(14-12-2017, 08:51 AM)v6sa Kirjutas: (13-12-2017, 23:48 PM)zazik Kirjutas: Minu teada tahtsid meie kohalikud tolad allatoodud reg. massid tühistada juba ...
Mul on küsimus, mille kuradi pärast peab oma ego vedama krusaga, kui selleks õigust ei ole? C1 saab teha koos B-katiga ja jääb kogu skeemitamine ära.
Neid türnüffleid, kes ei suuda isegi sõiduauto gabariite tunnetada, on liikluses piisavalt.
Kohe tuleb keegi, kes ütleb, vat USAS võib Excursioniga sõita iga koduperenaine... No ma siis ütlen, et vat Keenias on täiesti pohlad, millega ja kuidas sõidad. Kui oled piisavalt kõva seletaja, siis ei pea ka laibakssõidetu omastele midagi maksma.
Aga meie elame Eestis. Siin oleme kokku leppinud teatud reeglid. Kuidagi lame tundub skeemitajate hala, kui järjekordne seaduseauk kinni pandud saab...
Viietonnine klonksvaageni märki kandev MAN või kuuetonnine mersu ei ole kuskilt otsast sõiduauto, millega suvaline ajudeta roolikeeraja ohutult hakkama saab.
Küsimus ei olegi niipalju selles, kas peab või mitte. Küsimus on ju selles, et meie ajuhälvikutest jupijumalad tahtsid oma uusi reegleid hakata kehtestama tagasiulatuvalt. See on umbes sama hea kui hakata automaksu küsima eelneva 10 aasta eest ka tagantjärgi.
Täiesti nõus, et gabariiditundeta idikaid on liikluses niigi. Aga see saamatus ei küsi, mis autoga sa sõidad. Mõni ei suuda väikest fiati ka parkida.
Minul igatahes ei ole nii suurt kadeduseprobleemi, et minus kohe sotsialistileegike süttiks, kui kedagi Hummeriga mööda näen veeremas. Lollusi liikluses tehakse pigem ikka Berlingode ja Masteritega, üksikud Full-size ameeriklased ei ole nagu eriti silmatorkav probleem.
Nõus olen sellega, et igasugused kabedamad LT-d ja topeltratastega Ivecod on tõesti pigem veoautod. Samas aga Burbanid ja Cursionid on sõltumata oma mõõtmetest ja kaalust siiski sõiduautod. Nad ei ole kaubaveoks tehtud, nad on sõiduautod.
See, kas tuimalt 3500 peale piiramine oli õige või vale või oleks pidanud lubama mingeid erandeid, on omaette teema, mis kipub ilmselt pikaks vaidluseks. Aga igatahes on maruhea, et neid piiranguid tagantjärgi ei saanud peale suruda.