Küsimused t-25A-1 kohta

(14-01-2018, 22:21 PM)v6sa Kirjutas:  
(14-01-2018, 22:15 PM)meli666 Kirjutas:  ...
Praegune 2.7Kw Magneton on ikka kuidagi lahja. Kaablid on 70 ruudused koos massilülitiga uued. Aku ka aasta vana 100Ah.
Kompressiooni kangi peale lastes on "jõua jõua".
...

Otsi üles see koht, mis kuumeneb. Sinna need amprid kaovad, mis jõuat-jõuat põhjustavad. Big Grin

2,7 on sellele mootorile täitsa paras.

Konkreetset neljakilovatist ei oska öelda, kuid minu hübriidrussil olev ISKRA on lühem, kui põksinäksi originaal.

tuleb võsaga nõustuda,pakun,et paned võimsama starteri,aga probleemm ei kao kuna kaablitest starterisse vool ei jõua lihtsalt.eile ajasin enda oma 70ah akult kiire starteriga käima lihtsalt pulli pärast.võtsin sisselaske torud lahti sealt lasin föönist 600C torusse minutit paar,gaas põhja sidur alla ja stareterit,põhimõtteliselt paugupill külma õliga,muidugi sülitas korralikult süsimusta alul välja.nüüd ongi plaan teha alu junni asemele mustast terasest junn sisselaske kolle külge ja sinna kolmikuna ava kust korgi maha keerates saan leeklampi või fööni anda enne käivitust.no pole mingit mõtet külmaga starterit piinata.
Vasta

orginaalis imeb etteande pump kütte otse paagist ja litsub läbi filtri pumpa.kas nii ei või,et etteande pump imeb läbi kaasaegse filtri j etteandest läheb otse pumpa?
Vasta

kolvirõngad-alumine õlirõngas sellel üks serv terav ja teine kaldu siis kumb üles läheb?karbil info puudub ja karõngal märge puudub.ülemistel survekatel on verh kirjas.
Vasta

(15-01-2018, 14:00 PM)muska71 Kirjutas:  kolvirõngad-alumine õlirõngas sellel üks serv terav ja teine kaldu siis kumb üles läheb?karbil info puudub ja karõngal märge puudub.ülemistel survekatel on verh kirjas.

No eesmärk on ju,et õli maha kaabiks. Kaldu serv ikka ülespoole.
Vasta

(14-01-2018, 22:21 PM)v6sa Kirjutas:  Otsi üles see koht, mis kuumeneb. Sinna need amprid kaovad, mis jõuat-jõuat põhjustavad. Big Grin 

Ega muud peale massilüliti nagu olla ei saa. Akuklemmid ja kingad sai joodetud kaabli külge ja 70 ruudune nii lihtsalt ei soojene ka.
Tegelikult saaks massilüliti üldse süsteemist ära jätta. Vaja otsida teine süütelüliti ja teha nii laadimisvoolu, kui ka muu juhtimine releede peale.
Pritsenurga õigsusest hetkel aimu pole. Aga kui panna see täkk järgi:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid441162
Ketrab virinal ilma jõuat jõuatita kompressioonikangi puutumata ja käivitub suht koheselt. Pole mingeid kütuse käsipumpamisi ega fööniga eelsoojendamisi vaja teha.
Minu arust see fööniga ettesoojendamine ka erilist mootori säästmist ei anna. Ok, läheb paremini käima, aga külm õli ja õlisurve ikka sama, mis ilma föönita.
Tenn karteris oleks juba tunduvalt asjalikum.
Ei jäta jonni, minu arust ikka kehva käivitumise aluseks starteri suutmatus. Vaja nüüd uurida, kuhu see jõud kaob.
Võibolla see pikema kolvikäiguga vene tehnika eripära, et starter lihtsalt ei jõua vedada.
Vasta

(15-01-2018, 19:49 PM)meli666 Kirjutas:  
(14-01-2018, 22:21 PM)v6sa Kirjutas:  Otsi üles see koht, mis kuumeneb. Sinna need amprid kaovad, mis jõuat-jõuat põhjustavad. Big Grin 


Minu arust see fööniga ettesoojendamine ka erilist mootori säästmist ei anna. Ok, läheb paremini käima, aga külm õli ja õlisurve ikka sama, mis ilma föönita.
Tenn karteris oleks juba tunduvalt asjalikum.
Ei jäta jonni, minu arust ikka kehva käivitumise aluseks starteri suutmatus. Vaja nüüd uurida, kuhu see jõud kaob.

föön annab seda,et kui väljas -10 siis ilma imeb mootor seda karget õhku ja peab selle kuumaks ajama mis pole lihtne,fööniga on sisseimetav õhk vast 100C ikka.ja suur vahe kas kuumutada -10 või 100 õhku ja säästab just starterit,sest see pole käivitusmootor mida ketrad kuni mootor soe.mul õlitenn ka sees ja kui vaja tööd teha siis läheb ka õli soojaks enne.
aga miks teistel siis sama starter suudab ja sul mette?

keevituselt täkku anda mitte akule vaid otse starteri klemmile,kas ka siis käu käu?vähemalt ise teen nii.
Vasta

(15-01-2018, 19:49 PM)meli666 Kirjutas:  
(14-01-2018, 22:21 PM)v6sa Kirjutas:  Otsi üles see koht, mis kuumeneb. Sinna need amprid kaovad, mis jõuat-jõuat põhjustavad. Big Grin 

Ega muud peale massilüliti nagu olla ei saa.
...
Mis peaks kenasti soe olema selle jõuatamise peale.
Milline koht starteril soojeneb? Et seal näiteks starteri mootorisse minev juhe lõdvalt mutri all ei oleks...
Vasta

Plaanis lähiajal vanatüübi 25ele uus hüdropump panna, kuidas oleks seda kõige targem vahetada? Samuti tahaks ka korraga hüdropaagi tühjaks lasta ja uue õli sisse panna. Ja kas antud hüdropump sobib? VAJUTA SIIA
Vasta

(16-01-2018, 19:31 PM)MadR Kirjutas:  Plaanis lähiajal vanatüübi 25ele uus hüdropump panna, kuidas oleks seda kõige targem vahetada? Samuti tahaks ka korraga hüdropaagi tühjaks lasta ja uue õli sisse panna. Ja kas antud hüdropump sobib? VAJUTA S
enne pead vana pumba maha kruvima ja vaatama kas võll 6 või 4 nuuti.vahetamine nagu ikka polte mutreid kruvida.
Vasta

Minu andmetel peaks olema vanatüübil 4 nuudiga, võin eksida?
Vasta

(16-01-2018, 19:31 PM)MadR Kirjutas:  Plaanis lähiajal vanatüübi 25ele uus hüdropump panna, kuidas oleks seda kõige targem vahetada? Samuti tahaks ka korraga hüdropaagi tühjaks lasta ja uue õli sisse panna. Ja kas antud hüdropump sobib? VAJUTA SIIA

(16-01-2018, 21:18 PM)MadR Kirjutas:  Minu andmetel peaks olema vanatüübil 4 nuudiga, võin eksida?


Originaalis on sul vasakpoolne nz10 pump nelja nuudiga.
Ainuke eelis sellel nz10 pumbal on, et selle paigaldamiseks ei pea hüdroajamit maha võtma. Aga see on ka üks lihtsamaid töid kui torud juba lahti on.

Kui su süsteem väegi kulunud on siis soovitan ise nz 14 või nz16 pumpa. Ise kasutan viimast, kuna vajan veidi rohkem õli ringluses. Samas nz 16 on nõrgem. 
https://www.pmkaubamaja.ee/et/ns16g-3l-h...osila.html


Viimase piagaldamiseks on sul tõesti vaja vahetada vahemuhv. Selle vahetus on max 3sekundit kui hüdroajam on maas. Peab vaid lüliti kangist pumba nö välja lülitama ja vahemuhvi sees olevad 4 kuuli jooksevad ajamimuhvist välja oma pessa, mille tulemusena saab muhvi vahetada. 
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...ns-10.html


Kui ajami maha võtad siis vaja sul ka välja vahetada tihendid. Viimasel ajal pakutakse kuigi jälle korktihentit - ise seda ei poolda kuna selle pingutus on teadus omaette. Kummitihnedid lollikindlamad.
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...2-114.html

https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...113-a.html

Kui sa õli tahad paagist välja saada siis õlipaagil on all koonuskeermega punn kõige all paremal pool selle pead ära puhastama ja õli sealt välja laskma. Kõik setted tikuvad ka õlipaagi alumisse otsa jääma. misttõttu saad sa paagi sedasi tühjaks.
Järgmisena kontrolli ära ka õlifilter - hüdropaagi peal. mis on enamjaolt väga pasane. Jah need tihendid/kettad on seal pestavad naftaga, kuid mitte alati.
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...16080.html

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Aga see , et enam ei tõsta väga hästi see peaks olema siis ikka hüdropumba probleem?
Vasta

(17-01-2018, 14:46 PM)MadR Kirjutas:  Aga see , et enam ei tõsta väga hästi see peaks olema siis ikka hüdropumba probleem?

hõdrapumbal saab survet mõõta.kui ei tõsta enam hästi võib ka jagaja kulunud olla samuti ka silindri mansetid võivad olla utiil ja kõigi sümtom on,et ei tõsta hästi.
Vasta

Kunagi mingi asjatundja ütles, et arvatavasti pump läbi ja olen üsnagi kindel selles, 1972 masin ka.
Vasta

(17-01-2018, 19:28 PM)MadR Kirjutas:  Kunagi mingi asjatundja ütles, et arvatavasti pump läbi ja olen üsnagi kindel selles, 1972 masin ka.

pump maas saab seisundit pealiskaudselt hinnata peoga keerates,peab käima suht tungalt korras pumbal nagu kõik hüdro asjad.kui juba kulunud siis käib nii pump kui mootor lurinal ringi ja silindri vars kolviga liigub ka lohva lohva.üldiselt asjad kuluvad vaikselt aja jooksul.

pumba survet mõõdetakse manomeetriga,Pumba surve saad teada, kui ühendad pumba otsa sarnase drosseli ja enne seda manomeetri ning aeglase sulgemise käigus jälgid manomeetrit. Jõudes pumba lubatud maksimumini, võid nentida, et pump on korras ja lõpetad kontrollimise, surve edasisel tõstmisel lased pumba lõhki.

http://hudraulika24.ee/VRFB%2012  umbes selline drossel.
Vasta

Mõistlik oleks teha kiire investeering. Pump ca 20.- eurot  ja peasilindri rem. komplekt 2 eurot. Tund aega tööd ja asi korras. Jagaja nüüd vaevalt nii läbi on, et ei tõsta. 

Peasilindrit saab ka veel odavamalt remontida kui see rem komp maksab. Võtad kolvil kummirõnga maha ning mähid paar tiiru taskurätiku äärest lõigatud riiet alla ja peab. Korduvalt tehtud ja kordagi pole pretensioone olnud.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Sai hüdropump täna maha võetud, 4 nuuti nagu arvata oli, pump käib üsna raskelt ringi ja otseseid kulmumis jälgi pole. Silinder ei leki tegelikult, on seal vaja midagi asendada?
Vasta

(27-01-2018, 15:05 PM)MadR Kirjutas:  Sai hüdropump täna maha võetud, 4 nuuti nagu arvata oli, pump käib üsna raskelt ringi ja otseseid kulmumis jälgi pole. Silinder ei leki tegelikult, on seal vaja midagi asendada?

saad pane raskus ots ja üles asendise seisma,kui püsib siis silinder korras,kui vajub ruttu alla siis kolbemansetid kutud.uus komplekt mõni eur,aga kui surud vart läbi otsakaane siis tuleb jälgida,et jõuga surudes tihendit ära ei kiljotineeri.ise olen korduvalt nii teinud ja üsna ruttu lekib pealt.viimane kord lasin käial varre otsa terava randi sujuvaks ja õlitatult läks kergelt lups peale ja nüüd peab.
Vasta

(27-01-2018, 16:29 PM)muska71 Kirjutas:  
(27-01-2018, 15:05 PM)MadR Kirjutas:  Sai hüdropump täna maha võetud, 4 nuuti nagu arvata oli, pump käib üsna raskelt ringi ja otseseid kulmumis jälgi pole. Silinder ei leki tegelikult, on seal vaja midagi asendada?

saad pane raskus ots ja üles asendise seisma,kui püsib siis silinder korras,kui vajub ruttu alla siis kolbemansetid kutud.uus komplekt mõni eur,aga kui surud vart läbi otsakaane siis tuleb jälgida,et jõuga surudes tihendit ära ei kiljotineeri.ise olen korduvalt nii teinud ja üsna ruttu lekib pealt.viimane kord lasin käial varre otsa terava randi sujuvaks ja õlitatult läks kergelt lups peale ja nüüd peab.

Aisad vajuvad tavaliselt ööga alla, ühesõnaga mansetid kutud?
Vasta

(27-01-2018, 17:01 PM)MadR Kirjutas:  [quote pid='443050' dateline='1517059778']
[quote pid='443042' dateline='1517054725']
saad pane raskus ots ja üles asendise seisma,kui püsib siis silinder korras,kui vajub ruttu alla siis kolbemansetid kutud.uus komplekt mõni eur,aga kui surud vart läbi otsakaane siis tuleb jälgida,et jõuga surudes tihendit ära ei kiljotineeri.ise olen korduvalt nii teinud ja üsna ruttu lekib pealt.viimane kord lasin käial varre otsa terava randi sujuvaks ja õlitatult läks kergelt lups peale ja nüüd peab.

[/quote]

[/quote]

Kasutan juhust, et küsida. 25-l taga kopp (e. kühvel). Kui see jääb pikemaks ajaks tühjalt üles, siis ajapikku langeb alla. Langemine toimub nõksakatega, mitte sujuvalt! Millele see viitab?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne