Riik on hakanud töökohti looma. Teekasutustasu

Eelviidatud lehelt on näha, et Lätis ei ole kõik teed maksustatud, vaid ainult põhitrassid ja sedagi lõiguti. Ärgem siis unustage eesti teedel sõitmisel, et siin on euroopa parimad teed. Meie tänaval käis sel aastal lausa kolm korda teehöövel.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta

(09-11-2017, 23:30 PM)hulgus Kirjutas:  
(09-11-2017, 22:29 PM)honkomees Kirjutas:  ...
Sa igavene sindrinahk, see tähendab, et ma olen kõik see aeg lätis seadust rikkunud, kui kastikaga poes ja tanklas käin ... pole küll kordagi politseid näinud.

ot. Mis Lätis kütuse, sh diisli hind on? tasuks ainult kütuse pärast minna?

Autokütuse pärast kindlasti mitte. Aga kui liita isiklik kütus ja autol ka paak täis panna, siis on juba topeltkasud sees. Kui juhtumisi suitsumees ka olla, siis võib pärast läti visiiti hakata lausa üle jäänud raha lugema...
Vasta

(09-11-2017, 21:09 PM)Alts Kirjutas:  
(09-11-2017, 20:54 PM)AsTroSS Kirjutas:  Huvitav, kui suur on karistus piletita sõidu eest?

Kas 1 päeva pilet tähendab 24h ostust või kui kalendris vahetub päev, siis on uut piletit vaja?

Lätis taheti kaubikuga ilma maksmata sõitmise eest 160€ teha. Lätlased on mingist ajast hakanud ka alla 3500 kg kommertsvedusid tegevaid masinaid maksustama.

Ehk siis täpsemalt: täismassiga üle 3000 ja kuni 3500 kg. Kaubaga või tühjalt ei mängi rolli. Kehtib ainult ASULAVÄLISTEL põhi maanteedel. Ehk siis Valkas napsu järel saab käia legaalselt ilma vinjetita.
Vasta

(10-11-2017, 00:12 AM)spitfire Kirjutas:  Ehk siis täpsemalt: täismassiga üle 3000 ja kuni 3500 kg. Kaubaga või tühjalt ei mängi rolli. Kehtib ainult ASULAVÄLISTEL põhi maanteedel. Ehk siis Valkas napsu järel saab käia legaalselt ilma vinjetita.

No ma ei käi Valkas, mul ikka lähemad kohad Ape (Hopa) ja Aluksne, need üleüldse kõige lähemad linnalaadsed asjad, sinna sõidan mingit riigimaanteed pidi ja kastika täismass on 2950 ... oeh, kergemaks läks.
Vasta

(09-11-2017, 23:58 PM)zazik Kirjutas:  
(09-11-2017, 23:30 PM)hulgus Kirjutas:  
(09-11-2017, 22:29 PM)honkomees Kirjutas:  ...
Sa igavene sindrinahk, see tähendab, et ma olen kõik see aeg lätis seadust rikkunud, kui kastikaga poes ja tanklas käin ... pole küll kordagi politseid näinud.

ot. Mis Lätis kütuse, sh diisli hind on? tasuks ainult kütuse pärast minna?

Autokütuse pärast kindlasti mitte. Aga kui liita isiklik kütus ja autol ka paak täis panna, siis on juba topeltkasud sees. Kui juhtumisi suitsumees ka olla, siis võib pärast läti visiiti hakata lausa üle jäänud raha lugema...
Diisli hind on üle 20 sendi odavam, kui laon kastika kasti kanistreid täis (300-400 l), et saaks mõlema autoga kuu aega muretult pere ringi veereda ja mõni kast saunaõllesid ka ning ühte-teist ehituspoest, siis olen plussis tublisti. Lisaks on mul Aluksne ja Võru enam-vähem ühel kaugusel kuhu tankima sõita, mõlemal juhul toon kanistritega kütusevaru koju.
Bensiini hinnavahe on pisike, pole seda väga vaadanud, kuna oma liikurid on traktorimootoritega.
Vasta

(09-11-2017, 23:30 PM)hulgus Kirjutas:  
(09-11-2017, 22:29 PM)honkomees Kirjutas:  ...
Sa igavene sindrinahk, see tähendab, et ma olen kõik see aeg lätis seadust rikkunud, kui kastikaga poes ja tanklas käin ... pole küll kordagi politseid näinud.

ot. Mis Lätis kütuse, sh diisli hind on? tasuks ainult kütuse pärast minna?

Eile tankisin diislit ja see maksis 1.08
Vasta

Teeme väikse arutelu ja las helgemad pead pakuvad variante mida teha sellise veoautoga?
 
Omades 7- tonnise kandevõimega Sisu Kontio-t v.a. 1975.  kallutaja, multilift, hüdrotõstuk. 
Värskelt kapitaalselt remonditud, uued esiklaasid,   (s.t. 2 aastat tagasi üleni värvitud, selle aja jooksul olen ühe koorma mulda viinud). Kevadel 2017.a. ostetud uued rehvid ja akud. Kindlustus 12 kuuks ca 300.-
Seisnud 2 aastat. Vahel oleks tarvis miskit oma tarbeks vedada, pole just väga laialdaselt levinud meite maal, kindlasti mängib rolli ka emotsionaalne faktor, sest vaeva on nähtud päris palju. Passiivselt müügis.
https://eteenindus.mnt.ee/public/soidukD...Avalik.jsf
Pilte võib vaadata siit: http://www.hmp.ee/muuk/muua-veoauto-sisu-kontio/

Autoplekksepa- ja keevitustööd,  värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/
Vasta

(10-11-2017, 10:07 AM)AsTroSS Kirjutas:  Eile tankisin diislit ja see maksis 1.08
ma olen ikka alla euro saanud, eriti koos latvijas nafta kliendikaardi sooduse ja sularahaga, parim oli suvel vist 91 senti.
Vasta

(10-11-2017, 10:26 AM)HMP Kirjutas:  Teeme väikse arutelu ja las helgemad pead pakuvad variante mida teha sellise veoautoga?
 
Omades 7- tonnise kandevõimega Sisu Kontio-t v.a. 1975.  kallutaja, multilift, hüdrotõstuk. 
Värskelt kapitaalselt remonditud, uued esiklaasid,   (s.t. 2 aastat tagasi üleni värvitud, selle aja jooksul olen ühe koorma mulda viinud). Kevadel 2017.a. ostetud uued rehvid ja akud. 
Seisnud 2 aastat. Vahel oleks tarvis miskit oma tarbeks vedada, pole just väga laialdaselt levinud meite maal, kindlasti mängib rolli ka emotsionaalne faktor, sest vaeva on nähtud päris palju. Passiivselt müügis.

Pilte võib vaadata siit: http://www.hmp.ee/muuk/muua-veoauto-sisu-kontio/

Mismõttes mida teha? Ilus auto on, hoia teda korras ja sõida mõnikord. Ilmselt on kõige soodsam kasutada päevapileteid.

Täismass on tal kuskil 15-16 kandis, s.t. kõige odavamasse rubriiki ei kuulu?
Mul buss on õnneks 11 pudinatega täismassiga, seal pole see lajatamine nii hull.
Vasta

(10-11-2017, 10:26 AM)HMP Kirjutas:  Teeme väikse arutelu ja las helgemad pead pakuvad variante mida teha sellise veoautoga?
 
Omades 7- tonnise kandevõimega Sisu Kontio-t v.a. 1975.  kallutaja, multilift, hüdrotõstuk. 
Värskelt kapitaalselt remonditud, uued esiklaasid,   (s.t. 2 aastat tagasi üleni värvitud, selle aja jooksul olen ühe koorma mulda viinud). Kevadel 2017.a. ostetud uued rehvid ja akud. 
Seisnud 2 aastat. Vahel oleks tarvis miskit oma tarbeks vedada, pole just väga laialdaselt levinud meite maal, kindlasti mängib rolli ka emotsionaalne faktor, sest vaeva on nähtud päris palju. Passiivselt müügis.
https://eteenindus.mnt.ee/public/soidukD...Avalik.jsf
Pilte võib vaadata siit: http://www.hmp.ee/muuk/muua-veoauto-sisu-kontio/

Teetasust pääsemiseks vajad sa vanasõiduki tunnistust, taotle musta numbrit
Vasta

Mu 69. aasta Volvol on registrimass 11990 peale pandud, et raskeveokimaksu ei oleks, aga täismass 13000 - seega läheb kõige kallimasse teemaksu kategooriasse. Sad Musta numbriga on nagu ta on - esiteks tundub päris keeruline (arvatavasti ka päris palju €€€?) protsess olevat, teiseks eks seal üht teist ringi ka tehtud. Vajaks hulka tööd, et originaalseks saada.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

See registrimassi ja täismassi teema on päris huvitav ja ajuvaba.

Mul on veokas N2G täismassiga 4000kg ja reg. massiga 3499kg

Nüüd vastavalt seadusele pean maksma teemaksu kuna täismass on. 4000kg  aga koormaga pill võib kaaluda maksimaalselt 3499kg.

Maksmine alates 3500kg

Ehk pean maksma teenuse eest mida ei kasuta?


On ju palju veokaid üle 12 000 täismassi aga reg mass on alla.

Saad täie rauaga mida ei saa tarbida
Vasta

Lisaks seadusest ei ole kirjas ,kas 3500kg + täismass kehtib autorongile või ainult veokas?

Ehk tavaline kaubik N1 (täismass 3000kg) + haagis,mis ei ole kerghaagis

Autoringi täismass  on kindlasiti üle 3500kg
Vasta

Tsitaat:Rail Balticu ehitamine võib Pärnus kaasa tuua raskeveoste transpordikoormuse erakordse kasvu, kuna raudtee ehituse materjali maht küünib avalikustatud uuringu põhjal miljonitesse tonnidesse.
Edasi lugemiseks hakka veeringuid loovutama.
Aga see lõiguke sealt: https://parnu.postimees.ee/4305451/euror...dutanumale
Õige aeg maksu kehtestamiseks, euroliidu rahadest maks riigile!!!

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(10-11-2017, 11:33 AM)olli Kirjutas:  Mu 69. aasta Volvol on registrimass 11990 peale pandud, et raskeveokimaksu ei oleks, aga täismass 13000 - seega läheb kõige kallimasse teemaksu kategooriasse...

Mõnusalt "jalaga makku" saavad ka kõik Saurer Berna omanikud - täismass ju neil 12T, seega lähevad täpselt kilo pealt kallimasse kategooriasse  Big Grin

Aga põnevad ajad on ees, sest varsti tuleb müüki hulgi odavat rasketehnikat  Toungue  
Eilse uudise peale oli juba üks mul silmapiiril olnud 3800 eurone masin hinna 2000 peale lasknud.
Lisaks lubasid kaks mu tuttavat kõik oma suured masinad maha müüa, sest nad pole nõus sentigi seda teemaksu maksma.
Vasta

(10-11-2017, 15:58 PM)Romka Kirjutas:  
(10-11-2017, 11:33 AM)olli Kirjutas:  Mu 69. aasta Volvol on registrimass 11990 peale pandud, et raskeveokimaksu ei oleks, aga täismass 13000 - seega läheb kõige kallimasse teemaksu kategooriasse...

Mõnusalt "jalaga makku" saavad ka kõik Saurer Berna omanikud - täismass ju neil 12T, seega lähevad täpselt kilo pealt kallimasse kategooriasse  Big Grin

Aga põnevad ajad on ees, sest varsti tuleb müüki hulgi odavat rasketehnikat  Toungue  
Eilse uudise peale oli juba üks mul silmapiiril olnud 3800 eurone masin hinna 2000 peale lasknud.
Lisaks lubasid kaks mu tuttavat kõik oma suured masinad maha müüa, sest nad pole nõus sentigi seda teemaksu maksma.

Tublid poisid Big Grin  viige oma raha kõik mujale küll teised oskavad sellistest kasu lõigata Toungue . Kirjutaks..... aga no ei ole seda soolikat antud.....aga sellistest meestest, palun väga vabandust, arvan väga sitasti kes iga asja peale vingudes minema jooksevad, aga kui vaja arstile, hooldatud teid, pensjonit siis halavad,et riik ei maksa. Mehed olge mehed ja nähke puu taga metsa.
Vasta

Tsitaat:Aga põnevad ajad on ees, sest varsti tuleb müüki hulgi odavat rasketehnikat  [Pilt: tongue.gif]  
Eilse uudise peale oli juba üks mul silmapiiril olnud 3800 eurone masin hinna 2000 peale lasknud.
Lisaks lubasid kaks mu tuttavat kõik oma suured masinad maha müüa,
Oleks mul raha, ostaks kõik need allahinnatud autod kokku, paneks RB trassile täidet vedama ja saaks miljonäriks. Idee on müüa, alghind 0,10 nagu kombeks.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(10-11-2017, 18:00 PM)Inri Kirjutas:  Tublid poisid Big Grin  viige oma raha kõik mujale küll teised oskavad sellistest kasu lõigata Toungue . Kirjutaks..... aga no ei ole seda soolikat antud.....aga sellistest meestest, palun väga vabandust, arvan väga sitasti kes iga asja peale vingudes minema jooksevad, aga kui vaja arstile, hooldatud teid, pensjonit siis halavad,et riik ei maksa. Mehed olge mehed ja nähke puu taga metsa.

Aga sa võid vabatahtlikult oma palga iga kuu riigile kinkida...näita eeskuju.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(10-11-2017, 18:00 PM)Inri Kirjutas:  
(10-11-2017, 15:58 PM)Romka Kirjutas:  
(10-11-2017, 11:33 AM)olli Kirjutas:  Mu 69. aasta Volvol on registrimass 11990 peale pandud, et raskeveokimaksu ei oleks, aga täismass 13000 - seega läheb kõige kallimasse teemaksu kategooriasse...

Mõnusalt "jalaga makku" saavad ka kõik Saurer Berna omanikud - täismass ju neil 12T, seega lähevad täpselt kilo pealt kallimasse kategooriasse  Big Grin

Aga põnevad ajad on ees, sest varsti tuleb müüki hulgi odavat rasketehnikat  Toungue  
Eilse uudise peale oli juba üks mul silmapiiril olnud 3800 eurone masin hinna 2000 peale lasknud.
Lisaks lubasid kaks mu tuttavat kõik oma suured masinad maha müüa, sest nad pole nõus sentigi seda teemaksu maksma.

Tublid poisid Big Grin  viige oma raha kõik mujale küll teised oskavad sellistest kasu lõigata Toungue . Kirjutaks..... aga no ei ole seda soolikat antud.....aga sellistest meestest, palun väga vabandust, arvan väga sitasti kes iga asja peale vingudes minema jooksevad, aga kui vaja arstile, hooldatud teid, pensjonit siis halavad,et riik ei maksa. Mehed olge mehed ja nähke puu taga metsa.

See viimane tähelepanek on halvustav ja lühinägelik. Arstile saamiseks, heade teede eest ja pensioniks maksame me juba piisavalt palju igasuguseid makse. Võib-olla on mõistlik enne selliseid kilkeid süüvida sotsiaalmaksu ja kütuseaktsiisi olemusse. Esimese eest pead Sa saama arstiabi, mida Sa traumapunktis pool päeva ootad ja teise eest pidid kõik teed korda saama. Tallinn-Tartu maantee pidi 2016 aasta lõpuks olema neljarealine. Mõtle enne natuke. Kui siis ikkagi veel on tunne, et midagi tahad öelda, siis mõtle veel natuke ja kui siis on ka veel tunne, et midagi on nii väga öelda vaja, siis söö magusat.

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta

Mul on tunne(loe,et ei ole mingit tunnet),et jälle on tehtud karuteene meie rahvale. No mis rikkad need suuremate veoautode omanikud siis ka on. Kõik loevad juba ammugi kopikaid,et kuidagi omadega välja tulla. Iga liigne liigutus paneb mõtlema,et milleks mulle kõik se n-----ss ja tagajärjeks on hoopis see,et lõpetatakse asi lihtsalt ära. Veoautod müüakse maha,vanemad rändavad vanarauaks jne.  Ja lõppude-lõpuks kannatame me kõik. Riik takkapihta. Kuigi oma vigadest ei taha mitte õppida...... Neid eredaid näiteid on ju meie ümber hulgim,kuidas kõik hävitatakse ja püütakse "reguleerida". Alates väiketaludest,ühe-lehma-pidajatest ja nüüd juba siis ka va hundijalavee värk takkaotsa. Kui see veoautode omanike peedistamine on lõppend kas siis on veel midagi? Mõni seni hästi toimiv asi näiteks? Sad
Vaat mina võin ropendada,sest ma olen talupoeg,seega lugupeetud,mida veel on võimalik persse keerata? Kõige tabavama idee võime ühiselt valitsusele edastada.... Big Grin
T.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne