10-12-2017, 20:33 PM
Vanad fotod
11-12-2017, 14:48 PM
Arno on oma FN-ga ka pildil?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
11-12-2017, 16:55 PM
(11-12-2017, 14:48 PM)Walter Kirjutas: Arno on oma FN-ga ka pildil?
Arnot ära ei tunne, kuid ühtegi FN pildilt mina ei leidnud. Velomuuseum dateerib sellised numbrimärgid eelmise sajandi 1920-ndatesse. Samasse ajastusse, kui ainus pildil olev mootoriga ratas DKW ka praktiliselt uus oli. Väga huvitav pilt - selle tegemise aeg oleks küll huvitav teada saada. Arvestades, et rattal on vale kahvel, mis tänagi Arno rattal küljes, siis pakuks, et pilt on sellest sajandist. Sama hästi võiks pilt oma kvaliteedilt ja taustalt olla tehtud ka peaaegu sada aastat tagasi - kui ainult see kahvel ja porilaud nii reetlikud poleks.
12-12-2017, 10:36 AM
Selleks et selgust saada millal see esihark vahetati või on 0,01 võimalust et esimesed tulidki selle hargiga paningi selle foto aastast.........
Leitsin et tootmise algus oli üks aasta varem,aga esimesd Eesti vavalt jõutsid,loogiline et see esihark on vale aga miks kohe pandi teine siis vaevalt oli varnast võtta esihargi vahetus aastal näit.22
Leitsin et tootmise algus oli üks aasta varem,aga esimesd Eesti vavalt jõutsid,loogiline et see esihark on vale aga miks kohe pandi teine siis vaevalt oli varnast võtta esihargi vahetus aastal näit.22
12-12-2017, 11:30 AM
(12-12-2017, 10:36 AM)Armex Kirjutas: Selleks et selgust saada millal see esihark vahetati või on 0,01 võimalust et esimesed tulidki selle hargiga paningi selle foto aastast.........Kui pilt ei ole lavastatud, siis on olukord kahtlemata hoopis teine. Sarnast esiharki kasutati DKW jalgratta abimootori komplektis aastatel 1919 kuni 1923. Arno ratas on DKW ZL, mida raamatute järgi toodeti 1923 kuni 1924. DKW ZL kasutatud esikahvel tuli kasutusele juba 1922. aastal. Seega on minu tagasihoidlikul hinnangul väheusutav, et tehasest tuli ratas sellise kahvliga nagu pildid, kuid remont näiteks liiklusõnnetuse tõttu ei ole välistatud.
Leitsin et tootmise algus oli üks aasta varem,aga esimesd Eesti vavalt jõutsid,loogiline et see esihark on vale aga miks kohe pandi teine siis vaevalt oli varnast võtta esihargi vahetus aastal näit.22
12-12-2017, 11:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-12-2017, 11:48 AM ja muutjaks oli Armex.)
Vastus vale,leitsin et hakati
tegema aastal 22, kui vaja prndin välja,sest ma ei oska edastata,ma olen ka peaaegu kindel et vale hark aga mingi kahtlus ikka on et.........nagu alati tehti nii ja naa see võimalus on nagu mainisin on 00.01protsent.See pilt tehtu Eetimaal
tegema aastal 22, kui vaja prndin välja,sest ma ei oska edastata,ma olen ka peaaegu kindel et vale hark aga mingi kahtlus ikka on et.........nagu alati tehti nii ja naa see võimalus on nagu mainisin on 00.01protsent.See pilt tehtu Eetimaal
13-12-2017, 04:09 AM
Asi selge,tänu Priidule,esihark on 100 protsenti õige,ehk Priit paneb ka pildi siia
13-12-2017, 04:33 AM
13-12-2017, 14:23 PM
Wikipedia ütlep et Herman Weber sai 1922 a disaineriks DKW s ja ZL toodeti 1922 kuni 1924 aga arvan et 22aastal palju ei toodetud,üldes toodeti vist paar tuhat ratast.Niisuguse esihargiga toodeti vist algul ja vähe sest fodosid ei leia ,kus kf Kass nad leidis ma ei tea.
17-01-2018, 16:47 PM
Kas targad mehed-naised oskavad öelda pildil oleva automobiili margi ja pakkuda aja.
Foto omaniku väitel olla pilt tehtud ca 1900? ja astmelaual seisva heledas ülikonnas mehe nimi on teada.
Foto omaniku väitel olla pilt tehtud ca 1900? ja astmelaual seisva heledas ülikonnas mehe nimi on teada.
17-01-2018, 20:49 PM
17-01-2018, 22:09 PM
(17-01-2018, 20:49 PM)Raivo Kirjutas:(17-01-2018, 16:47 PM)honkomees Kirjutas: Kas targad mehed-naised oskavad öelda pildil oleva automobiili margi ja pakkuda aja.
Esimesed rattad on kuidagi imelikud, erinevad tagumistest (vahetatud?).
Pakun Mercedes Simplex 1900+.
Kõige iseloomulikum detail margipõhiselt eristamiseks peaks tolle aja autodel olema iluvõre. Antud juhul mulle tundub, et otsitava auto oma on Mercedese omast suuresti erinev.
17-01-2018, 23:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-01-2018, 23:33 PM ja muutjaks oli Raivo.)
Ma jäin nendesse esilaternatesse kinni (tootja sama, mis eelpakutud, kodarad läksid ka paika ):
25-02-2018, 20:26 PM
25-02-2018, 20:57 PM
ksf! Manic tuvastas neis vasakul oleva Opeli ja kaks tsaariarmee Packardit.
A.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
04-03-2018, 20:50 PM
Sattus kätte ühe siitilmast lahkunud Viljandist pärit daami album. Kõige muu kõrval on seal ka pilte kaherattalistest.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
04-03-2018, 21:12 PM
Siit veer paar vahvat töist pilti samast albumist.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
04-03-2018, 22:47 PM
Tuledega Fordsoni. Haruldane vaatepilt Eesti mõistes
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 14 külali(st)ne