Postitused: 1,401
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(27-01-2018, 02:17 AM)viplala Kirjutas: Lendas veel üks Sznajder aku. Kaks autot jäid talveks seisma, ühel Bosch, teisel Sznajder peal. Mõlemad tühjenesid ennast alla 7 voldi. Bosch võttis probleemideta elu sisse, Sznajderi närakas andis otsad. Ulme pask. Ma isegi ei viitsi enam kokku arvutada, mitut Sznajderi akut ma olen loojakarja minemas näinud tänu sellisele tühjaks laadimisele. Soovitan soojalt nendest eemale hoida.
Tegelikult tuleks siis juba, kui tester näitab aku klemmidel täpselt 12v, see kohe laadima panna. Kui talvel seisnud aku 7 V pealt tagasi tuleb, peaks rahul olema et õnneks läks. Kuigi tean isegi, et kvaliteetsed akud kestavad sellist seismist paremini. Siiski kuidagi imelik oleks soovitada: seisma osta võimalikult korralik aku aga kui auto sõidab, võib ka odavamate väänuskitega proovida
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Ma aasta tagasi ostsin Znajderi ja siiani pole probleemi olnud. Kui auto talveks seisma jätta, siis 10 päevaga ongi misiganes aku tühi. Klemm ikka maha või aku tuppa sooja. Või ma sain tekstist valesti aru?
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
mul kaks täiesti identset trabanti.
ühel jääb kuitahes heast akust 0 volti ja surnud aku järgi umbes nädalaga, no kahega kindlasti.
teisele sai ikka sügiseti peale visatud murutraktori aku, et äkki vaja talvel käivitada ja masinat teise kohta nihutada.
(muruka aku oli siis mingi tavasõiduauto aku, mis tegelikult autokasutusest välja praagitud). ja polnud vahet kas seisis kuu või pool aastat, ilma lisavoolu andmata pani alati probleemivabalt masina käima.
seega ära surevad need akud ikka mingi tarbimisse pärast. no tänapäeva massinad tarbivadki kogu aeg ja vanal trabandilgi võib lekkida kuskil.
Postitused: 2,063
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Igasugu harvem kasutatavatele pillidele tuleb paigaldada massilüliti või kontaktor. Mugavam kui juhet maha võtta, annab ka väikse lisa turvatunde (kui hästi ära peita) ning aku tühjenemis probleemid kaovad.
Postitused: 350
Teemad: 0
Liitus: Apr 2014
Maine:
4
Massilüliti ka ei sobi,auto hakkab segast panema.Vähemalt 87 a. mitsu ja 94 fista olid paar päeva väga tuuris tühikäiguga.Akut vahetasin ka nii,et vahepeal oli kolmanda aku pealt vool järgi pandud ja nii oli ok.
Postitused: 1,706
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
Kui ikka kümne päevaga normaalsest akust vool otsa saab, siis ampertangid vahele ja mõõt, seejärel signa ja raadio eemaldada ja vaadata edasi, kuhu vool kaob. Endal olnud korra surnud relee ja teisel korral kadus starterisse.
Postitused: 4,447
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
(28-01-2018, 01:25 AM)Alts Kirjutas: Kui ikka kümne päevaga normaalsest akust vool otsa saab, siis ampertangid vahele ja mõõt, seejärel signa ja raadio eemaldada ja vaadata edasi, kuhu vool kaob. Endal olnud korra surnud relee ja teisel korral kadus starterisse.
Ampertangid alalisvoolu ei näita. Vaja ampermeetrit, mis on ka ampertangidel olemas tavaliselt.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
(28-01-2018, 12:50 PM)aavu Kirjutas: (28-01-2018, 01:25 AM)Alts Kirjutas: Kui ikka kümne päevaga normaalsest akust vool otsa saab, siis ampertangid vahele ja mõõt, seejärel signa ja raadio eemaldada ja vaadata edasi, kuhu vool kaob. Endal olnud korra surnud relee ja teisel korral kadus starterisse.
Ampertangid alalisvoolu ei näita. Vaja ampermeetrit, mis on ka ampertangidel olemas tavaliselt.
Aeg on vahepeal kiired tiivad saanud. Nii alalisele, kui ka vahelduvale... hind nagu ikka soolasem, kuid omades toovad rahati tagasi.
https://www.oomipood.ee/product/kewtech_...kewtech203
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 319
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
Seda nimetatakse relatiivseks kompressiooni testiks. Ampertangid ümber starteri juhtme, välistada auto käivitumine (pihustite, kütuse pumba vms kaudu) ja siis võtit. Starteri voolu tarbimise järgi näeb päris täpselt ära silindrite erinevused. Hea, kiire, lihtne test. V8 puhul on näiteks eriti hea kompressiooni mõõta sedasi, peab ainult ühel silindril manomeetriga ära mõõtma ja ülejäänute tulemused saab välja arvutada.
Postitused: 6,911
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Kompressioonide erinevused on ka kõrvaga kuulda. Kui asi peeneks ajada, siis saab ka helitugevust või starteri pöörlemissagedust mõõta. Paraku on neil testidel kõigil üks ühine puudus - ükski ei näita seda, millises silindris mure on.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 319
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
28-01-2018, 19:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2018, 19:32 PM ja muutjaks oli
ivoalaska.)
Eksid, kui osilloskoobiga teha, võtad võrdluseks kõrvale näiteks ühe silindri pihusti signaali ja sealt vastavalt süütejärjekorrale on kerge kindlaks teha milline silinder nõrk on.
Postitused: 6,911
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(28-01-2018, 19:31 PM)ivoalaska Kirjutas: Eksid, kui osilloskoobiga teha, võtad võrdluseks kõrvale näiteks ühe silindri pihusti signaali ja sealt vastavalt süütejärjekorrale on kerge kindlaks teha milline silinder nõrk on.
Kui esimene silinder on võimalik graafikule kanda, siis pilt muutub oluliselt.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 319
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
Ei saa päris täpselt aru mida sa silmas pead aga kinnitan, et on igati võimalik teha kindlaks silindri täpsusega kompresiooni erinevus. Nagu ütlesin, siis selleks vaja ainult kahte osilloskoobi kanalit, ampertange ja ongi valmis. Ei kinnitaks, kui poleks ise korduvalt seda meetodit kasutanud.