Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(28-01-2018, 21:27 PM)_rein_ Kirjutas:  
(28-01-2018, 20:00 PM)seeteine Kirjutas:  Jõudu!
Kus kuhast ja mis nimetuse alt võiks leida metalli märkimiseks sinist värvi. Inglise keeles oskan otsida küll https://en.m.wikipedia.org/wiki/Marking_blue aga eesti lehtedelt ei ole suutnud leida. 

Tööriistamarketist Järvelt küsisin. Esmalt pakuti sinist kriiti. Veidi hiljem märkenõela. Haarasin tol korral paar markerit asenduseks. Kuid siiski huvitaks milline pood seda õiget asja müüb.

Tänud!
Küsimusest ei selgu mida täpselt teha tahetakse.Vanasti kasutati vasevitrioli lahust,mis jättis metalli pinnale vase kihi,et märknõela jälg oleks nähtavam.Kaabitsemiseks oli Berliini sinine.Mina kasutasin oma lihvpingi juhtpindade kaabitsemiseks printeritahma ja õli segu.

Tahan värvida läikiva metall pinna (teras, alu, pronks) et sinna hiljem terava esemega märkejooni vedada. Paljud meistrid maailmas kasutavad ja neil on ta mugavas pintsliga pudelis. Kuivab kiirelt ja on lahustiga eemaldatav. Näide kasutusest https://m.youtube.com/watch?v=El-ll-YQ5Zc

See RS is tundub õige asi olema. Uurin Rocoli maaletoojalt võibolla on neil laotoode. 

Tänan

Kui juba youtubele läks siis kasutaja Clickspring kasutab vedelikku:

https://www.amazon.com/Dykem-80300-Steel...B0018ACR6G

Väike googel andis tulemuseks, et seda müüb edasi selline eesti firma:

https://aatoshop.com/about/

Hind pole küll see mis esimesel lingil, aga vähemalt on kohapealt saada.. las eesti ärimees ka elab Big Grin

Huvitav, kus sellist asja kontrollida saaks, kas autol on see kilde eraldav turvapadi, või on siiski mingid ellujäämise sansud, kui pauk kunagi käima peaks. Vaatasin just, et Takata on sinna peale kirjutatud küll. Aga mis aastast või millal neid spets tapjapatju peale hakati monteerima?

Muidu kukub kuidagi lollakalt välja, et sõidad kellegi-millegagi väikesel kiirusel kokku ja pea on pärast auklik nagu šveitsi juust, silt varba küljes pealekauba. Teaks siis autot vahetada vms. ennetuseks.

(28-01-2018, 20:00 PM)seeteine Kirjutas:  Jõudu!
Kus kuhast ja mis nimetuse alt võiks leida metalli märkimiseks sinist värvi. Inglise keeles oskan otsida küll https://en.m.wikipedia.org/wiki/Marking_blue aga eesti lehtedelt ei ole suutnud leida. 

Tööriistamarketist Järvelt küsisin. Esmalt pakuti sinist kriiti. Veidi hiljem märkenõela. Haarasin tol korral paar markerit asenduseks. Kuid siiski huvitaks milline pood seda õiget asja müüb.

Tänud!

aga kas märkepliiatsid ei sobi ? neid pakutakse kah erinevaid erinevates tööriistadega tegelevates poodides.
pika ja peene otsaga saab igale poole vahele ronida ja auke märkida jne. ning on ka värvilised.

Küsimus teadjameestele:
Milline näeb välja pelletimahuti täitetoru ots, kuhu puhurauto enda londi külge haagib? Kui see on eriline otsik, kust seda saab? Millistele tingimustele peab punker vastama? Googelmoogeldamisel ei leidnud midagi asjalikku. Küllap ei osanud õigesti küsida. Ka puhurauto teenuse pakkujad ei ütle oma kodulehtedel selle kohta sõnagi. Leidsin vaid ühe video, kus mainitud liides kohe alguses näha: https://www.youtube.com/watch?v=r8vq4mvBYok
Küsimus tuleneb asjaolust, et Basilio kasukat paitab juba mitu nädalat pelletisoe ning on tekkinud vajadus edaspidi tellida ja ladustada suurem kogus neid pabulaid.
Minu mõte oli sillutada teed ja teha puukuuri parajale kõrgusele alus, kuhu väljast kahvelkäruga otse peale kannatab sõita(betoonpõrand asub umbes 40cm allpool maapinda, endine kasvuhoone). Saaks pabulaid säilitada kilesse mässitud alusel, kus nad niiskele välisõhule paremini vastu peavad. Praegu selline võimalus puudub. Väga suure autoga on pehme maaga kuuri ligi saada keeruline, kuigi võimalik. Käsitsi kütet kuuri toimetades tuleb alus lahti lõigata ja kotid kuuri virnastada, mis ei ole niiskuse seisukohast hea. Ka on lisatööd palju ja mina olen laisk inimene.
Sõber soovitas teha suure puhurautoga täidetava punkri, kui juba ehitamiseks läheb. 10m kuuri otsaseinast eemal on koht kuhu suure autoga ligipääs OK. Sealt saaks londiga lasta küll.
Kõik teadmised-kogemused-kuulujutud pelleti ladustamise ja puhurauto kohta on oodatud.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

(29-01-2018, 09:33 AM)alfredo Kirjutas:  Huvitav, kus sellist asja kontrollida saaks, kas autol on see kilde eraldav turvapadi, või on siiski mingid ellujäämise sansud, kui pauk kunagi käima peaks. Vaatasin just, et Takata on sinna peale kirjutatud küll. Aga mis aastast või millal neid spets tapjapatju peale hakati monteerima?

Muidu kukub kuidagi lollakalt välja, et sõidad kellegi-millegagi väikesel kiirusel kokku ja pea on pärast auklik nagu šveitsi juust, silt varba küljes pealekauba. Teaks siis autot vahetada vms. ennetuseks.
Pöördu esinduse poole - saad teada kas patjadele on mingi kampaania või ei. Enda eelmisel autol oli ja võeti kohe ühendust. Väikesel kiirusel padi samas ei vallandu midagi, laks peab olema piisavalt tugev ja
õige nurga alt.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

(29-01-2018, 16:28 PM)Walter Kirjutas:  
(29-01-2018, 09:33 AM)alfredo Kirjutas:  Huvitav, kus sellist asja kontrollida saaks, kas autol on see kilde eraldav turvapadi, või on siiski mingid ellujäämise sansud, kui pauk kunagi käima peaks. Vaatasin just, et Takata on sinna peale kirjutatud küll. Aga mis aastast või millal neid spets tapjapatju peale hakati monteerima?

Muidu kukub kuidagi lollakalt välja, et sõidad kellegi-millegagi väikesel kiirusel kokku ja pea on pärast auklik nagu šveitsi juust, silt varba küljes pealekauba. Teaks siis autot vahetada vms. ennetuseks.
Pöördu esinduse poole - saad teada kas patjadele on mingi kampaania või ei. Enda eelmisel autol oli ja võeti kohe ühendust. Väikesel kiirusel padi samas ei vallandu midagi, laks peab olema piisavalt tugev ja
õige nurga alt.

Küsi jah järgi, tapjapadjad vahetatakse tasuta välja

(29-01-2018, 15:14 PM)Basilio Kirjutas:  Küsimus teadjameestele:
Milline näeb välja pelletimahuti täitetoru ots, kuhu puhurauto enda londi külge haagib? Kui see on eriline otsik, kust seda saab? ...
Kõik teadmised-kogemused-kuulujutud pelleti ladustamise ja puhurauto kohta on oodatud.

Sai selline asi kunagi projekteeritud.  Toru ots on jah, selline kunstipärane bajonett, kõige lihtsam on otsida kontakti pelletivedajaga ja sealt edasi infot, kuidas see ots leida. Meie ka seda ise ei nikerdanud...aga ma täpset kontakti ka ei mäleta.

Punker ise sai tehtud (kuna pidi uksest sisse mahtuma) poltidega monteeritavatest tükkidest ja kandiline, et ruumi suurem mahuks. Plekilehel servas oli vinkel ja seal kinnitusavad. Koonuspõhi tahkudest.  Koonuse alumine ots selle konkreetse teo kopsiku kinnituse järgi, mis sinna külge läheb. Kindlasti alla mingi eraldi siiber, sest võib tekkida olukord, kui tigu on vaja alt lahti võtta.

Kui väljas ruumi on, siis kõige ökonoomsem on ilmselt plekilehe mõõtude järgi ümmargune teha. Koonusega on põlve otsas keerates muidugi suht raske. 

Samas on see pellet  nii hea valgumisega materjal, et kõlbab ka misiganes vineerilehtedest kandiline ruum.  Kui juba teha, siis kindlasti suurem, kui auto maht, sest kunagi ei põleta täiesti tühjaks ja siis on väike reservaeg tellimisel.

Taseme vaatamiseks peab peal luuk ka olema, igaks juhuks said sisse redelipulgad ka...vist.  Kui just udupeent tasemeandurit külge ei konstrueeri.   Aga taset saab pommi ja väljast maani toodud nööriga ka mõõta... jne

pellet on mõnus. mainiks ainult niipalju, et niiskuse võtab ikka väga hästi sisse ja siis enam niiväga mõnus pole. kottidega on suht muretu, aga lahtine oleks küll hea köetavas ruumis ladustada.

Esindust kohe sihukese pisiasjaga ei vaevaks. Asi on lihtsalt selles, et kunagi sai ajaviiteks autol interjöör ära vahetatud ja doonor on ammu lammaris. Seega pole mul seda õiget vin-i kuskilt võtta. Muidu veel võiks härrasi külastada.

Mõtlesin, et kuskil internetiavarustes on asja kohta ehk rohkem infi, kasvõi näiteks selle kohta, millal nad neid killerbage tegema hakkasid. Et siis teaks vähemalt umbes aimata. Sisseseade ise pärineb 1999 aasta a6 audi küljest.. Kunagi mingi ameerika lehe leidsin, aga seal näitas ainult uuemate aastate masinate kohta infi.

(29-01-2018, 19:49 PM)diesel Kirjutas:  mainiks ainult niipalju, et niiskuse võtab ikka väga hästi sisse ja siis enam niiväga mõnus pole. kottidega on suht muretu, aga lahtine oleks küll hea köetavas ruumis ladustada.

lisaks tuleb otsida kvaliteet pelleti tarnija,igasugune paraku ei taha põleda ja niiskust ei talu.

mulle sattus esimese hooga apellet ette ja nüüd mitu korda juba nende kraami võtnud. ei sa paha sõna öelda. kui naabrimehel pressi uuesti tööle saab, siis tekib võimalus võrrelda.

(29-01-2018, 15:14 PM)Basilio Kirjutas:  Küsimus teadjameestele:
Milline näeb välja pelletimahuti täitetoru ots, kuhu puhurauto enda londi külge haagib? Kui see on eriline otsik, kust seda saab? Millistele tingimustele peab punker vastama? Googelmoogeldamisel ei leidnud midagi asjalikku. Küllap ei osanud õigesti küsida. Ka puhurauto teenuse pakkujad ei ütle oma kodulehtedel selle kohta sõnagi. Leidsin vaid ühe video, kus mainitud liides kohe alguses näha: https://www.youtube.com/watch?v=r8vq4mvBYok
Küsimus tuleneb asjaolust, et Basilio kasukat paitab juba mitu nädalat pelletisoe ning on tekkinud vajadus edaspidi tellida ja ladustada suurem kogus neid pabulaid.
Minu mõte oli sillutada teed ja teha puukuuri parajale kõrgusele alus, kuhu väljast kahvelkäruga otse peale kannatab sõita(betoonpõrand asub umbes 40cm allpool maapinda, endine kasvuhoone). Saaks pabulaid säilitada kilesse mässitud alusel, kus nad niiskele välisõhule paremini vastu peavad. Praegu selline võimalus puudub. Väga suure autoga on pehme maaga kuuri ligi saada keeruline, kuigi võimalik. Käsitsi kütet kuuri toimetades tuleb alus lahti lõigata ja kotid kuuri virnastada, mis ei ole niiskuse seisukohast hea. Ka on lisatööd palju ja mina olen laisk inimene.
Sõber soovitas teha suure puhurautoga täidetava punkri, kui juba ehitamiseks läheb. 10m kuuri otsaseinast eemal on koht kuhu suure autoga ligipääs OK. Sealt saaks londiga lasta küll.
Kõik teadmised-kogemused-kuulujutud pelleti ladustamise ja puhurauto kohta on oodatud.

00:36 https://www.youtube.com/watch?v=E82lHdrVEFM

kahtlane nelivedu leiutatud Cool  https://youtu.be/gqeMJr-luY0

(29-01-2018, 20:09 PM)alfredo Kirjutas:  Esindust kohe sihukese pisiasjaga ei vaevaks. Asi on lihtsalt selles, et kunagi sai ajaviiteks autol interjöör ära vahetatud ja doonor on ammu lammaris. Seega pole mul seda õiget vin-i kuskilt võtta. Muidu veel võiks härrasi külastada.

Mõtlesin, et kuskil internetiavarustes on asja kohta ehk rohkem infi, kasvõi näiteks selle kohta, millal nad neid killerbage tegema hakkasid. Et siis teaks vähemalt umbes aimata.  Sisseseade ise pärineb 1999 aasta a6 audi küljest.. Kunagi mingi ameerika lehe leidsin, aga seal näitas ainult uuemate aastate masinate kohta infi.

http://babyology.com.au/news/huge-airbag...ected.html

Kuigi Audide kohta seal inf puudub, tundub asi üsna piiripealne olema, just tootmisaasta koha pealt. Ilmselt sõidab ka meil neid masinaid üsna hulgaliselt ja keegi ei tea väga muretseda. Igaks petteks peab vist kaitsme välja tõmbama : )

Mu 2001 corolla kah seal listis, tea kas peaks amservi pöörduma?

(29-01-2018, 22:20 PM)veix__ Kirjutas:  
(29-01-2018, 15:14 PM)Basilio Kirjutas:  Küsimus teadjameestele:
Milline näeb välja pelletimahuti täitetoru ots, kuhu puhurauto enda londi külge haagib? Kui see on eriline otsik, kust seda saab? ....

00:36 https://www.youtube.com/watch?v=E82lHdrVEFM

Tundub tavaline nn. Sibipüti otsik ?
Midagi sellist on tööriistamarketis letis näiteks.

Audi (more than 387,000): 2004–2009 A4; 2005–2009 S4; 2003–2011 A6; 2006–2013 A3; 2006–2009 A4 cabriolet; 2007–2008 RS4; 2007–2009 S4 cabriolet; 2007–2011 S6; 2008 RS4 cabriolet; 2009–2012, 2015 Q5; 2010–2011 A5 cabriolet; 2010–2012 S5 cabriolet; 2016–2017 TT; 2017 R8


Info leidsin siit:
https://blog.caranddriver.com/massive-ta...-vehicles/

Tere.
Kas keegi oskab öelda kus Tallinnas müüakse, valmistatakse või parandatakse tõmbe/lükke trosse?
Pärit on traktorilt Iseki.  Kõri on kahjustada saanud ning ei lülita revers edasi/tagasi.
Originaali tellimima esialgu ei hakka, kuna tarne aeg on 2 kuud ja nagu ikka on asjaga kiire.
Lisan igaksjuhuks ka mõõdud. Trossi pikkus 800 mm.  kõri väljast 12 mm, tross ise 5 mm ja töökäik 50mm. Otsadsid saaks ise aretada.

   

   
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 10 külali(st)ne