Postitused: 1,798
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
33
16-01-2017, 19:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-01-2017, 20:02 PM ja muutjaks oli
alfredo.)
Teeks kakuloopimises nüüd väikese pausi ja.... mõni teadja võiks rääkida parem militaarmaailmast, mis seal akuvärgiga toimub, kas vahetatakse ka kogu akupark aasta tagant välja, või kestab ikkagi kaks, nagu julgemad hiromandid on ennustanud. Või on midagi veel tõsisemat leiutatud, mis tavakasutusse veel lastud pole, aga kestavad umbes nagu vanasti tavakasutaja batareid, viis-seitse aastakest.
Postitused: 1,585
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Kui jätame võnked ja vahelduva vooluga akud kõrvale, siis on kõik siililegi selge (rääkimata kassilistest), sest akul ju kaks klemmi: plussi annad laadijaga juurde ja miinusest voolab ära tümpsukasti või kuhu vaja. Kõik lihtne, oleks kolme klemmiga, nagu peenematel seadmetel, vot siis võib jama olla, pealegi kõik ühes mõõdus.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 2,005
Teemad: 234
Liitus: Jan 2003
Maine:
3
Minul on nüüd siis kaks tõestatud juhutmit, kus aku tapjaks osutus starteri tõmberelee.
Sümptomid: aku ei kesta, kooleb ruttu, käivitumine vaevaline jne.
Pean vahele pistma veel, et ühesuguseid masinaid mitu ja seega sai akusid tõstetud teiste autode peale ja seal pidasid akud vastu.
Käesolevad juhtumid siis Clio 1.2 2005 114k ja Voya 2.8 2005 170k, Voya kohapealt oli teada, et üks kord on selle isendiga "ujutud" aga mitte "uputud", seega totaalne leotamine kapoti all.
Akud, mis "surnuks" kuulutati, ärkasid ellu ja teevad oma tööd edasi, Voya peal surnud geelaku ärkas ka üles ja on veel peale seda kaks aastat toimetanud.
Vot nii.
Postitused: 1,798
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
33
Maailm avardub tasahilju, feodaalne usupimedus on tehnilise progressi ees seljali ja eilsed tehnoloogiad hakkavad lõpuks ka idaavarustele jõudma, loodame et ei tule liiga suurt peapööritust kergesti saavutatud edusammudest.
Ja milline tähtede paraad filmiuvilisele siin kangastus- tomhardy, bondartshuk, stevenseegal, lathjöö jne.
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Mis auto peal? Aku vahetamise vajadus võib olla ka tagajärg, mitte probleem ise kui auto poolt elektri tarbimine liiga suur on.
Postitused: 1,179
Teemad: 22
Liitus: Jun 2013
Maine:
5
Eks peab vaatama. Peale sõitu järgmisel päeval ei tähelda anomaaliaid. Ju mingi tarbija.
Postitused: 2,322
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
01-01-2018, 19:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-01-2018, 19:27 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Eks ta omaegsetele mosse-ziguliomanikele mõeldud laiatarbekaup oli, s.o. 55A/h akudele. Mõõtepiirkonda laiendas teine, mutika abil juurdelülitatav takisti.
Postitused: 2,322
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
01-01-2018, 19:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-01-2018, 20:08 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Резисторы 4 подключаются к ножке 5 контактной гайкой 6 - takisti 4 lisatakse jalale 5 kontaktmutri 6 abil. Üks on siis pidevalt järel, teine juurdekruvitav sellelgi.
Postitused: 1,179
Teemad: 22
Liitus: Jun 2013
Maine:
5
04-01-2018, 11:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-01-2018, 11:44 AM ja muutjaks oli
ZIL 131.)
Varta Blue D24
Välistemperatuur + 1 C. Auto seisnud mitu päeva. Aku pinge 12,28 V. Käivitades kukkukus korra 10,66 V peale. Käivitudes tõusis mõne sekundiga 14, 00 V peale.
Lähi-, ääre- ja numbrituledega 13,92 V.
Peaks hea küll olema?
Postitused: 5,844
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Laeb hästi. Muud on raske öelda.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!