Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Kruvidega on see asi, et ei tohi osta kettide 'oma brände' (novipro ja clint ja fixa vms imelikud nimed, mille all kõikvõimalikku hiina träni müüakse), vaid kindla nimega kruvisid. Spax, essve nt.
Väikeste puhul pole vahet ilmselt märgata, aga kui mingit pikka lased, no 120-150 juba, siis on takistus rämedam ja pask läheb katki. Kui mitte sisse keerates, siis väljakeerates ikka.
Paha on see, et ketid ei taha neid eriti müüa, hind kallim, kasum väiksem.
Abc-s on essvet ja spaxi, puumarketis ka essvet, bauhof on neist kõige m-im, need oma klindi peal elavadki.

Kaks nädalat tagasi sai kiirkorras sitast, saiast ja tamme liimpuit kilbist ühele poele mööblit tehtud. Kuna Bauhof oli kõige lähem pood siis sai sealt võetud 4,8x70 isepuuriva otsaga puidukruve mis tammest tööpindasid pidid hoidma hakkama. Täispikkuses sai 3,5 mm puuriga veel auk ette lastud ja verseng sammuti ette tehtud. Esimesest 5 kruvist 4, murdusid sisse ära niikui kruvi täis pikkuses sisse said. Kõik neli kruvi olid murdunud täpselt samast kohast, sealt kus vindi osa lõppeb ja säär algab. Ehk siis kruvid kannatasid väänet, kuid ei kannatanud tõmmet kruvi pikki suunal, mis on kruvi juures just kõige olulisem. Ilmselgelt üle karastatud. 
Kuna see murdunud osa jäi osaliselt kinnitatava detaili sisse siis sai ikka ohtralt mitte normatiivset sõnavara kasutatud, et detail nähtavate kahjustusteta kätte saada. Enamus sellest keelepruugist mida daamide juuresolekul ei tarvitatud, oli suunatud Bauhofi müüdava jama aadressil.

(13-11-2017, 23:41 PM)r.i.h.o Kirjutas:  Kaks nädalat tagasi sai kiirkorras sitast, saiast ja tamme liimpuit kilbist ühele poele mööblit tehtud. Kuna Bauhof oli kõige lähem pood siis sai sealt võetud 4,8x70 isepuuriva otsaga puidukruve mis tammest tööpindasid pidid hoidma hakkama. Täispikkuses sai 3,5 mm puuriga veel auk ette lastud ja verseng sammuti ette tehtud. Esimesest 5 kruvist 4, murdusid sisse ära niikui kruvi täis pikkuses sisse said. Kõik neli kruvi olid murdunud täpselt samast kohast, sealt kus vindi osa lõppeb ja säär algab. Ehk siis kruvid kannatasid väänet, kuid ei kannatanud tõmmet kruvi pikki suunal, mis on kruvi juures just kõige olulisem. Ilmselgelt üle karastatud. 
Kuna see murdunud osa jäi osaliselt kinnitatava detaili sisse siis sai ikka ohtralt mitte normatiivset sõnavara kasutatud, et detail nähtavate kahjustusteta kätte saada. Enamus sellest keelepruugist mida daamide juuresolekul ei tarvitatud, oli suunatud Bauhofi müüdava jama aadressil.

staff kaenlasse ja bauhofi tagasi lasnamäele peamajja ja härrastel lipsusõlmesi pingutada korralikult.

Kehitavad selle peale õlgu, kuna pakendile pole märgitud tugevusklassile isegi mingit viidet. Ja müüvad seda jama rahuliku südamega edasi.

Soovitan Espakist osta torx peaga kruve. Kruvid on kvaliteetsed, kaetud mingi kihiga ilmastiku vastu. Pole mina veel suutnud neid puruks keerata. Kasutanud olen neid 6mm jämedusega. Päris mitmeid karpe 6x200 sisse uisutanud.  Olen proovinud ka teisi torx peaga kruve. Kurat, küll saab selle torxi maha keerata, küll läheb kruvi pooleks. Aga Espaki omad on head, julgen soojalt soovitada.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Ise olen viimasel ajal soetanud tööriistamarketist 5kilose kastiga kruve, painutades ja lüües lähevad kõveraks mitte ei murdu. Kasti peal ilusti kirjas taiwan mitte ei ole hämatud a`la väljaspoolt euroopaliitu väga kvaliteetne tootja

Mis kohast saaks osta Torx 3/8 tolli ehk siis T50 ja T55 vahele jääva torx otsiku?

Kuidas on härraste KSFide seisukoht - kas õhksoojuspumba ette tasub RVK panna või mitte?

(15-11-2017, 16:32 PM)Mahno Kirjutas:  Kuidas on härraste KSFide seisukoht - kas õhksoojuspumba ette tasub RVK panna või mitte?

Kui lapsed (rüblikueas lapsed on leidlikud) ulatuvad sinna oma mängudega, võiks ehk kaaluda. Muidu ei näe vajadust.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

(15-11-2017, 16:32 PM)Mahno Kirjutas:  Kuidas on härraste KSFide seisukoht - kas õhksoojuspumba ette tasub RVK panna või mitte?

Tasub ikka. Koostöös korraliku maandusega muidugi. Eriti oluline vast välisosa jaoks, kus arvatavasti ka metallist osasid rohkem ja keskkond niiskem. Saab juhe vigastada või hakkad ise masinat puhastama vms. Võimalikke ohuolukordi saab piisavalt palju ette kujutada.

Pigem mitte sest praktikas ei toiminud vähemalt mõned aastad tagasi. Ehk pidevalt lükkas RV välja. Seda siis mõne erineva margi ja mudeliga.

(15-11-2017, 19:03 PM)MeelisV Kirjutas:  Pigem mitte sest praktikas ei toiminud vähemalt mõned aastad tagasi. Ehk pidevalt lükkas RV välja. Seda siis mõne erineva margi ja mudeliga.

Minu hiina pump kl toimib läbi rvk. Kas see ka vajalik on seal ei kommenteeri, mul kõik vool läbi rvk.

Võimalik et oli vale kaitse valitud vms. Lihtsalt sattusin lähedase aja jooksul mõnele sarnasele juhusele peale.

Sai bensumootriga Golfi mootorisse 10W30 õli valatud, rekka oma, noh oli võtta. Kas jookseb kohe kokku või saab järgmise välbani hakkama?
Hiljem alles vaatasin, et kurivaim nõuab vist 5W30 markeeringuga õli. Sierra igatahes ei nurisenud, mis tal üle jäi...

Juba jooksis kokku. See liigne viiekas on nüüd summuti tugilaagri vahel. Big Grin

Aga tõsisemalt: motoorid on erineva pirtsakusega. Aga mingi lahja bensupõletaja eelmisest sajandist peaks rõõmustama, et üldse mingit määrivollust eraldati...

(15-11-2017, 19:03 PM)MeelisV Kirjutas:  Pigem mitte sest praktikas ei toiminud vähemalt mõned aastad tagasi. Ehk pidevalt lükkas RV välja. Seda siis mõne erineva margi ja mudeliga.

Siin on kaks varianti. Kas vigane kaitse või vigane seadeldis (või paigaldus). Niisama nad välja ei löö. Igal juhul on see piisav ohumärk et hakata viga välja uurima. Levinuim variant on kas omavahel sassi läinud või kokku ühendatud null ja maandus. Mõlemad mainitud juhud võivad RVK puudumisel halva õnne korral lõppeda korraliku surakaga.

(15-11-2017, 18:39 PM)olli Kirjutas:  Tasub ikka. Koostöös korraliku maandusega muidugi. Eriti oluline vast välisosa jaoks, kus arvatavasti ka metallist osasid rohkem ja keskkond niiskem. Saab juhe vigastada või hakkad ise masinat puhastama vms. Võimalikke ohuolukordi saab piisavalt palju ette kujutada.


Puudutamise korral rakendumise suhtes ei tohiks vahet olla kas maandus on korralik või puudub üldse.

(15-11-2017, 20:04 PM)tets Kirjutas:  Sai bensumootriga Golfi mootorisse 10W30 õli valatud, rekka oma, noh oli võtta. Kas jookseb kohe kokku või saab järgmise välbani hakkama?
Hiljem alles vaatasin, et kurivaim nõuab vist 5W30 markeeringuga õli. Sierra igatahes ei nurisenud, mis tal üle jäi...


10W30 ja 5W30 jms tähistused ei näita mitte kuidagi õli kvaliteeti, seetõttu ei oska midagi öelda. Rolleyes

(15-11-2017, 21:11 PM)veix__ Kirjutas:  
(15-11-2017, 20:04 PM)tets Kirjutas:  Sai bensumootriga Golfi mootorisse 10W30 õli valatud, rekka oma, noh oli võtta. Kas jookseb kohe kokku või saab järgmise välbani hakkama?
Hiljem alles vaatasin, et kurivaim nõuab vist 5W30 markeeringuga õli. Sierra igatahes ei nurisenud, mis tal üle jäi...


10W30 ja 5W30 jms tähistused ei näita mitte kuidagi õli kvaliteeti, seetõttu ei oska midagi öelda. Rolleyes

Täidab API CH-4/SJ nõuded. ExxonMobil soovitab kasutada: API CG-4/CF-4/CF, CF Volvo VDS-2.

nii oli paki peal kirjas.

(15-11-2017, 21:11 PM)veix__ Kirjutas:  
(15-11-2017, 20:04 PM)tets Kirjutas:  Sai bensumootriga Golfi mootorisse 10W30 õli valatud, rekka oma, noh oli võtta. Kas jookseb kohe kokku või saab järgmise välbani hakkama?
Hiljem alles vaatasin, et kurivaim nõuab vist 5W30 markeeringuga õli. Sierra igatahes ei nurisenud, mis tal üle jäi...


10W30 ja 5W30 jms tähistused ei näita mitte kuidagi õli kvaliteeti, seetõttu ei oska midagi öelda. Rolleyes

Bentsukale ei tee see "rekka" õli midagi.  Kui on 1.9 TDI 96kw siis pikapeale närib pihusti nuki maha. 10W on ainult paksem kui 5W. Talvel raskem kedrata.

Aquila captas non muscas.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 37 külali(st)ne