Teema on suletud

"Nutumüür" vol2 ehk kas kellelgi on veel ka selline vidin ülearu?

Ma olen oma 412 õlipunni alati tavalise narrega lahti keeranud, pole mingit spets võtit kasutanud. Koputad aga vaikselt lõpuni sisse ja siis keerad nagu õige mees Smile

Ma olen ka viimasel ajal avastanud lukustus tangid millega hea kõiki asju lahti keerata kui enam kante ei ole

lp. Kaasfoorumlasel oli vaja võtit, et kork lahti keerata ja sai 2lk soovitusi, kuidas kork piiksu  keerata Wink

Kopraonu :
Suur mure, vaja oleks Moskvich 412 mootori karterile, õlipunni võttit. Enda oma on kadunud juba 2 nädalat otsin enam ei leia. Viimati nägin 1a tagasi karbis.Seal karbis kuhu panin ENAM POLE .
POLTERGEIST Big Grin Big Grin.(Oma poissi ikka õpetasin ,võta sealt ,kuhu panid  Smile Smile Smile) Nüüd asi toimib. Smile

(05-01-2018, 20:08 PM)hulgus Kirjutas:  lp. Kaasfoorumlasel oli vaja võtit, et kork lahti keerata ja sai 2lk soovitusi, kuidas kork piiksu  keerata Wink

Kas Sa siis ei tea,et kui vaja üks asi ära teha on vaja kümmet meest kes õpetaksid? Big Grin 
Kunagi oli kuskil mingi karikatuur ka selle kohta. Kui leiate või meenub siis pange üles.

Nii see asi siin käib :Big Grin

Tegelikult küsimusele vastust veidi. Ise olin mõnda aega tagasi sama jura ees. Miskine Opel  Vivaro toodi õlivahetusse, et ole mees tee ära. Algas sellega, et vale filter oli. Siis oli häda, et auto nii kuradi madal, et paha hakkab, no ei ole traktor, et loivad all nagu hüljes. 
Siis avastasin end õlipunni juurest, mille sisse ükski töökojas olev kuuskant ei sobinud, auk tundus olevat lähemalt inspekteerides neljakandiline. Isegi mitte narrede pikendused. Ei pooletolline, ei veerand. Isegi 3/8 mitte. Lukustatavad kullinokad saatsin kuupeale. Lõpuks ohverdasin miskise 8.5mm kuuskandi, lasin kaks kanti maha ja sai sest nelikant. Paar tiiru käia ja õlipunni vahet ning sai piisavalt täpne küll, et väändele vastu peab. Ma ei tea, kas olin mina pime või näpud nisad, või sinna käibki miskine spetsjomm nelikant. Proovimata jäid tollmõõdus kuuskandid, neid lihtsalt kohapeal es olnud.

Almost Again

(05-01-2018, 20:24 PM)Necro Kirjutas:  Nii see asi siin käib :Big Grin

Tegelikult küsimusele vastust veidi. Ise olin mõnda aega tagasi sama jura ees. Miskine Opel  Vivaro toodi õlivahetusse, et ole mees tee ära. Algas sellega, et vale filter oli. Siis oli häda, et auto nii kuradi madal, et paha hakkab, no ei ole traktor, et loivad all nagu hüljes. 
Siis avastasin end õlipunni juurest, mille sisse ükski töökojas olev kuuskant ei sobinud, auk tundus olevat lähemalt inspekteerides neljakandiline.  Isegi mitte narrede pikendused. Ei pooletolline, ei veerand. Isegi 3/8 mitte. Lukustatavad kullinokad saatsin kuupeale. Lõpuks ohverdasin miskise 8.5mm kuuskandi, lasin kaks kanti maha ja sai sest nelikant. Paar tiiru käia ja õlipunni vahet ning sai piisavalt täpne küll, et väändele vastu peab. Ma ei tea, kas olin mina pime või näpud nisad, või sinna käibki miskine spetsjomm nelikant. Proovimata jäid tollmõõdus kuuskandid, neid lihtsalt kohapeal es olnud.

Hakkab looma .Kui kuidagi ei saa ,siis kuidagi ikka saab. Big Grin Big Grin

mõnikord on see looma hakkamine ikka üksjagu tobe tegevus.
universaalsed õlikorgi võtmed on isegi igasugu bauhoovides müügil, autopoodidest rääkimata.
nelikandid loomulikult ka.
prostamaid saab paari rahaga.

(05-01-2018, 20:24 PM)Necro Kirjutas:  Nii see asi siin käib :Big Grin

Tegelikult küsimusele vastust veidi. Ise olin mõnda aega tagasi sama jura ees. Miskine Opel  Vivaro toodi õlivahetusse, et ole mees tee ära. Algas sellega, et vale filter oli. Siis oli häda, et auto nii kuradi madal, et paha hakkab, no ei ole traktor, et loivad all nagu hüljes. 
Siis avastasin end õlipunni juurest, mille sisse ükski töökojas olev kuuskant ei sobinud, auk tundus olevat lähemalt inspekteerides neljakandiline.  Isegi mitte narrede pikendused. Ei pooletolline, ei veerand. Isegi 3/8 mitte. Lukustatavad kullinokad saatsin kuupeale. Lõpuks ohverdasin miskise 8.5mm kuuskandi, lasin kaks kanti maha ja sai sest nelikant. Paar tiiru käia ja õlipunni vahet ning sai piisavalt täpne küll, et väändele vastu peab. Ma ei tea, kas olin mina pime või näpud nisad, või sinna käibki miskine spetsjomm nelikant. Proovimata jäid tollmõõdus kuuskandid, neid lihtsalt kohapeal es olnud.

sügise oma kangool õli tahtsin vahetada siis punnil mingi x tähik,padrunite karbist üks läks sisse ja keeras üle kuna väike ja järgmine juba suur.proovimiste peale sai lõpuks nelikant ava ja täpselt ukselingi pulga mõõt.selle pulga muidugi keerasin kaheksasse.kuna neid oleatu kvaliteediga saksa komplekti tähikuid oli hunnikus ja halligi teha pole nendega siis  rela kätte ja tegin ühest suuremast tähikust nelikandi.võti valmis siis panin võtme paika ja alla tunngraud millega võti avas korralikult pingal ja autogi pisut kerkis ja lahti see punn tuligi ja kinni läks samuti tung pressis võtme pesasse.

Hääd uut aastat kõigile HTZ-7 omanikele ja huvilistele!

Otsin sellist jalalapakat HTZ-7 jaoks.

[Pilt: 25143847ab4ebb_l.jpg]

[Pilt: 2514385107f4f5_l.jpg]

[Pilt: 251438499b9ceb_l.jpg]

Pildil on parempoolne,otsin aga vasakpoolset. Kui kellegil pakkuda siis tel. 56 95 60 13
Vahetusfondis on ka mõningaid osi olemas.
Tänan.

T.

(05-01-2018, 21:56 PM)diesel Kirjutas:  mõnikord on see looma hakkamine ikka üksjagu tobe tegevus.
universaalsed õlikorgi võtmed on isegi igasugu bauhoovides müügil, autopoodidest rääkimata.
nelikandid loomulikult ka.
prostamaid saab paari rahaga.

Es vaidle vastu! 

Eks igal asjal ole õige tööriist. Aga, õdagu pool 10 õlivahetust tehes ning bauhoffi ukse taha kolkima minnes saad endale g4s vennikesed seltsiliseks õlivahetusel :Big Grin 
Lihtsalt ei puutu kokku igapäevaselt autode hoolduse/remondiga. Rasketehnikal pääseb pooletollise narre pikendusega või 22/24/27 võtmega ning eks neid ka varieerub. Enamus JCB-del näiteks on üldse spets. klapiga voolik kaasas, mille keerad karterisse, stutsi otsa ja lased õlil voolikust kanistrisse niriseda.

Almost Again

Eks iga tootja kaitseb oma marki ja margiesindusi ebapädevuse eest erinevate vahenditega.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

Õhtust!

Ega juhuslikult kellegil pole üle VW LT-28 75-96a. kaubikule tagumist amortisaatorit pakkuda? Võiks olla töökorras asi või lausa uuemapoolne või täitsa uus.
Tel. 56 95 60 13

Pean vanamehega rääkima, aga annaks terve LT31 koos saba ja sarvedega paarisaja raha eest ära. Ülevaatus sai läbi ja ajutiselt arvelt maha võetud. Maantekulguriks tegemine oleks vast ebamõistlik, aga varuosasi ühtteist ikka saaks ma usun.

(07-01-2018, 14:29 PM)Provoker23 Kirjutas:  ...annaks terve LT31 koos saba ja sarvedega ..
On see buss või kastikas? Diisel? Petrol? Topeltkabiin?

Sinna alla juhuslikult see transiti oma ei hakka?
https://osta-ee.postimees.ee/oliamort-ta...src=search

(09-01-2018, 01:42 AM)Mahno Kirjutas:  Sinna alla juhuslikult see transiti oma ei hakka?
https://osta-ee.postimees.ee/oliamort-ta...src=search

Ei tea öelda. Ei pruugi sobida.Esialgu vaataks originulli poole.
Tundub,et ühel ksf. on poolepidune amort pakkuda aga eks näeb kui kätte saan.
Tänan.

T.

Kas kellegil on vedelemas sellist nõukaaegset kiivrialust mütsi? Seisund ei ole oluline, tahaks lihtsalt malli võtta. 
   

Kunagi nagu keegi müüs siin neid..?

Keegi oma diisel webasto tahab mulle maha müüa? 
Hinna küsib müüja.

Maitus, müts leitud!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 70 külali(st)ne