ZIM Faeton
#41

Kui tohib, siis üks küsimus, kust kurat sa neid haruldusi välja kaevad, kas Võrumaale, maailma mõistes urkasse, on haruldaste autode surnuaed kunagi rajatud või? Cool
Vasta
#42

Võrokesed on ka telefoni leiutanud ja interneedust kasutama õppinud. Lihtsalt pulkade taga peab õige mees olema. Kott kulda ka muidugi tagaaeda maetud.
Respekt, Formika!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#43

(01-11-2017, 18:38 PM)tartz1 Kirjutas:  Filmis "Briljantkäsi" on lõpukaadrites ka lahtine sõiduk - ZIM?

https://www.youtube.com/watch?v=B-iVfLX2tvY

1:37:43
 Kahjuks on see ZIS 110B
Vasta
#44

(01-11-2017, 18:39 PM)sfinks Kirjutas:  Kui tohib, siis üks küsimus, kust kurat sa neid haruldusi välja kaevad, kas Võrumaale, maailma mõistes urkasse, on haruldaste autode surnuaed kunagi rajatud või? Cool
 Kunagi, kui ma hakkasin nende vanade autodega tegelema, siis mu esimeseks pääsukeseks oli I-seeria Volga. Ehitasin teda kaks aastat, põhiliselt kõik oma kätega, ainult pahteldaja oli mõned päevad abiks ja muidugi värvimine. Valmis sai ta u. 15 aastat tagasi. 10 a. tagasi kiskusin ta uuesti lahti, pahteldasin veelkord üle, värvisin valgeks, enne oli sinine. Lasin üle kroomida kõik kaitserauad, mis maksis tollal ikka väga palju raha, sest 500 krooni eest sai palju-palju rohkem, kui tänapäeval 50€ eest. Ja tulemus, tänapäeval ei taha seda keegi.
15 000 € peetakse kalliks. Tegin valmis GAZ 23-e. Polnud vaja kellelegi midagi pakkuda. Pärast Kiievi retroshow kuldmedalit tuli mitu ostupakkumist. Kõige krõbedam Moskvast 120 000$. Siis taipasin, et olen õigel teel. Teha ja otsida tuleb haruldusi, raha ja aega kokku hoida ei tohi. Kõik peab viimase peal olema. Autopedesid on maailmas hulga ja haruldused maksavad ja hästi tehtud haruldused veel rohkem. Härra Markol on õigus, pidevalt tuleb jälgida Vene ja Ukraina interneti portaale, tunda kõikjal huvi ja nii kukkus ju mulle sülle ZIL 4104.
Vasta
#45

(01-11-2017, 19:11 PM)Formika Kirjutas:  
(01-11-2017, 18:39 PM)sfinks Kirjutas:  Kui tohib, siis üks küsimus, kust kurat sa neid haruldusi välja kaevad, kas Võrumaale, maailma mõistes urkasse, on haruldaste autode surnuaed kunagi rajatud või? Cool
 Kunagi, kui ma hakkasin nende vanade autodega tegelema, siis mu esimeseks pääsukeseks oli I-seeria Volga. Ehitasin teda kaks aastat, põhiliselt kõik oma kätega, ainult pahteldaja oli mõned päevad abiks ja muidugi värvimine. Valmis sai ta u. 15 aastat tagasi. 10 a. tagasi kiskusin ta uuesti lahti, pahteldasin veelkord üle, värvisin valgeks, enne oli sinine. Lasin üle kroomida kõik kaitserauad, mis maksis tollal ikka väga palju raha, sest 500 krooni eest sai palju-palju rohkem, kui tänapäeval 50€ eest. Ja tulemus, tänapäeval ei taha seda keegi.
15 000 € peetakse kalliks. Tegin valmis GAZ 23-e. Polnud vaja kellelegi midagi pakkuda. Pärast Kiievi retroshow kuldmedalit tuli mitu ostupakkumist. Kõige krõbedam Moskvast 120 000$. Siis taipasin, et olen õigel teel. Teha ja otsida tuleb haruldusi, raha ja aega kokku hoida ei tohi. Kõik peab viimase peal olema. Autopedesid on maailmas hulga ja haruldused maksavad ja hästi tehtud haruldused veel rohkem. Härra Markol on õigus, pidevalt tuleb jälgida Vene ja Ukraina interneti portaale, tunda kõikjal huvi ja nii kukkus ju mulle sülle ZIL 4104.

Kas oleksid nöus oma 23 mingi xxxxl summa eest müüma ????(mina osta ei taha)

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#46

(01-11-2017, 19:21 PM)impreza Kirjutas:  Kas oleksid nöus oma 23 mingi xxxxl summa eest müüma ????(mina osta ei taha)

Kõik siin ilmas on müüdav, ainult mõned prantsuse naised ei ole, nad on niiiii kallid...

hp
Vasta
#47

(01-11-2017, 19:21 PM)impreza Kirjutas:  Kas oleksid nöus oma 23 mingi xxxxl summa eest müüma ????(mina osta ei taha)
 Ausalt öeldes pole selle peale isegi mõelnud, praegu tuleb ikka komplekt ennem kokku saada. Et seda teha, tuleb kõik siia mittekuuluvad autod maha ärida, sest kulud on kohutavad. Praegu läheb letti GAZ 21 I seeria ja III seeria ning 1952 a ZIM, veel K 750, sõjaväe variant, koos kuulipildujaga ja ka Maxim kuulipilduja, viimased relvad pole muidugi kasutatavad. Selle ZIL-i ostuga, mis oli plaaniväline, tegin endale nats liiga.
Vasta
#48

(01-11-2017, 19:36 PM)Formika Kirjutas:  
(01-11-2017, 19:21 PM)impreza Kirjutas:  Kas oleksid nöus oma 23 mingi xxxxl summa eest müüma ????(mina osta ei taha)
 Ausalt öeldes pole selle peale isegi mõelnud, praegu tuleb ikka komplekt ennem kokku saada. Et seda teha, tuleb kõik siia mittekuuluvad autod maha ärida, sest kulud on kohutavad. Praegu läheb letti GAZ 21 I seeria ja III seeria ning 1952 a ZIM, veel K 750, sõjaväe variant, koos kuulipildujaga ja ka Maxim kuulipilduja, viimased relvad pole muidugi kasutatavad. Selle ZIL-i ostuga, mis oli plaaniväline, tegin endale nats liiga.
 Kas K 750 korvirattaveoga, äkki paned pildi siia üles.
Vasta
#49

(01-11-2017, 19:39 PM)sfinks Kirjutas:  
(01-11-2017, 19:36 PM)Formika Kirjutas:  
(01-11-2017, 19:21 PM)impreza Kirjutas:  Kas oleksid nöus oma 23 mingi xxxxl summa eest müüma ????(mina osta ei taha)
 Ausalt öeldes pole selle peale isegi mõelnud, praegu tuleb ikka komplekt ennem kokku saada. Et seda teha, tuleb kõik siia mittekuuluvad autod maha ärida, sest kulud on kohutavad. Praegu läheb letti GAZ 21 I seeria ja III seeria ning 1952 a ZIM, veel K 750, sõjaväe variant, koos kuulipildujaga ja ka Maxim kuulipilduja, viimased relvad pole muidugi kasutatavad. Selle ZIL-i ostuga, mis oli plaaniväline, tegin endale nats liiga.
 Kas K 750 korvirattaveoga, äkki paned pildi siia üles.
Selline, korviratta veoga
   
Vasta
#50

Keretüübist passis. Usas on kombeks kinnisest autost lahtiseks ehitatul jätta passi algne keretüüp. Ka sellistel masinatel, mida sai kunagi tellida esindusest lisapaketiga "ümberehitus lahtiseks". Tootjatehasest otse tulnud lahtisi see ei puudutanud. Chevroletil käis asi nii, et esinduses vormistati tellimus ja auto liikus tehasest ASC nimelisse ettevõttesse, kes teostas ümberehituse. ASC oli kusjuures alates 1987 aastast tootja ametlik partner.  Isiklikult sellise 3gen Camaro omanik ja ka kohalikus passis arvel, kui "kupee". Mind on ÜV punktis kunagi süüdistatud omavolilises ümberehituses aga targa interneti abiga see siiski lahenes. Suurem mure on sellistel masinatel registreerimiseelse ülevaatusega, mis võib halvemal juhul väga keeruliseks osutuda.
Vasta
#51

See originaali ja replica piir on suht hall ala. Olen näinud viimse vindini perfektselt taastatud 30-ndate autosid, millest originaal pulkasid vaid ühe käe näppudel. On ta siis nüüd replika või olematu %-ga originaal ? Samas kui meister suu lukus hoiab siis ei olegi võimalik tuvastada mis pulk on uus ja mis taastatud vana. Ja saja aasta pärast saab tast kindlasti 100% originaal.
Vasta
#52

Dniprost saabusid uued fotod, eks need räägivad iseenda eest. Ega mulle ka mingeid kommentaare ei kirjutata
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta
#53

(02-11-2017, 00:05 AM)spitfire Kirjutas:  See originaali ja replica piir on suht hall ala. Olen näinud viimse vindini perfektselt taastatud 30-ndate autosid, millest originaal pulkasid vaid ühe käe näppudel. On ta siis nüüd replika või olematu %-ga originaal ? Samas kui meister suu lukus hoiab siis ei olegi võimalik tuvastada mis pulk on uus ja mis taastatud vana. Ja saja aasta pärast saab tast kindlasti 100% originaal.

Kaldun arvama, et selle projekti tulemuseks on pigem replica, sest plaanitud kujul ei ole ta minevikus mitte kunagi olnud. Originaalina taastades tuleks ta teha just selliseks, nagu ta sõjatehasest välja veeres, koos nelikanttoru ja muu kirvetööga. Muidugi oskaksid ainult väga vähesed sellist taastamise stiili vääriliselt hinnata ja ükski restauraator poleks ka vist nõus teadlikult säärast pornot tegema. Aga oleks vähemalt aus ja tõeliselt unikaalne.

When I die, I want to go peacefully sleeping, like my grandfather did. Not screaming, like the passengers in his car.
Vasta
#54

Kas see karbis olev nelikant jääb alles või pärast eemaldatakse?
Vasta
#55

(03-11-2017, 16:32 PM)AsTroSS Kirjutas:  Kas see karbis olev nelikant jääb alles või pärast eemaldatakse?

Autot taastatakse või ümber ehitatakse täpselt 1948 a. jooniste järgi. Need nelikanttorud hakkavad asendama sisemisi ja välimisi karpe ja on täpselt sellised, nagu tehases ette nähtud. Järelikult jäävad.
Vasta
#56

(03-11-2017, 15:59 PM)Marcello Kirjutas:  Kaldun arvama, et selle projekti tulemuseks on pigem replica, sest plaanitud kujul ei ole ta minevikus mitte kunagi olnud. Originaalina taastades tuleks ta teha just selliseks, nagu ta sõjatehasest välja veeres, koos nelikanttoru ja muu kirvetööga. Muidugi oskaksid ainult väga vähesed sellist taastamise stiili vääriliselt hinnata ja ükski restauraator poleks ka vist nõus teadlikult säärast pornot tegema. Aga oleks vähemalt aus ja tõeliselt unikaalne.
 Noh, seda võib võtta nii või teisiti. Tegelikult tuleb tast ikka paraad auto. Ilma ühe rea istmeteta, tasase põranda ja käepidemega keskel kinni hoidmiseks + kahel pool lipuvardad. Ma arvan, et selle auto ümberehitusel olid kasutusel samuti tehase joonised, sest nelikant tala oli sama mõõtu, mis need joonised ette nägid, kuid olles näinud neid jooniseid ja teades töömahtu, mis selleks ümberehituseks vaja, arvan et Nõuka pardaki ja ratside tulemusena sündis ebard, mis hilisema ekspluatatsiooni käigus deformeerus. Võib-olla mitte paraadsõidukina, sest siis oli autos ainult 2 inimest aga hiljem, kui ta mõnele kolhoosile/sovhoosile üle anti.
   
Tegelikult läheb siia veel nelikant talasid, jooniste järgi, mida kindlasti sõjatehases ei suvatsetudki panna.
Vasta
#57

Kas need hahollid kavatsevad kõik plekid uute vastu välja vahetada, vaatan, et väga julgelt lõikavad.
Vasta
#58

(03-11-2017, 19:32 PM)sfinks Kirjutas:  Kas need hahollid kavatsevad kõik plekid uute vastu välja vahetada, vaatan, et väga julgelt lõikavad.
Selline on minu nõudmine, kõik, mis on lapitud või roostetanud, tuleb välja vahetada ja kõik plekid mis asendatakse peavad välja nägema nagu originaal, st. sisse tuleb soonida kõik sooned nagu nad kunagi olid. Ma ei viinud Ukrainasse autot lappimiseks vaid kui kere valmis, siis peab välja nägema nagu oleks äsja konveierilt maha sõitnud. Autot lappida oleks ma ka siin saanud. Tingimus on, et mulle saadetakse igal nädal üksikasjalikud fotod tehtud töödest. Täna sai kaks nädalat täis.
Vasta
#59

(03-11-2017, 15:59 PM)Marcello Kirjutas:  Kaldun arvama, et selle projekti tulemuseks on pigem replica, sest plaanitud kujul ei ole ta minevikus mitte kunagi olnud. Originaalina taastades tuleks ta teha just selliseks, nagu ta sõjatehasest välja veeres, koos nelikanttoru ja muu kirvetööga. Muidugi oskaksid ainult väga vähesed sellist taastamise stiili vääriliselt hinnata ja ükski restauraator poleks ka vist nõus teadlikult säärast pornot tegema. Aga oleks vähemalt aus ja tõeliselt unikaalne.
 Aga miks replika. Kui autol on sama funktsioon, mis tal tehasest on antud, sama väljanägemine, Sama mootor, sillad, käiguosa, lihtsalt töö on tehtud korralikumalt, kõiki nõudeid arvestades, siis pole mingit replikat. See muidugi minu arvamus. Kindlasti on seda autot viimase 60 a. jooksul, nagu näha paigatud, lapitud, ümber ehitatud. Tõenäoliselt seal sõjatehases, nagu ksf. Formika mainib, olid eeskujuks ümberehitusel algse Faetoni joonised. Ja kui jälgitakse originaal jooniseid tööde teostamisel, siis ei saa tegu olla replikaga, vaid teiste praagi parandamisega.
Vasta
#60

(01-11-2017, 17:53 PM)sfinks Kirjutas:  Lugesin teema uuesti põhjalikult läbi ja kas tõesti ainult 4 autot maailmas. Muidugi selles Ukraina videos märgib see sinu tuttav, et tal (ainuke) maailmas. Kui nii, siis see küll kõva sõna. Ainult raske hinnata, kas neid uuelt pealt ümberehitatuid autosid võetakse replikate pähe või ei. Samas on maailmas palju tehaseid, kes tegelevad uute autode ümberehitusega (BMW; Mersedes jne) ja neid autosid hinnatakse palju kõrgemalt. Kui vaadata videost seda sinu auto saatusekaaslast, siis näeb seal palju prohmakaid ja möödapanekuid. Kas või juba sellega, et tehasest tulid kõik ZIM-d välja puitimitatsiooniga armatuurlaudadega ja aknaäärtega.

Igori auto ongi ainuke maailmas. Teistel on esimesed kolmnurksed aknaklaasid alles.

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 29 külali(st)ne