Postitused: 4,470
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
52
(28-01-2018, 00:34 AM)oliveer Kirjutas: Tere!
Sain oma kasutusse ühe veneaegse kompressori mida pole pikka aega kasutatud.
Sooviks enne katsetamist masinal õlivahetuse teha.
Oskade ehk öelda milline õli sinna sisse sobib ja palju seda kulub? Masina birka on pildil oleval lingil 
https://drive.google.com/open?id=1BNNBG4...tJeMZZCzAe
http://sibstankoservis.narod.ru/pasports/SO-7B.pdf
Üks liiter kompressori õli. Marki siia kopeerida ei luba aga loe ise sealt. Mark on gosti järgi, nagunii seda meil ei turustata. Tuleb vaadata kohapealt saadaolevaid. Vene foorumites kurdetakse kompressori poolt toodetava õliudu üle, soovitavad spetsiaalset kompressoriõli kasutada, mitte mootoriõlisid.
Tsitaat:Нет, никакой автол непойдёт. КС-17, КС-19Т. Можно найти на любой компрессорной...
Tsitaat:Для "наших" компрессоров КС-19 или Mobil Rarus 427/429 как аналог и для импортных компрессоров. В отличие от моторного очень вязкое и имеет свойство "налипания" на стенки цилиндра.
Да...ещё моторное даст Вам эмульсию (типа влага из воздуха)
http://forum.uazbuka.ru/showthread.php?t=104660 Siin on arutlus õli omaduste mõjust.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 230
Teemad: 37
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Tänud!
Kahjuks vene keelt ei oska. Google tranaslatega genereerisin midagi. Kas ühesõnaga siis Mobil Rarus 427/429 on hea valik?
Postitused: 4,470
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
52
(28-01-2018, 12:09 PM)oliveer Kirjutas: Tänud!
Kahjuks vene keelt ei oska. Google tranaslatega genereerisin midagi. Kas ühesõnaga siis Mobil Rarus 427/429 on hea valik?
Jah kõlbab ja need ks õlid ka. Vahe tavaõlidega: kleepuvus õlitatavatele pindadele, õliudu ei teki või ei teki nii palju, ei moodusta koos veega emulsiooni jne.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 270
Teemad: 28
Liitus: Jun 2013
Maine:
1
Vahet pole, missuguse firma õli, peaasi et oleks kolbkompressorile sobiv.Võid osta vabalt Decorast Powerplus või tööriistamaailmast Metabo. See vana kompressor on sul nagunii käinud mingisuguse teadmata õliga ja nüüd hakata talle otsima mingit kõrgtehnoloogilist ja kallist õli pole vast mõtet.
Postitused: 4,470
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
52
Loputada enne uut õli oleks hea mingi värtna või vedelama õliga. Vana jama välja 5-10 minutit.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 230
Teemad: 37
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Enne mootoritele läbipesuks mõeldud õliga labi peasta (mootor peab siis töötama mõnda aega sellega) ja siis vahetada kompressori õli vastu välja?
Postitused: 1,192
Teemad: 24
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Huvitav teema jah. Minu eelmistest töökohtadest ja muidu elust on seda (ja tema teisi vene analooge) lähedalt läbi käinud ca kaheksa kompressorit. Mitte, et ma rohkem neid näinud ei oleks, vaid neid konkreetseid on tulnud remontida või hooldada või siis mõningat aega kasutada. Mitte ühelgi pole sees olnud spets kompressoriõli. Ikka seesama mootoriõli, mis garaažis parajasti vastavalt ajajärgule kasutuses on. Avtooli ajal autool, hiljem "Ziguli" õli, viimasel lausa täissünt jumal teab mis firma õli. Kõik on ajanud õli paakidesse, mõni vähe, mõni väga palju. Igatahes tuleb see spets õli ka ära proovida kunagi.
Seda K-12 õli toodetakse praegugi venemaal näiteks
Lukoili oma. Tehnilistes andmetes on antud õli viskoosuseks
11–14мм
2 100 kraadi Celsiuse juures. Läänemaailma õlide viskoosus käib justkui teistsuguste ühikute järgi. Oskab keegi kommenteerida ja vajadusel konverteerida? Huvitav on ka spetsifikatsioonis olev rida:
Tsitaat:застывания, не выше -25
tõlgiks justkui "tahkestumine (tardumine) mitte kõrgemal temperatuuril, kui -25". Aga miinus kaheksaga tööle pannes mis juhtub? Voolab ikka, või jäävad saaled kuivale?
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 230
Teemad: 37
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Vahetasin õli ära, maisn töötab. vajab aga rõhulülitit. Kas selle komprressori max töörõhk on 6bar? Mis üldse juhtuks, kui kraanid kinni keerata ja lasta käiata tal üle 6bar?
Postitused: 2,172
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
(11-02-2018, 11:16 AM)oliveer Kirjutas: Vahetasin õli ära, maisn töötab. vajab aga rõhulülitit. Kas selle komprressori max töörõhk on 6bar? Mis üldse juhtuks, kui kraanid kinni keerata ja lasta käiata tal üle 6bar?
Siit saab vastuseid küsimustele
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=18584
Parimat h2rra
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
Tegemist on sul tavalise vana co-7 kompressoriga.Rõhulüliti paigaldus täitsa teostatav aga vajab loovat lähenemist ja natuke keevitusoskust.Lüliti ise maksab u 70 euri kanti. Kui ma õigesti mäletan siis minu kompressoril on väljalülitushetkeks määratud 8 bari.
Õige teema sellise kompressori kohta
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=54556
Tähtis on ka vaadata mis pidi see kompressor ringi käib,jälgi et töötaks nii nagu nool rihmakatel näitab.
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.