(14-12-2017, 21:33 PM)CORRADOg60 Kirjutas: Kuna siin igasugu rahvast koos, siis vast oskab keegi rääkida kaasa järgneval teemal.
... Eberspächeri sõidusoojendus, ...
Mitmed remondimehed vannuvad eberit ja kiidavad webastot. Et eberi jupid kallid ja saadavus kehva jne. Pluss veel muid huvitavaid väiteid siit-sealt kuulda....
Mulle vannuti just vastupidist juttu, et Webasto kallis ja keeruline jne...
ehk siis iga lits kiidab oma putsi - vanasõna omal kohal nagu alati.
Nii, aga laskume praktikasse.
Sul töötas see asi laitmatult neli aastat, eksole. Mida sa sellest ahjust veel loota tahad, kui nende ressurss ongi nii pikk või lühike (oleneb kummast otsast vaadata)? Kõigi neil kolmel mahtuniversaalil on ühine ema ja mina olen samuti siis ühe esindajaga sellest kolmikust ehk Galaxyga abielus. Nähes oma endise ahju kesta, siis ma ei usu, et Webasto kauem kestnud oleks.
Lihtne võimalus - pista uus D3WZ külge ja asi vask. Kaks voolikut ja pistik - maksimaalselt tund aega tööd koos kätepesuga
. Käib jälle neli-viis aastat muretult.
Aga...
Isiklikult paigaldaks uue eberi (odavam, kui webasto), aga mitte enam kolme kilovatise, vaid neljase. Kui raha muidugi selleks jätkub. Mul ei jätkunud, valisin endiselt D3WZ variandi, aga see selleks...
Võtaks kohe sellise, millel integreeritud kütuse- ja tsirkulatsioonipump. Ei oleks asjad enam mööda autot laiali, vaid kõik kindlalt ühes kohas peidus ja lihtsam seisusoojendina kasutamise võimalus ette valmistada. Järgiühendamine on muidugi pisut problemaatiline, peab hakkama ise juhtmemajandust pisut ümber tegema, kuid saavutatav mugavus on kindlasti seda nööki ka väärt.