kusjuures, olen korduvalt näinud ka seda, kui eravärvides autod sinise tuledemängu ning vaikuse saatel foori taga istuvad, sest tavaliiklejatel pole eespool kuhugi minna. Kes on meie lõunanaabrite korteežikultuuriga lähemalt kokku puutunud, see saab aru, milles erinevus Wink

41@23 tonniga 80kmh legaalselt läbi Salacgriva sõitnud. Enam ei taha, sest sild oli maru kitsas...
Vasta

Üks huvitav tähelepanek...
Pääministri normaalsel kiirusel (58km/h, roosaga  paremkurvi, ülekäigurajal) kulgenud massinale kihutas küljelt sisse maastur, mis minu arusaamist mööda just liikumist alustas...?
Vasta

Väga õige märkus, et kihutas.
Kihutas ta ka üle jalakäijate raja, kuigi vähemalt mõistuse järgi võiks sellises kohas veidi kiirust vähendada ikka. Liikumisuuna järgi tahtis ta vist risti üle tee sõita, mis paneb selle selli adekvaatsuse üldse kahtluse alla. Sellise hooga ja sellises kohas, no milleks? Seal sõidavad lisaks ka trammid ja bussid. Vabalt oleks võinud ta ise kannatanu olla, kui asjad vähegi teistpidi läinud oleks, ehk pm veerand sekundit hiljem sellesse punkti jõudnud oleks või mõni scannijuht viimast roosat püüdnud.

Sama värvi ja marki linnamaasturiga kodanik on juba kahel korral Vabakal juhtumisi liiklemise ebaeeskuju näidanud-ilma suunata rabedad reavahetused, trügimine jne. Ei pruugi olla sama masin, kuid mõtteviis tundub sarnane olevat. Ilmselt antakse see n.ö. kauba peale, kui sellise asja liisida jaksad. Et klassivaenu rohkem mitte õhutada, siis olen sunnitud lisama, et tegelikult see mudel mulle täitsa sümpatiseerib, erinevalt näiteks sarnasest BMW-st.
Vasta

Kui ma nüüd seda videot õigesti mäletan, siis mersu tuli kaamera vaatevälja leņnates, tema kõrvalrajal seisis teine masin.
Vasta

(26-10-2017, 20:09 PM)alfredo Kirjutas:  Alati roosaga üle ei saa, nagu näitab pardakaamera.
...mis ei takista mõningaid seltsimehi jätkuvalt proovimast.
Üks ristmik rahulikus provintsilinnas, kus rekkad vahel lausa tumepunasega üle kütavad:
https://www.google.ee/maps/@58.3927264,2...312!8i6656
Kõrvalteelt peateele vasakpööret tehes peab foori tuledest hoolimata silmad punnis kahele poole vaatama ja rehkendama kas lähenev rekka suvatseb punase ees seisma jääda või mitte.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Kiikasin ka huviga toda videot, kuna jutt ei klappinud kahjustuste ja asukohaga hästi.

Teoorias oleks pääministri auto ilmselt pidama  saanud enne stoppjoont. Kuigi kahtlen - sedapalju vähe jõudis kollane põleda. Küll kiidan juhi reaktsiooni: jõudis pidurdada ja korrigeerida. Spinni ei tulnud.

Mersut piloteerinud otu aga oli labane jobu - sellises kohas niimoodi pimedalt välja keerata on teadlik pohhuism. Ja ei, ta ei hakanud ülekäiguraja tagant  liikuma - nii hästi need asjad ka ei kiirenda. 

Lõppkokkuvõtteks õnnelik õnnetus: üks jobu on mõneks ajaks kaarikuta, keegi oluline inimene kannatada ei saanud ja ehk põrutas tagaistmel lösutanud amööbil kah ülakorrust vähe klaarimaks.
Vasta

Seda video vaadates meenus üks teine video mis alles hiljuti levis, kus keegi lihtsalt jobutas mingi ministri autol ees ja siis jõuga autost välja tiriti ja läbi klohmiti ja veel kaasagi võeti et veel saaks kolakat anda. Eestis ikka suht tsiviliseeritud see elu.
Vasta

(27-10-2017, 13:02 PM)Kult Kirjutas:  Seda video vaadates meenus üks teine video mis alles hiljuti levis, kus keegi lihtsalt jobutas mingi ministri autol ees ja siis jõuga autost välja tiriti ja läbi klohmiti ja veel kaasagi võeti et veel saaks kolakat anda. Eestis ikka suht tsiviliseeritud see elu.

Ammuselajal kui veel Lennart nende autodega sõitis, üritati mind narva maanteel vastas suunda suruda ( lihtsalt soovis rida vahetada). Õnneks olin oma metsa patroliga ja ei lasknud ennast sellest häirida. Sellepeale lasti aken alla ja välja tuli püstoliga käsi, nu mis mul üle jäi, ikka pidurdasin  Smile
Vasta

Omapoolne nägemus Ratta kaheksasse sõitmisest:
Kui ma sõidan mööda vaba teed ja seda lubatud kiirusega. Valgusfoori ees ei ole ühtegi sõidukit ja ma näen ristmikul peatuvate sõidukite järgi, et mulle tuleb kohe roheline. Roheline süttib ja kas ma pean siis igaks juhuks pidurdama ning veenduma, et hoolimata rohelisest tulest e. teisele suunale punasest, ei tule mingit vilkuritega sõidumeistrit? Vilkuritega auto peab enne keelava tulega ristmikku veenduma, et teda on märgatud ning ülesõit on ohutu. Praegusel juhul seda ei tehtud. Mis toimub?
Vasta

jah peab veenduma
isegi kui sinu tee ristub ühesuunalise tänavaga pead vaatama ka vastas suunda sest muidu jääd 50:50 süüdi - juhtum elust enesest.
see, et teine loll sõitis vastas suunas ühesuunalisel teel on üks asi aga see, et sa ei veendunud ristmikule sõites selle ohutuses on samuti viga.
Vasta

(30-10-2017, 23:28 PM)Alts Kirjutas:  Omapoolne nägemus Ratta kaheksasse sõitmisest:
Kui ma sõidan mööda vaba teed ja seda lubatud kiirusega. Valgusfoori ees ei ole ühtegi sõidukit ja ma näen ristmikul peatuvate sõidukite järgi, et mulle tuleb kohe roheline. Roheline süttib ja kas ma pean siis igaks juhuks pidurdama ning veenduma, et hoolimata rohelisest tulest e. teisele suunale punasest, ei tule mingit vilkuritega sõidumeistrit? Vilkuritega auto peab enne keelava tulega ristmikku veenduma, et teda on märgatud ning ülesõit on ohutu. Praegusel juhul seda ei tehtud. Mis toimub?

Kuidas see antud looga seondub?
Ratase autole sisse sõitnud autol EI OLNUD rohelist foorituld ja ei olnud seda ka tulemas, sest antud ristmikul lihtsalt pole selle sõidusuuna jaoks foori. Temal oli liiklusmärk ANNA TEED, millest lähtuda, mida ta aga ei teinud.

Minu silmis pani see vend seal pimedat (vaadates, mis hooga ta ristmikule sõitis) ja meil kõigil kokkuvõttes vedas, et seekord just peaministrihakatis talle ette jäi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: taxopets, tõnn, traavers1, 17 külali(st)ne