11-01-2018, 22:54 PM
Tnx, mul siduri vahetus ees ootamas. Peaks need tihendid ära ostma.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
(11-01-2018, 23:05 PM)mlsluik Kirjutas: Kui ei leki siis mis sa sitta ikka vahetad. Ja kui vahetad siis nö vene tihendit ära küll sisse pane muidu saad varsti jälle vahetada...
(11-01-2018, 23:05 PM)Ma Jmlsluik Kirjutas: Kui ei leki siis mis sa sitta ikka vahetad. Ja kui vahetad siis nö vene tihendit ära küll sisse pane muidu saad varsti jälle vahetada...
(12-01-2018, 16:48 PM)saarrand Kirjutas:(11-01-2018, 23:05 PM)Ma Jmlsluik Kirjutas: Kui ei leki siis mis sa sitta ikka vahetad. Ja kui vahetad siis nö vene tihendit ära küll sisse pane muidu saad varsti jälle vahetada...
Ma olen 99% kindel, et sidurivōlli omad on läbi kulunud. Ma olen 10 aastat omale tihendeid Servemetist ostnud ja ei ole pidanud pettuma. Pakun, et neil ka vene omad, kuigi pole kindel.
(10-01-2018, 23:26 PM)saarrand Kirjutas: Tegelikult on vahepeal väga palju vett merre voolanud ja tehtud on palju palju. Vahepeal niisis käis traktor pulkadeks. Maha sai võetud mootor ja vahetatud hoorattakarter. Paigaldasin uue hammasvöö ning tegin sidurile kapitaalremonti. Uued käpa poldid, käpad, ketas. Surveplaadid olid korras. Sidur tundus üldse üsna uues olema, lihtsalt üks käpp oli peal jooksnud ja kulunud viltu, seega panin kõik uued.
Samuti sai vahetatud väntvõlli otsatihendid.
Uue siduriketta leidmine oli tõeline vägitükk, poes on ca 50% kettaid kõverad , seega tuli uued katted panna vanale kettale.
Edasi sai mootor tagasi oma kohale tõstetud ja ka esisild tagasi alla pandud. Peab ütlema, et suve lõpul soetatud 2t garaazikraana on Jumzi mootori mahavõtmiseks ideaalne, pealepanek võttis vast 15 minutit.
Samuti sai mootor uue õlipumba ajami ja tahtsin panna ka uue õlipumba, aga no krt ei leidnud kaubandusest korralikku. Pumpadel juba uuena nii hull loks sees, et täitsa veider. Tundus, et vana on oluliselt parem.
Edasi toimetasin eesmise hüdropumpade ajamiga ja siinkohal jäigi asi katki. Ei saa aru miks, aga roolivõimendi pump suru pumba ajamile liiga tugevalt peale ja ajam käib vastu teise pumba lülituskahvlit. Ka enne on käinud, sest vana kahvel kulunud. Kas uuel pumbal nuut pikem või milles asi, jäi hetkel arusaamatuks.
Mõned pildid ka:
Nädalavahetusel jätkan ja loodetavasti saab juba asja oluliselt kokku panna jälle, seniks kuulmiseni!
(18-01-2018, 23:10 PM)Tehnikamees Kirjutas:(10-01-2018, 23:26 PM)saarrand Kirjutas: Tegelikult on vahepeal väga palju vett merre voolanud ja tehtud on palju palju. Vahepeal niisis käis traktor pulkadeks. Maha sai võetud mootor ja vahetatud hoorattakarter. Paigaldasin uue hammasvöö ning tegin sidurile kapitaalremonti. Uued käpa poldid, käpad, ketas. Surveplaadid olid korras. Sidur tundus üldse üsna uues olema, lihtsalt üks käpp oli peal jooksnud ja kulunud viltu, seega panin kõik uued.
Samuti sai vahetatud väntvõlli otsatihendid.
Uue siduriketta leidmine oli tõeline vägitükk, poes on ca 50% kettaid kõverad , seega tuli uued katted panna vanale kettale.
Edasi sai mootor tagasi oma kohale tõstetud ja ka esisild tagasi alla pandud. Peab ütlema, et suve lõpul soetatud 2t garaazikraana on Jumzi mootori mahavõtmiseks ideaalne, pealepanek võttis vast 15 minutit.
Samuti sai mootor uue õlipumba ajami ja tahtsin panna ka uue õlipumba, aga no krt ei leidnud kaubandusest korralikku. Pumpadel juba uuena nii hull loks sees, et täitsa veider. Tundus, et vana on oluliselt parem.
Edasi toimetasin eesmise hüdropumpade ajamiga ja siinkohal jäigi asi katki. Ei saa aru miks, aga roolivõimendi pump suru pumba ajamile liiga tugevalt peale ja ajam käib vastu teise pumba lülituskahvlit. Ka enne on käinud, sest vana kahvel kulunud. Kas uuel pumbal nuut pikem või milles asi, jäi hetkel arusaamatuks.
Mõned pildid ka:
Nädalavahetusel jätkan ja loodetavasti saab juba asja oluliselt kokku panna jälle, seniks kuulmiseni!
Hooratta karter sul endal aretatud starteri jaoks või lasid kuskil teha?
(16-01-2018, 22:19 PM)saarrand Kirjutas: Seekord töökotta ei jõudnud, tegin puid hoopis metsas. Aga tekkis küsimus, et kas peaks ka suure hüdropumba ajami küljest võtma? St on seal mingit tüüpviga, mis kindlasti vajaks ülevaatamist või lasen tal olla? Näpud natuke sügelevad, et vaataks järgi, aga kui konsiilium arvab, et seal midagi oodata pole, siis jätan torkimata...Pead ei anna, aga vanasti remondikontori omad läksid utiili nii, et pumbareduktorit polnud keegi küljest võtnud. Tüüpiline kuluartikkel oli siduriketas, siis igasugused mansetid-tihendid ja liigendite puksid-sõrmed. Kette lagunes ka vahel, neil oli ju suhteliselt abrasiivne töökeskkond. Isegi käigukang murdus ühel ära.
(01-02-2018, 23:34 PM)saarrand Kirjutas: Küsim6s, kas Jumzil armatuuri all olevas hüdropaagis peaks filter ka olema seal neljakandilise kaanekall? Kui jah, siis kas kellelgi on pakkuda koos kinnitustega? Mul pole seal midagi sees.
(20-02-2018, 12:58 PM)v6sa Kirjutas:(19-02-2018, 22:35 PM)saarrand Kirjutas: ...
Aku kasti tegin pikemaks, et mahuks suurem aku.
....
Mis tal seal algselt pidi olema? 6CT55? Ja kui suure aku jaoks ruumi varusid?
(04-03-2018, 20:43 PM)saarrand Kirjutas: Kas keegi saaks vaadata, kuidas tulevad esimesest jagajast torud saha silindrile? Kumb toru kuhu läheb? Paar pilti ei teeks samuti paha!
(07-03-2018, 23:03 PM)saarrand Kirjutas:(04-03-2018, 20:43 PM)saarrand Kirjutas: Kas keegi saaks vaadata, kuidas tulevad esimesest jagajast torud saha silindrile? Kumb toru kuhu läheb? Paar pilti ei teeks samuti paha!
Nii vaikseks kõik on jäänud...