Teema on suletud

"Nutumüür" vol2 ehk kas kellelgi on veel ka selline vidin ülearu?

Hädasti vaja 4t sõnnikulaotaja rummu polti, st seda, mille otsa ratas käib. Polt on M16 aga vasakkeermega. Täname ette!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 

(04-12-2017, 23:55 PM)saarrand Kirjutas:  Hädasti vaja 4t sõnnikulaotaja rummu polti, st seda, mille otsa ratas käib. Polt on M16 aga vasakkeermega. Täname ette!

Vajadusel võib treida.

(05-12-2017, 01:03 AM)_rein_ Kirjutas:  
(04-12-2017, 23:55 PM)saarrand Kirjutas:  Hädasti vaja 4t sõnnikulaotaja rummu polti, st seda, mille otsa ratas käib. Polt on M16 aga vasakkeermega. Täname ette!

Vajadusel võib treida.

Soovitaksin selle poldi osta poest kui mõnda vana lammutatavat käru parasjagu käepärast ei ole:
Rattapolt

(05-12-2017, 10:20 AM)nastik Kirjutas:  
(05-12-2017, 01:03 AM)_rein_ Kirjutas:  
(04-12-2017, 23:55 PM)saarrand Kirjutas:  Hädasti vaja 4t sõnnikulaotaja rummu polti, st seda, mille otsa ratas käib. Polt on M16 aga vasakkeermega. Täname ette!

Vajadusel võib treida.

Soovitaksin selle poldi osta poest kui mõnda vana lammutatavat käru parasjagu käepärast ei ole:
Rattapolt

Pole veel asja lahti võtnud, aga huvitab, miks see polt selline on? Milleks keere teisel pool?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 

(05-12-2017, 22:30 PM)saarrand Kirjutas:  
(05-12-2017, 10:20 AM)nastik Kirjutas:  
(05-12-2017, 01:03 AM)_rein_ Kirjutas:  
(04-12-2017, 23:55 PM)saarrand Kirjutas:  Hädasti vaja 4t sõnnikulaotaja rummu polti, st seda, mille otsa ratas käib. Polt on M16 aga vasakkeermega. Täname ette!

Vajadusel võib treida.

Soovitaksin selle poldi osta poest kui mõnda vana lammutatavat käru parasjagu käepärast ei ole:
Rattapolt

Pole veel asja lahti võtnud, aga huvitab, miks see polt selline on? Milleks keere teisel pool?

See keeratakse rummu tagant mutriga kinni.

Sest teisel pool on mutter, mis seda nikastust peaks paigal hoidma. Sama kõigil 16" kärurattal asjadega.

Kannatab asendada tavalise peenkeermega poldiga, kui pidurite töölejäämine ei ole obligatoorne. Piduritega sillal ei saa polti kinni hoida teiselt poolt.

Keere oli vist M20X1,25 ja oli vähemasti Janeres letikaup. Viisakas oleks muidugi kasutada vastukeermega polti, aga seda Janere ei paku. Seega jääb üle kas originaal või heast materjalist koopia. Pehmest terasest poldi tegemisel poel mõtet - kolme aasta pärast pead maha lõikama, kuna lahti seda enam ei saa. Eriti sõnnikulaoturil...

Sooviks omale jõuludeks VAG grupi neljakäigulist automaatkasti, mida võib leida nii Audidelt, Volkaritelt, Seattidelt jne...
Ajavahemikuks eelmise sajandi lõpp.
VW 095, 096, 01M, 098, AG4, 01P

Käigukast ei pea olema töökorras.

Võimalusel sooviks ka hüdromuhvi.

Sooviks seda lahti võtta enese harimise eesmärgil.

Tarvis Mitsubishi Canter (1986a) 3,3l diisel siduri survelaagrit, korvi ja ketast. Enne kui poodi torman uuriks kaasvõtlejatelt. Tasuta ei soovi.

(06-12-2017, 10:06 AM)tõnn Kirjutas:  Sooviks omale jõuludeks VAG grupi neljakäigulist automaatkasti, mida võib leida nii Audidelt, Volkaritelt, Seattidelt jne...
Ajavahemikuks eelmise sajandi lõpp.
VW 095, 096, 01M, 098, AG4, 01P

Käigukast ei pea olema töökorras.

Võimalusel sooviks ka hüdromuhvi.

Sooviks seda lahti võtta enese harimise eesmärgil.

Automaatkasti lahti harutada ilma eelteadmisteta suht mõttetu asi.Hüdromuhv ehk lihtsam ,võta ühendust Kfl,Markoga ,tema teeb Sulle puust ja punaselt selgeks asja olemuse. Smile

Tere

Otsin taga oma Opelile jahutusradiaatorit. Sobivad Kadetti, Ascona, Vectra A ja sarnaste esiveoliste radikad. Esialgu veel uut ostma minna ei tahaks ning nii rikas pole, et romulaid külastada. Talveralliks võiks juba midagi leida Smile

4xOpel 3xChevrolet

Otsin Eberspächer D3WZ ahju käitamiseks vajaminevat kütusepumpa ehk dosaatorit. Diisel. 12V.
Numbrijada, mis pumbal kirjas, on järgmine: 22 4515 01
Varuosakood siis vastavalt 224515010000.
Teiste numbrikombinatsioonidega ei taha väga riskida. Tegemist ikkagi dosaatoriga ja kütusekogus on õige segu saavutamiseks piisavalt tähtis komponent, et asi suitsuvabalt ja viisakalt tööle hakkaks.
Paigaldati varemalt AHU 1,9 66kW TDI mootoritega Alhambrale, Sharanile, Galaxyle.
Kui kellelgi vedeleb töökorras asi, siis sõnum privasse igati teretulnud.

   

(08-12-2017, 21:37 PM)Janka Kirjutas:  Otsin Eberspächer D3WZ ahju käitamiseks vajaminevat kütusepumpa ehk dosaatorit. Diisel. 12V.
Numbrijada, mis pumbal kirjas, on järgmine: 22 4515 01
Varuosakood siis vastavalt 224515010000.
Teiste numbrikombinatsioonidega ei taha väga riskida. Tegemist ikkagi dosaatoriga ja kütusekogus on õige segu saavutamiseks piisavalt tähtis komponent, et asi suitsuvabalt ja viisakalt tööle hakkaks.
Paigaldati varemalt AHU 1,9 66kW TDI mootoritega Alhambrale, Sharanile, Galaxyle.
Kui kellelgi vedeleb töökorras asi, siis sõnum privasse igati teretulnud.

Soovi korral saaksin pakkuda uut pumpa, küll hinnaks paraku 120€

Asi lahenes nüüd selliselt, et tellisin ängelmannide mant vahtsõ vidina Smile.
Aega muidugi võtab see siia maale toimetamine ja postiteenused on meil ka nagu on, a eks riskime siis ajaga Big Grin. Katsun niikaua vana pumba mingisugusele elule äratada ja kui ei õnnestu, tuleb külma edasi taluda...
Üldiselt, härrased - kõik mis puudutab sõidukite autonoomsete soojenduste  varuosi, mahub teemasse kirves+kuul pähe. Odavam on uus komplekt osta, kui vana jupikaupa taastada. Minu komplektist kahjuks pump puudus Sad.
Kes samuti hädas, siis siit saab abi: https://www.butlertechnik.com

webastod ongi üle mõistuse kallid.

(10-12-2017, 11:08 AM)muska71 Kirjutas:  webastod ongi üle mõistuse kallid.

Ja millised vedelkütusesoojendid on alla mõistuse hinnaga?

Palju oleks mõistusepärane hind?

(10-12-2017, 11:08 AM)muska71 Kirjutas:  webastod ongi üle mõistuse kallid.

Webasto hoolduse/remondi teeb kalliks valede otsuste tegemine. Minu Webasto remont on läinud maksma üle 300 euro, millest õige kulutus on ilmselt 20 eurot.
Algul käisin mitmes teeninduses abi saamas. Esimeses pole midagi saavutatud. Teises tehti eeskujulik test koos graafikutega, aga lõpptulemusena oli järeldus vale ja kallis ostetud detail on üleliigne. Ise uurimine ja katsetamine viis lõpuks otsuseni, et ajus on viga. Sealt edasi uurimine näitaski, et külmi jooteid oli sees. Esimene elektrooniku külastus ei viinud ideaalse lõpuni. Teine, põhjalik ületinutamine, tõi soovitud (praegu veel) tulemuse.
Ma ei teagi, kuhu tuleks kirja panna oma viimased kogemused, ühe auto remondil. Seal ilmnes mitmeid tüüpvigu, mis on väga levinud, aga polegi üldse margipõhised. Mõtlen siinkohal elektroonika "külm"jooteid.

hp

(10-12-2017, 12:24 PM)motamees Kirjutas:  
(10-12-2017, 11:08 AM)muska71 Kirjutas:  webastod ongi üle mõistuse kallid.

 Ise uurimine ja katsetamine viis lõpuks otsuseni, et ajus on viga. Sealt edasi uurimine näitaski, et külmi jooteid oli sees. Esimene elektrooniku külastus ei viinud ideaalse lõpuni. Teine, põhjalik ületinutamine, tõi soovitud (praegu veel) tulemuse.
Ma ei teagi, kuhu tuleks kirja panna oma viimased kogemused, ühe auto remondil. Seal ilmnes mitmeid tüüpvigu, mis on väga levinud, aga polegi üldse margipõhised. Mõtlen siinkohal elektroonika "külm"jooteid.
http://www.forum.automoto.ee/showthread....#pid376364
Samuti külmjooted selle kolmelüliti plokiga. Aegajalt tõrgub aga harva pärast ülejootmist.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

(10-12-2017, 11:59 AM)v6sa Kirjutas:  
(10-12-2017, 11:08 AM)muska71 Kirjutas:  webastod ongi üle mõistuse kallid.

Ja millised vedelkütusesoojendid on alla mõistuse hinnaga?

Palju oleks mõistusepärane hind?

Eber ongi odavaim. Järgneb Binar (mingi venelaste toode) ja kõige tipus ruulib Webasto. Need on siis kolm marki, mida Eestist kätte saab ja milledele ka juppe paremal või viletsamal määral kohapeal saada on.
Normaalne hind oleks minu meelest kuni 300.-€ 5kW diisli ahju eest. Muude asjadega on nagu on... Siis võiks rahul olla isegi juhul, kui ta viis aastat niimoodi kestab, et pulkadele raha rohkem ei peaks kulutama. Läheb pekki, ostad uue, sest kuluosad eraldi võttes on väga kallid.
Viga on selles, et kui süsteem säetud selliselt töötama, et ainult välistemperatuuri andur soojendit juhib, siis igal juhul on tal järgmiseks sügiseks jälle mingi tõbi kallal. Neil kuni 2000a. mahtuniversaalidel, nagu mul istumise all on, oleks pidanud esimene omanik kohe ka käsikäivituse variandi külge pookima. Eberspächer tahab ka soojemal ajal korra kuus tuulutamist saada. Nüüd uue ahju paigaldades likvideerin selle puudujäägi loomulikult ära.
Olgu veel lisaks öeldud, et minu käes pole see ahi iialgi töökorras olnud. Prantsusmaal tarvis ei läinud, nüüd Eestis on masinale see kolmas talv hetkel ja võtsin nõuks asi jonksu ajada, sest üks külmema maa reis ootab kohe-kohe teostamist ja tahaks pisut soojemat kuuti nautida, kui siiani kannatanud olen. Mootor ei suuda tänu oma ökonoomsusele alla -5 kraadiste temperatuuride juures nii kiirelt soojeneda, kui tarvis oleks.

5kW ahjude hinnad keskeltläbi sellised - 
Eberspächer
Binar
Webasto

Ka mul olid kadunud tagaklaasi/peeglite soendus, istmesoojendus ... ühesõnaga asjad mis seotud töötava mootoriga. Leidsin lõpuks vea kaitsmeplokist. Kiskusin maha ja spetsialisti kätte. Pärast tagasipanekut sain boonusena veel automaatse esitulede süütamise. Ennem lülitasin käsitsi.
   
Üks asi veel, mida on teatud ajal kasulik teada.
Nimelt olid kadunud ka tagumised udutuled. Tuled olid küll küljes, aga ei põlenud. Hakkasin siis otsima. Kiskusin lahti väga palju autost, et näha juhtmeühendusi ja muid kohti. Lõpuks avastasin miskit imejuhtmed tagumiste pistikute juures (kummagil udulambil on oma juhe, teine teispool pardas). Ja siis, voilaa, käru pistiku sees on mikrolüliti, mis lülitab välja auto udulambid, kui käru taha pista.
Selle peale meenus, et vene ajal oli tehtud sama suunatuledega. Neil oli aga selle jaoks eraldi lüliti teispool kärukonksu. Palju arvasid selle olema masslüliti.
Sellised imeavastused peaks olema kusagil kleepsu all, et teised ei peaks päevi raiskama, oma auto mattide all roomates.

hp

100l plekktünni kellelgi Tartu kandis?

Kiirelt vaja, tasuks rahaline kompensatsioon või 200l tünn. 

Võib igat pidi persses olla vaja ainult korraliku alumist põhja koos umbes 10cm randiga.

56936545.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 21 külali(st)ne