12-12-2017, 22:24 PM
Kas keegi härrastest oskab soovitada head puiduliimi? Lappisin üht vana tooli PVA-ga, aga mõne aja pärast läks jälle tappidest lahti Kusjuures ei teinud 150 kg kaaluv tegelane toolile räiget väärkohtlemist
(12-12-2017, 22:24 PM)oltsberg Kirjutas: Kas keegi härrastest oskab soovitada head puiduliimi? Lappisin üht vana tooli PVA-ga, aga mõne aja pärast läks jälle tappidest lahti Kusjuures ei teinud 150 kg kaaluv tegelane toolile räiget väärkohtlemist
(12-12-2017, 22:29 PM)veix__ Kirjutas: Ega liim väga kaua seisnud polnud ja aegunud juba?Liim võis tõesti vana olla, ei mäleta, millal ostetud Kruvidega ei tahaks jamada, rikub stiili, a la Pobeda ja valuveljed Kui kuidagi muidu pidama ei jää, siis tuleb jah kruvida
Kui vähegi võimalik, siis ise panen lisaks liimile ka kruvid, ei usalda liimi nii palju...
(12-12-2017, 22:24 PM)oltsberg Kirjutas: Kas keegi härrastest oskab soovitada head puiduliimi?
(13-12-2017, 18:21 PM)Jossu Kirjutas: Ahoi.
Küss puksiirauto massite kohta.
Mõttes üks masin vana vw lt, millel täismass 5500kg.
Reg mass on piiratud 3500 peale aga ikkagi on N2 kategooria. Kus point?
kuni 3500 on ju N1 või milleks piirata, kui ikkagi N2 ?
Kuidas registritoiminguega viisakalt N1ks saaks. Tartu arkis saab igakord erinevat ja ulmelist infot. Nagu naistel kingapoes juba.
Või kui kellegil on pakkuda normaalset N1 kategooria puksiirautot normaalse vintsiga ( automoto foorumi uuniksuunanlusele viidates iis karta on, et 10 000 euriseid autosi eisoovi)
Vastu pakuks Tutikat Boro treilerit 2.1T kandevõimega
(13-12-2017, 20:56 PM)edvard Kirjutas: Nõustun .Soovitaks seda.Tapi tihedusel pole tähtsust ,paisub kõik pilud kinni ,Nagu makrofleks.
Ka pole erilist soovi astmetelt tapi sügavuselt lakki eemaldada , kui ka laki maha kratsin , jääb PVA liiga äkiliseks , ma ei taha tormata , panen astme paika , pean kontrollima , kas konstrui vinklis ehk täisnurga all asetseb , kuigi trepp sai enne "võõpamist" kuivalt kokku pandud ja paika proovitud , siis oli küll vinklis .
Mis muidugi veel hingel kriibib , see on puidu kuivus ehk vee sisaldus - müüjad kirjutavad kuivast puidust kodulehtedel : veesisaldus mitte üle 18% , reaalselt , kui põsepuudesse astmete jaoks tappe freesisin , siis käega puud silitades tundus puit kaunis niiske .
(13-12-2017, 21:27 PM)wagoneer Kirjutas:(13-12-2017, 18:21 PM)Jossu Kirjutas: Ahoi.
Küss puksiirauto massite kohta.
Mõttes üks masin vana vw lt, millel täismass 5500kg.
Reg mass on piiratud 3500 peale aga ikkagi on N2 kategooria. Kus point?
kuni 3500 on ju N1 või milleks piirata, kui ikkagi N2 ?
Kuidas registritoiminguega viisakalt N1ks saaks. Tartu arkis saab igakord erinevat ja ulmelist infot. Nagu naistel kingapoes juba.
Või kui kellegil on pakkuda normaalset N1 kategooria puksiirautot normaalse vintsiga ( automoto foorumi uuniksuunanlusele viidates iis karta on, et 10 000 euriseid autosi eisoovi)
Vastu pakuks Tutikat Boro treilerit 2.1T kandevõimega
Ei olegi pointti. Ja enam ei saagi N1-ks seda legaalselt. Nüüd enam ei loe kui on kandevõime arvelt saadud B lubadele auto. Ehk siis vähendatud 5500 pealt 3500 peale. Asi ainult puhtalt täismassi järgi käib. Osadel vist isegi ostu/müügi vormistamise käigus kaotati see vähendus ära sealt. Seadus ise juba mitu aastat tagasi vastu võeti ja anti nii öelda ülemineku aeg. Selle aasta algusest vist äkki jõustus see,et enam B lubadega nendega sõitta ei tohtinud.
Aga sellest siin vist jahutud kusagil teemas pikalt kah.
(13-12-2017, 18:21 PM)Jossu Kirjutas: Ahoi.
Küss puksiirauto massite kohta.
Mõttes üks masin vana vw lt, millel täismass 5500kg.
Reg mass on piiratud 3500 peale aga ikkagi on N2 kategooria. Kus point?
kuni 3500 on ju N1 või milleks piirata, kui ikkagi N2 ?
Kuidas registritoiminguega viisakalt N1ks saaks. Tartu arkis saab igakord erinevat ja ulmelist infot. Nagu naistel kingapoes juba.
Või kui kellegil on pakkuda normaalset N1 kategooria puksiirautot normaalse vintsiga ( automoto foorumi uuniksuunanlusele viidates iis karta on, et 10 000 euriseid autosi eisoovi)
Vastu pakuks Tutikat Boro treilerit 2.1T kandevõimega