Postitused: 6,948
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Võtmeid tuleb uksest ja aknast. Lasnogorski H2rral on ka midagi, märkasid?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,894
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
78
Gaz 14 Tshaika on sellises ebamäärases olekus. Pärast käivitust ja proovisõitu ilmnesid mõned puudused. Roolivõim tilgub, automaatkastist annab mingi tihend läbi. Ühesõnaga tahab veel putitamist. Kindel plaan on Märtsis auto kõrge komisjoni ette viia ja musta numbrit taotleda.
Postitused: 1,528
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
52
(03-01-2018, 22:52 PM)Formika Kirjutas: Ei, noh replika tegemine ei tule kõne allagi, kardan, et see läheks kordades kallimaks. Aga üks asi on nende autode tegemisega küll selgeks saanud. Kui teed mingi projekti eelarvet, siis korruta see kahega ja ikka oled poolega mööda pannud. Või läheb teistel edukamalt???
Kui GTO-d ehitasin omale siis panin esialgsest "ülitäpsest" planeeringust umbes 3x mööda lõpuks. Ja täna,mitu aastat hiljem pean tunnistama,et ei ole oma toonase tööga rahul ja teen esiosa uuesti, mis omakorda tähendab ka uut ülevärvimist
Toyota KE35 corolla originaal osad(sisu/iludetailid) on ka mõistusevastase hinnaga. Vahest kusagilt pudeneb midagi soodsalt ka. Algne eelarve on juba tänu varuosade soetamisele käes ja autost on alles 2/3 keevitatud. Siis veel värvida+ veel igasugu vidinaid vaja.
Ega neid kajaka osi juurde sul enam tehta. Seega hinnal on soodumus vaid tõusta aja möödudes. Eriti kui ütled,et vaid kahe tegelase käes enamus varuosalaost.
Ja kui ikka originaal plaanis,siis jääb mingi replica(isegi kui teised ei tea) ennast häirima lõpuks.
Pigem kui rohkem asju ühelt tegelaselt vaja osta,siis katsu mingi nii öelda pataka kaup teha. Et vot ostan kõik need asjad a tee selline hind siis. Võibolla toimib.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
kajaka osadele pole ju väga nõudlust ka. seega võib ka enda jaoks mõistliku hinnaga pakkumise teha ja ootama jääda. mingil hetkel võib müüjal rahavajadus tekkida.
Postitused: 2,894
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
78
Proovin vastata kõigile küsimustele korraga. Olen proovinud nende Moskva meestega igatpidi kaubelda, aga nad ei tule vastu isegi 5%-ga mitte. Arvan, et põhjus on selles, et neid 14 Tshaikasid pole eriti veel renoveerima hakatud. 1200-st autost on arvatavasti alles kuskil 400 ja enamus neist ootab oma aega, sest selle auto taastamine maksab ikka ilget hinda ja selle töö teostamisel ei saa ilmaski oma raha tagasi. Ühe 10 a. pärast võib situatsioon aga täiesti muutuda. Tõenäoliselt kaovad siis igasugusteks replikateks ehitatud 14-d ajaloo prügikasti ja olemasolevate autode arv väheneb 300-ni. Viisin täna oma ZIL 115-ne Tartusse taastamisele. Seal on töös paar ZIM-i. Need masinad on ikka kohutavalt läbi aetud ja ühe auto taastamiseks läheb vaja 2-3 tükki doonoriteks. Tööde maht on kolossaalne ja Eestis läheb umbes 100 000€ maksma. Nende viimane ZIM, mis ka meil siin portaalides müügil oli, müüdi 125 000€ eest Venemaale, kusjuures Idanaabril tuli veel 25 000.-€ tolli maksta. Gaz 14 on aga kordades haruldasem auto ja selle osad on enamuses originaalsed, neid pole võimalik millegi muuga asendada ja sellele need Moskva mehed mängivad. Panustavad sellele, et kui on plaan Kajakat renoveerida, siis järelikult sa raha ei loe. Venemaal on see võib-olla tõesti nii. Praeguse seisuga ei kavatse küll neid autosid müüma hakata. Plaan on ikka need kuhugi vaatamiseks välja panna.
Postitused: 5,849
Teemad: 744
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Mis selles kojamehe mehhanismis siis nii surnud oli, et seda taastada ei andnud?
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 4,705
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
kunagi oli tädimehel hulk aastaid peamiselt vene ajal zim,tööautoks oli piimapütt.uue eesti ajal oli viinud kuhugi remonti ja seal oli auto tuuri pandud,hiljem oli vist mingi kompensatsjooni saanud.selles zim-is olen isegi mina tatikana 70 ndatel vähemalt korra sõitnud.