15-01-2018, 09:21 AM
(14-01-2018, 22:21 PM)v6sa Kirjutas:(14-01-2018, 22:15 PM)meli666 Kirjutas: ...
Praegune 2.7Kw Magneton on ikka kuidagi lahja. Kaablid on 70 ruudused koos massilülitiga uued. Aku ka aasta vana 100Ah.
Kompressiooni kangi peale lastes on "jõua jõua".
...
Otsi üles see koht, mis kuumeneb. Sinna need amprid kaovad, mis jõuat-jõuat põhjustavad.
2,7 on sellele mootorile täitsa paras.
Konkreetset neljakilovatist ei oska öelda, kuid minu hübriidrussil olev ISKRA on lühem, kui põksinäksi originaal.
tuleb võsaga nõustuda,pakun,et paned võimsama starteri,aga probleemm ei kao kuna kaablitest starterisse vool ei jõua lihtsalt.eile ajasin enda oma 70ah akult kiire starteriga käima lihtsalt pulli pärast.võtsin sisselaske torud lahti sealt lasin föönist 600C torusse minutit paar,gaas põhja sidur alla ja stareterit,põhimõtteliselt paugupill külma õliga,muidugi sülitas korralikult süsimusta alul välja.nüüd ongi plaan teha alu junni asemele mustast terasest junn sisselaske kolle külge ja sinna kolmikuna ava kust korgi maha keerates saan leeklampi või fööni anda enne käivitust.no pole mingit mõtet külmaga starterit piinata.