Kas võtmetel ka mingi kindel markeering? Näiteks mosse komplekti omadel oli minuarust mingi kindel märk peal...
Vasta

(21-12-2017, 18:51 PM)Formika Kirjutas:  Sain kätte Gaz 11-l kasutuses olnud Ameerika karbussi.

Ei tea, kas just sama, aga jäi ajakirja lappamisel silma: https://www.zr.ru/archive/zr/1931/05/nov...ora-zienit

ja veel: https://www.zr.ru/archive/zr/1940/12/shi...iel-gaz-11
Vasta

(23-12-2017, 17:14 PM)stern100 Kirjutas:  Kas võtmetel ka mingi kindel markeering? Näiteks mosse komplekti omadel oli minuarust mingi kindel märk peal...
  Vot ei tea. Saaks kindlalt originaalse ühegi võtme või leiaks võtme, millel on markeering M1 peal.  Oleks pilt selgem.
Vasta

(24-12-2017, 22:39 PM)Raivo Kirjutas:  
(21-12-2017, 18:51 PM)Formika Kirjutas:  Sain kätte Gaz 11-l kasutuses olnud Ameerika karbussi.

Ei tea, kas just sama, aga jäi ajakirja lappamisel silma: https://www.zr.ru/archive/zr/1931/05/nov...ora-zienit

ja veel: https://www.zr.ru/archive/zr/1940/12/shi...iel-gaz-11
 Tüüpilised Nõuka aegsed artiklid. Karburaatoritest räägitakse nii vähe, kui võimalik, sest need polnud ju omad. Tegelikult tehti selle Ameerika ZENITH tüüpi karburaatori pealt maha Nõuka kirjanduses algaastatel mainitud Zenit tüüpi karburaator K 23, vist oli ka paar varianti, mis siis tähistati tähtedega A ja M, võib-olla veel midagi. Need läksid kasutusse veoautodel GAZ 51. Paar aastat hiljem kadus käibelt Zenit tüüpi karburaator, jäi ainult K 23 oma modifikatsioonidega. Neid toodeti miljoneid. Ülse toodeti Gaz 51 pea 30 aastat 3,5 miljonit eksemplari.
Vasta

Ma ei tea kas 11-l olid ka M koodiga võtmed aga MMi 1947 aasta kataloogis on paar asja M koodiga...

[Pilt: BJcTO2X.gif]
Vasta

Siin on natuke Gaz 11-st juttu...

[Pilt: 5kZyzla.png]
[Pilt: JVh6wOZ.png]

[Pilt: 64UoqZa.jpg]
[Pilt: bfK6dUJ.png]

[Pilt: soZ3zxl.png]
[Pilt: dRnip0G.jpg]

[Pilt: b13OPYI.png]
[Pilt: e3fr4jL.png]

[Pilt: PgCtG5w.png]
[Pilt: 00FjIkt.jpg]

[Pilt: 4USMnOC.png]
[Pilt: spvQsjt.png]
Vasta

Töö käib mitmel rindel. Olev Tartus teeb mootorit, Leedus valmivad pidurisüsteemi ja vedru kinnitus detailid. Sildadega edasiminekut suurt ei ole. Vaja teostada treitöid aga aasta lõpp, pole kuskil löögile saanud. Raam, mis pidi Septembri lõpus valmis olema, pole veel ette võetudki. Aga sellest suurt muret ka pole, sest enne kevadet mul teda nii kui nii vaja pole. Üldiselt asjad tasapisi liiguvad.
Vasta

Kuna 15-s sai Tartu viidud, siis sai ka mootori mehe juurest läbi astutud. Töö käib. Rooste on ikka 70 + aasta jooksul ikka kõvasti oma hävitustööd teinud. Mootori plokk sai läbi puuritud ja läks teise mõõtu. Sama ka väntvõlliga ja ikkagi jäid mõned õrnad defektid näha. Olev arvas, et käib küll. Eripäraks sellel mootoril veel sisse- ja väljalaske klappide sama mõõt. Pärast puhastamist selgus, et originaalvärviks mootoril on olnud tume hall.
   
   
   
   
   
Sain Vanatehnika Muuseumist, hr. Rene käest laenuks I seeria Pobeda käigukasti, mis on sarnane M11 käigukastiga. Seda küll ainult kere ja vedava võlli osas. Tagumine osa on M11-l teistsugune. Nimelt on sel autol kardaan veel kinnine, ehk asetseb spetsiaalses torus. Äkki on kellelgi kuskil veel vedelemas I seeria Pobi käigukasti. Originaalset M11 käigukasti ei julge isegi loota. Hr Rene käigukast on küllaltki masendavas seisus. Isegi paar kinnitus kõrva on uuesti külge keevitatud.
   
Vasta

Kas sain õigesti aru et 11-l on kardaan torus? Ega sellest pilte pole. Mul üks veider kardaanitoru on kuskil. Üks veider käigukast vedeleb ka mille päritolu keegi arvatagi ei oska. Niiet pilte palun, kui on...
Vasta

(04-01-2018, 20:11 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Kas sain õigesti aru et 11-l on kardaan torus? Ega sellest pilte pole. Mul üks veider kardaanitoru on kuskil. Üks veider käigukast vedeleb ka mille päritolu keegi arvatagi ei oska. Niiet pilte palun, kui on...
Taavi, mul pole millestki pilte saata. Kui sul on midagi, siis saada, püüan tuvastada. Pole oma ihusilmaga õiget käigukasti, ega kardaani koos toruga näinud. Neil Venemaal 100% taastatud M11-tel on see probleem lahendatud Pobeda käigukasti ja kardaaniga.
Vasta

Gaz67 kardaan on ka torus?
67 kast on väikeste nüanssidega MM pealt.
Vasta

Vaadates ülal olevaid pilte,siis üks detail käis ka minu garaažist läbi.See selleks,aga hooratta oleks võinud pritsimise asemel üle treida.Kindlasti kaks külge omavahel viskavad+vene masstöö jäljed.
Vasta

(04-01-2018, 20:33 PM)Raivo Kirjutas:  Gaz67 kardaan on ka torus?
67 kast on väikeste nüanssidega MM pealt.
 Gaz 67 käigukast on vist 4 + 1 käiku??. M11-l 3 + 1
Vasta

(04-01-2018, 20:36 PM)_rein_ Kirjutas:  Vaadates ülal olevaid pilte,siis üks detail käis ka minu garaažist läbi.See selleks,aga hooratta oleks võinud pritsimise asemel üle treida.Kindlasti kaks külge omavahel viskavad+vene masstöö jäljed.
 Annan su soovituse Olevile edasi.
Vasta

(04-01-2018, 20:38 PM)Formika Kirjutas:  Gaz 67 käigukast on vist 4 + 1 käiku??. M11-l 3 + 1

Seda küll jah, lisaks on 67 käigukasti järel enne tagasilda veel vahekast.
Vasta

Mul vedeleb selline kast. Aga kangi painde järgi võib vist arvata et ta pole 11 oma


[Pilt: 29embyt.jpg]
[Pilt: ws4sy9.jpg]

Torust paremat pilti pole. Toru pole ühtlaselt kooniline vaid progresseerub(ei leidnud ajust paremat sõnaSmile).

[Pilt: received_1881605708534397.jpeg]
Vasta

(04-01-2018, 20:52 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Mul vedeleb selline kast. Aga kangi painde järgi võib vist arvata et ta pole 11 oma
Torust paremat pilti pole. Toru pole ühtlaselt kooniline vaid progresseerub(ei leidnud ajust paremat sõnaSmile).
  Sellele käigukastile ei oska küll peremeest ütelda. Jube imelik. Isegi kinnitus kõrvad puuduvad. Mitme käiguline isend on+++. Toru kohta ei oska midagi öelda. Kui kunagi mootori peale saan, ehk siis saab pikkuse järgi kindlaks teha. Ega sul mõne tagasilla küljes, kus vedru kinnitub selliseid pukke ei ole nagu pildil.
   
Vasta

Pole uurinud mitu käiku tal on. Millegipärast arvan et kolm. Kang ei liigu.
Selliseid klotse mul pole aga hoian silmad lahti.
Vasta

Kuskilt on välja kaevatud käigukasti tagumine vidin. Ei oskagi talle nime anda. Igatahes on näha spidomeetri trossi ajamit ja ülemisse otsa kinnitub kardaani toru. Olen aastaid seda vidinat otsinud, sest ekspluatatsiooni käigus võeti need küljest ja visati minema, sest see toru sees olev kardaan oli äärmiselt tülikas ja töömahukas, kui oli vaja riste vahetada. Kas kellelgi on tulnud ette midagi sellist elukõlbulikuks teha ja mille sisse oleks ta parem likku panna. Ärge Coca Colat pakkuge, selle jätan viimaseks variandiks Big Grin
   
   
Vasta

(25-01-2018, 22:45 PM)Formika Kirjutas:  Kas kellelgi on tulnud ette midagi sellist elukõlbulikuks teha ja mille sisse oleks ta parem likku panna. Ärge Coca Colat pakkuge, selle jätan viimaseks variandiks Big Grin

EvapoRust nimeline toode. Ise olen leotand igasugust vana roostes jama selles ja töötab väga hästi. Kõige rohkem rahul. 
Äädika ja soola lahus. Töötab hästi aga haiseb raip.
Oblikhape.. militaarfoorumis palju juttu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne