Postitused: 97
Teemad: 29
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
21-11-2017, 09:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-11-2017, 09:46 AM ja muutjaks oli
MaxL.)
Ilusad rattakoopa plekid on tehtud, kahju ainult, et Pobeda omadega nad küll ei sarnane.
Jawa 559 -65a, Jawa 360-+velorex560 -65a, Jawa 638 -89a, V-150 Elektron -74a, Ford Taunus -75a, Ford Sierra 2,9 -83a, M 412 -84a, Chrysler 300C 2007a, Ford Ranger 2007a, Chrysler Sebring Cabrio 2003a., Gaz M20 -48a.
Postitused: 6,948
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
See on bensupaak neh. Olematuks muutunud põhi on eemaldatu, allesjäänud puhastatud. Nüüd tehakse uus põhi ja koostatakse. Tavaprotseduur sellistel töödel.
Need veidrad plekid seal sees on loksumist vähendavad vaheseinad.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,894
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
78
Nii, Ukrainas käidud. Kiievis vaatasin üle Pobeda, tehtud poldud midagi, mida siin näidata. Keevitaja oli haigeks jäänud ja õpipoissi juurde üksi ei lastud, vaid pidi kojameest mängima. Sõitsin rongiga Dniprosse. ZIM Faeton samuti igavles, öeldi, et midagi kiiret tuli vahele. Käisin Dnipro restauraatorite kokkutulekul. Üle 30-ne mehe, keegi ennast täis ei kaaninud, päris viisakas seltskond. Sain palju uusi tutvusi. Järgmine päev veeti mind mööda restaureerimis töökodasid ja neid on seal palju. Enamuses teostatakse sakslaste, hollandlaste tellimustöid. Kõik on spetsialiseerunud millelegi. Jalgrattad, mootorrattad, enamuses II Maailmasõjaaegsed või varasemad pillid. Käisin ka firmas, kus restaureeritakse sõjamasinaid. Parasjagu oli käsil Skoda Suurtüki veduki restaureerimine. Küllalt huvitav isend. Kui kedagi huvitab, võiks siia kuhugi üles panna, ainult ei tea millisesse alafoorumisse. Siin ikka Pobeda.
Postitused: 56
Teemad: 1
Liitus: Dec 2013
Maine:
0
huvitav oleks näha küll. ju ta automarkide vaba teema alla sobiks.
Postitused: 5,281
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Formikale ja tema sõidukitele tuleks üldse oma alateema eraldada. Üks parimaid lugemisi siin üle pika aja.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 6,948
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
(21-12-2017, 17:31 PM)Formika Kirjutas: Tegelikult oli Nõuka passis isegi vastavad lehed olemas, kuhu sai vahetatud agregaate sisse märkida.
Nõukaaegsesse passi kanti ka kerevahetus sisse, tol ajal oli see lubatud. Praegu on VIN (kerenumber) selline asi, mida muuta ei saa.
Võimalik, et see kerevahetus puudutas ainult riigi autosid. Igatahes mu Rafikul oli kerevahetus sisse kantud sinna suurde raamatusse, töö pidin paraku ise ära tegema.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,894
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
78
Ja oli ka Tehnicheskii Talon.See pidi olema autoga kaasas, veokameestel oli tavaliselt suure kirjaklambriga päikesesirmi taha kinnitatud.
Ega kellelgi seda tehn. talongi või vähemalt pilti sellest pole. Vanasti sai mitmete firma autodega sõidetud, no pole meeles , mis peale teekonna lehe ja lubade pidi veel kaasas olema. Igatahes see tuli meelde, et tehnilised passid olid automajandis suures puust kastis, mis oli kohe passi mõõtu tehtud ja sealt otsiti õige isend välja, kui vaja.
Postitused: 854
Teemad: 159
Liitus: Feb 2005
Maine:
2
Tagavaraosana tulnud tükid -raamid, kered, mootorid või nende polokid - olid numbrita.