Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
(07-01-2018, 13:31 PM)janek555 Kirjutas: Tegin mõned maantee sõidud,90 km/h. Vedelikud ilusti sees.
Teed olid kergelt lumised,meil siin miinus kraadid,kohati valged ja kohati soolatud. All on autol vanad suverehvid,sellised nagu nad omal ajal olid. Ja jälle üllatas mind nende pidamine,no ei teki isu naaste alla panna,täiesti uskumatu pidamine....
2006 aasta talveralli sõitsin M427ga ja samuti selliste rehvidega,midagi polnud häda.
Nojah, nii ongi. Need ei ole ju suve rehvid. Need on universaal rehvid. Ehk siis M+S tänapäeva mõistes.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 755
Teemad: 41
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
Käisin ülevaatusel,rotikas nagu ta on,aga tehniliselt täiesti korras. Piduristendi oli ilus vaadata,seierid liikusid üksteise peal ,ei mingit erinevust. ?
Spidomeeter eksib max 3km/h ja 85ga on täitsa mõnus lasta. Mingi ebaühtlus on teatud pööretel ja koormusel sees,tuleb karburaatoriga tegeleda. Aga jahutusvedelik on sees ja tundub,et talverallile kannatab sõita.
Postitused: 58
Teemad: 1
Liitus: Nov 2015
Maine:
1
Meenuvad vanema generatsiooni sõnad, et M407/M408 mootorid ei pidavat kõrget pööret kannatama...
Postitused: 1,459
Teemad: 41
Liitus: Jul 2003
Maine:
14
Liiga pikalt liiga kõrgeid pöördeid ei kannata ükski mootor.
Ehk see teadmine ei tee targemaks ega juhata konkreetsele kinnijooksmise põhjusele lähemale.
Kas antud juhul võis põhjuslik seos olla ka roosteplekkidega tihendi vahel ehk jahutusvedeliku lekkega silindrisse, või tekkisid need lahtivõtmisel ?
Postitused: 755
Teemad: 41
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
Põhjus paistab silindrist,klapp on läinud pooleks. Miks.... kes seda teab,vanus äkki.
Postitused: 755
Teemad: 41
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
Tegelikult seal juba fordi vedrud,aastaid tagasi panin,ei leidnud mosse omasid mis poleks surnud. Kui pauk käis,siis esimene mõte oli,et tekstolliit hammasratas sai otsa. Pigem siis ei pidanud klapp tugevama vedru tõmbele vastu,ehk venis pooleks. Vanad asjad,ikka juhtub.
Postitused: 129
Teemad: 37
Liitus: Jun 2011
Maine:
6
Ja vedrude eelpinge? 412 mootoril std 12-15kg vahele. Rallimootoris kasutusel erinevad, 32-37-42kg eelpingega. 45kg pidi nookuri pooleks tegema, ei ole proovinud. 35kg vedruga sai 412 mootoriga dünos juba 8300rpm(originaal sisuga).
Postitused: 755
Teemad: 41
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
Jään vastuse võlgu,nii tõsiselt ma seda võtnud ei ole ja mõõtmised tegemata. Ja see kõrge pööre oli ehk 4-5000 kandis ,kõrvajärgi hinnates. Sellega oli siis veel jõudu mängimiseks,et sai libisemist juhtida. Kahju,et tahokat ei jõudnud lisada,tegelikkus jääbki teadmata nüüd.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Laod kokku ja proovid uuesti
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983