23-12-2017, 02:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-12-2017, 23:43 PM ja muutjaks oli Taaviw126.)
Vabandust. Panin veits pange. Silme ees oli üks teine pass kus oli AL algusega numbrimärk.
(23-12-2017, 12:44 PM)Taaviw126 Kirjutas: Kõike päris nullist ei tee. Raam on suurimaid ajaröövleid. Tahab palju paikamist. Torpeedo on suht korralik. Roostet väga polnud. Tahab ainult värvimist. Ülejäänud kabiin saab ka suht ajakulukas olema. Mootor koos kastiga ootavad. Mootor töötab ideaalselt niiet ei hakka teda lahti kakkuma. Radikas peab. Ninaplekk tahab veidi kohendamist. Sildadega on nii et lähevad alla nagu nad on. Ja kuna isa on kuldsete kätega tisler siis ta teeks hea meelega kasti peale.Konkreetseid tähtaegu seada on väga riskantne, mul kõik lõhki läinud. Ainult endises NL-s tehti viisaastak kolme aastaga ja välja tuli ....... Võta rahulikult, tee hästi, siis on lõpptulemust endal hea vaadata ja pärast ei pea häbenema, ning asjal väärtust ka.
Aga muidugi selle projekti eesmärk on lihtsalt kokku saada auto. Ei pea olema perfeksetest osadest kokku pandud.
Hetkel on unistus selline et Mai kuuks on mul alusvanker koos. Vähemalt nii palju koos kui kogutud jupid seda võimaldavad.
(23-12-2017, 15:18 PM)Formika Kirjutas:(23-12-2017, 12:44 PM)Taaviw126 Kirjutas: Kõike päris nullist ei tee. Raam on suurimaid ajaröövleid. Tahab palju paikamist. Torpeedo on suht korralik. Roostet väga polnud. Tahab ainult värvimist. Ülejäänud kabiin saab ka suht ajakulukas olema. Mootor koos kastiga ootavad. Mootor töötab ideaalselt niiet ei hakka teda lahti kakkuma. Radikas peab. Ninaplekk tahab veidi kohendamist. Sildadega on nii et lähevad alla nagu nad on. Ja kuna isa on kuldsete kätega tisler siis ta teeks hea meelega kasti peale.Konkreetseid tähtaegu seada on väga riskantne, mul kõik lõhki läinud. Ainult endises NL-s tehti viisaastak kolme aastaga ja välja tuli ....... Võta rahulikult, tee hästi, siis on lõpptulemust endal hea vaadata ja pärast ei pea häbenema, ning asjal väärtust ka.
Aga muidugi selle projekti eesmärk on lihtsalt kokku saada auto. Ei pea olema perfeksetest osadest kokku pandud.
Hetkel on unistus selline et Mai kuuks on mul alusvanker koos. Vähemalt nii palju koos kui kogutud jupid seda võimaldavad.
(24-12-2017, 00:34 AM)Taaviw126 Kirjutas: Eks ta nii ole. Remondiga tegelen siis kui auto koos on. Eks igaüks hindab oma võimeid erinevalt. Mina enda võimeid väga kõrgelt ei hinda...Kui sa väga huvitatud oled, lasen omal mehel Pihkvast uurida, mis hinnaga saaks Eestisse ära tuua. Seal väga palju juppe, mis sul väga vaja. See õhupuhastaja on pandud Lätti üles aga tegelikult asub Ukrainas. Telef. algab +380. Eestis, Lätis keegi sellise rämpsu eest sellist hinda ei tihka küsida. Venemaal, Ukrainas kaevavad väga intensiivselt. Töö on ränk ja kui midagi leitakse, tahetakse ka kulla hinda. Aga aeg on metalli kallal teinud oma töö. Soodest, kus keskkonnas hapnikku vähem, leiavad küll päris kobedaid isendeid. Aga sealt ka väga raske kätte saada.
Aga teemasse ka. Venemaal ilmus müüki üks AA(mitte MM, ikka päris AA) alusvanker. Pole eriti heas seisus aga ausalt öeldes mina võtaks selle hinnaga ta kohe ära kui ta siin pool piiri asuks.
http://autobuy.ru/wpage/127682
Lätis pakub keegi maaseest leitud MMi õhupuhastit koos kinnitusega. Oleks grammike paremas seisus siis võtaks ära aga sellega pole suurt midagi teha kahjuks.
https://www.antik-war.lv/viewtopic.php?f=160&t=1174846
(25-12-2017, 02:12 AM)Raivo Kirjutas: Lappasin vanu ajakirju ja silma jäid sellised artiklid:
https://www.zr.ru/archive/zr/1940/23-24/...esa-gaz-aa
https://www.zr.ru/archive/zr/1940/06/mod...lia-gaz-aa
https://www.zr.ru/archive/zr/1938/15-16/...torami-m-1
AA moderniseerimisel räägitakse uuest kuuesilsindrilisest mudelist 51 (mootor analoogne 11le), MM ei hakanud kusagilt silma.(!?)