Gaz MM-V 1942
#41

Kas Sul on sellist vaja? Ma tean vist, kus üks on.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#42

Kardaanist paremat pilti/üldpikkust?
Vasta
#43

(21-11-2017, 11:08 AM)Aspelund Kirjutas:  Kas Sul on sellist vaja? Ma tean vist, kus üks on.

A.

Otseselt ei ole vaja, härra kopraonu palus mõõta. Muidugi kõik mis vedeleb tahaks küll ära päästa(raha eest kasvõi). Kui juba heades kätes on siis las ta ollaSmile
Vasta
#44

(21-11-2017, 12:04 PM)Bennet Kirjutas:  Kardaanist paremat pilti/üldpikkust?

Pean minema mõõtma aga põhimõttelt on ta lihtsalt pikk võll(umbes 1500mm pikk) mille mõlemas otsas on nuudid. Nuut peaks sama olema nagu diffri otsas. Võll väga jäme pole(äkki umbes 40mm). Lähen mõõdan õhtul umbes kui pikk ta peaks olema.
Vasta
#45

Viimastel õhtutel on selline lõbus töö käsil...

[Pilt: 20171121_153326.jpg]

Raam tuleb molekulideks laiali ja paikan läbiroostetanud kohad ära.

Kas keegi teab kust neete saaks niiet ise ei peaks neid treima hakkama?
Vasta
#46

Baltic Bolt on mind neetidega varustanud. Nii suurte kohta peast ei vasta.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#47

(21-11-2017, 16:36 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Viimastel õhtutel on selline lõbus töö käsil...



Raam tuleb molekulideks laiali ja paikan läbiroostetanud kohad ära.

Kas keegi teab kust neete saaks niiet ise ei peaks neid treima hakkama?
 Minu Gaz M1 raamile tegi needid Rõuge sepp, Peeter. Tegemises ootab ju M11 raam. Tal ka probleeme, üks sell jooksis minema ja teine haiguslehel aga kui sa mujalt ei saa siis võin talt küsida. Loodan, et varsti saab ta ka minu raami käsile võtta.
Vasta
#48

(21-11-2017, 17:19 PM)Marko Kirjutas:  Baltic Bolt on mind neetidega varustanud. Nii suurte kohta peast ei vasta.

Tänud! Uurin
Vasta
#49

(21-11-2017, 17:36 PM)Formika Kirjutas:  
(21-11-2017, 16:36 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Viimastel õhtutel on selline lõbus töö käsil...



Raam tuleb molekulideks laiali ja paikan läbiroostetanud kohad ära.

Kas keegi teab kust neete saaks niiet ise ei peaks neid treima hakkama?
 Minu Gaz M1 raamile tegi needid Rõuge sepp, Peeter. Tegemises ootab ju M11 raam. Tal ka probleeme, üks sell jooksis minema ja teine haiguslehel aga kui sa mujalt ei saa siis võin talt küsida. Loodan, et varsti saab ta ka minu raami käsile võtta.
Tänud! Peaks temaga rääkima küll sellel teemal. Mul läheb veel "natuke" aega enne kui kokku tagasi saab neetida. Saan detsembri keskpaigas paremas korras raami detaile. Enne seda kindlasti kokku ei needi.
Vasta
#50

See leht on sulle loodetavasti tuttav:

http://www.primeportal.net/trucks/yuri_p.../gaz_mm-v/

[Pilt: gaz_mm-v_001_of_130.jpg]

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#51

Tänud! See leht on jah suur eeskuju algusest peale. Ilma liialdamata vaatan päevas korra ikka neid pilte. Tundub päris hästi taastatud masin. Väga mingeid suuri möödapanekuid ei täheldanud. Põhjaalune on selline kahtlane. Akukast on kuidagi võõras, üks ristitala oleks nagu puudu ja käsipiduri võlli ei näe. Aga samas ma ka väga neist suurt ei tea. Minu raamil oli igatahes pidurilüliti eraldi tala küljes...Aga samas on mul AA raam mitte MM. Kui keegi märkab seal veel vigu siis oleksin tänulik...
Vasta
#52

Üks foto siis ka GAZ MM-v-st väidetavalt 1941? Allikas: Facebook
On veel mõlema laternaga kuid üks neist vaatab tõsiselt viltu, taeva suunas.
   


Vasta
#53

Pole selle ala spates aga kas see viimane masin (Aspelundi lingil ) liiga hea ei ole?

Vaevalt,et keegi sõja ajal viitsis viimistlusega nii palju vaeva näha
Vasta
#54

Selline isend praegu Venes müügis, küsib 17 000.-€. Iseasi kui originaalne ta on ja mis tasemel renoveeritud.
   
Vasta
#55

Sellel vene omal tunduvad tuled valed olevat. Kuigi jah. Kurat teab mis neile külge kruviti...
Vasta
#56

Sellel näituseautol on kasti lauad tõenäoliselt liiga head. Neid ei hakanud keegi siledaks hööveldama, hea oli, kui saekaatrist tulemise järel üldse höövlit nägid.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#57

Veel üks isend venes müügis, sellise eest tahetakse 29 000.-€, aga paistab originaalsem.
   
Vasta
#58

(21-11-2017, 22:20 PM)AsTroSS Kirjutas:  Pole selle ala spates aga kas see viimane masin (Aspelundi lingil ) liiga hea ei ole?

Vaevalt,et keegi sõja ajal viitsis viimistlusega nii palju vaeva näha

Seda küll jah. Vaevalt et nii läikiv ja korrektne oli. Kuid ise sihin ka sinna korrektsema poole pikas perspektiivis. Aspelundi lingil olev pill on kõige lihtsam variant mis olla saab. Stanget pole, üks tuli, esipidureid pole, uksi pole, kabiini tagasein on puust, ülejäänu riidest, koormakast käib ainult tagant lahti, seespool akna all pole seda iluplekki jne jne. Ja selline variant oli täitsa olemas.
Vasta
#59

See on üks huvitav pilt. Osadel on ka külgedelt avatavad kastid, osadel pole esimest kaitserauda. Ja mulle tundub, et pole ka akent kabiini tagumises presendis.

[Pilt: 9eff5f22-2d9e-f69e-c304-c276a1c2d297.jpg]

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#60

(21-11-2017, 22:32 PM)Formika Kirjutas:  Veel üks isend venes müügis, sellise eest tahetakse 29 000.-€, aga paistab originaalsem.

Tundub küll. Huvitav kuut on taga.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne