Mul ta tuliseks (ütleks, et isegi ohtlikult kuumaks) läks nii paari tunni tööga. Vahest ikka ei ole starter lühises. Või siis on nii, et algul starteriga käima, siis see rikub kontaktid massilülitis ära ja tulemus ongi paari tunni pärast.
Imelik igal juhul, külmast peast käib starter ringi ja kui soe on mootor, siis kipub kännu taha jääma...
Mtz 920.3 tahhomeeter lõpetas näitamise. Midagi "krõbistas" armatuuris paar sekundit ja seejärel kukkus tahhomeeter nulli. Kiiruse näidik ja tunnilugeja töötavad. Kui käivitamisel süüdet keerata, siis viskab korraks tahhomeetri näidikut. Tahhomeeter ise selline: https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...21012.html Ise kahtlustan, et äkki läks tahhomeetri tross. Kuidas ja millisest kohast seda kõige lihtsam kontrollida oleks?
(12-02-2018, 17:31 PM)hannest Kirjutas: Seda ei saagi kontrollida, sest sellel pole trossi.
Pole varem sellise asjaga kokku puutunud. Kuidas sellel pöörete lugemine toimub?
Generaatori pealt, genekal lisa juhe selle jaoks. Näidik siis tuksis tõenäoliselt kui tunnilugeja töötab. Kiiruse andurid asuvad tagaumise silla peal, need ei puutu asjasse ( mtz 892-l on vähemalt niimoodi).
(12-02-2018, 17:31 PM)hannest Kirjutas: Seda ei saagi kontrollida, sest sellel pole trossi.
Pole varem sellise asjaga kokku puutunud. Kuidas sellel pöörete lugemine toimub?
Generaatori pealt, genekal lisa juhe selle jaoks. Näidik siis tuksis tõenäoliselt kui tunnilugeja töötab. Kiiruse andurid asuvad tagaumise silla peal, need ei puutu asjasse ( mtz 892-l on vähemalt niimoodi).
Tahhomeeter ei tööta ja need väiksed lambid, mis jõuvõtuvõlli pöördeid näitavad samuti ei põle. Tunnilugeja ja spidomeeter töötavad. Arvatavasti tuleb uus osta. Kas on mingi võimalus säilitada orginaal töötunnid? Ise arvan, et neid elektroonilisi lugejaid vist kuidagi seaditsada ei saa ja lugemine algab nullist.
(Seda postitust muudeti viimati: 25-02-2018, 20:30 PM ja muutjaks oli 52mees.)
Tekkis paar küsimust seoses kap. remondiga.
1) Kuidas eemaldate hülsse? Proovisin liughaamrit( otsa panin rippesse käiva haakeraua), suruda vene 5T tungiga ja mõlemat korraga, aga ei midagi. Tungiga tõstan traktori õhku, kuid hülss ei liigatagi.
2) Mida arvate poes müüdavatest kolvigrupi kvaliteedist nt: https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...-38mm.html. Või on mõtekam osta eraldi need jupid?
3) Kas Hiina väntvõlli kasutada, kuna vene oma pole saada. Poes on, aga nati kallis. Peal olevat ei anna enam lihvida.
Kui kellegil on üle järgmised asjad: korralik D50 väntvõll( võib olla H1,H2 saaledega), D50 plokikaas( põhiline et klapid, klapi puksid ja pesad oleks korras), siis võtta ühendust. Homme helistan ühele ksf ja vaatab äkki tal asjad veel olemas, aga kui ei, siis ausalt öeldes suht s*tt seis.
Kaua sees olnud hülss tahab head pauku. Aeglane venitamine ei anna alati tolku. Ma olen võtnud neid välja ZIL-i poolteljega. Kinnas vändakaelale ja kui altpoolt paar korda lajatad hakkab tulema. Pole veel ükski hülss kätte saamata jäänud.
Trei alla ketas mis istub randiga auku sisse ja on pisut hülsist peenem. Keskele auk ja mingi vint sisse alates 16 mm. Pikk varras või keermelatt ja ülesse samuti mingid rõngad ja seibid vahele ja sikutadki hülsid välja.
(25-02-2018, 21:08 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Trei alla ketas mis istub randiga auku sisse ja on pisut hülsist peenem. Keskele auk ja mingi vint sisse alates 16 mm. Pikk varras või keermelatt ja ülesse samuti mingid rõngad ja seibid vahele ja sikutadki hülsid välja.
Mina tegin omale sellise. Selline kiire 5-minuti töö. Augud gaasipitsiga sisse on ja ongi valmis. Neljakandiline "asi" läheb kusjuures täpselt hülsi alla ja ketas siis ülespoole. Ei pea olema tingimata ketas.
Soovitan mingi kaltsu väntvõlli kaela peale panna.
Ketta ja ploki vahele lähevad saarepuust klotsid. Jälgida, et ei toetuks hülsi ülemise osa peale. Ja siis head keeramist.