(08-02-2018, 14:20 PM)maisalup Kirjutas: (08-02-2018, 13:46 PM)veix__ Kirjutas: (08-02-2018, 12:31 PM)maisalup Kirjutas: Samas metsast oleks hea küttepuid nende uaz-idega vedada, tugevast paksust metallist mitte plekist maasturid.
Milleks siis traktorid on
no see ongi traktor kui elad maal aga põldu ei hari, harrastad lihtsalt vahest midagi tõmmata/vedada ja ka metsas uudistamas käia.
Kusjuures ma ennist mõtsi, et kui UAZi saaks arvele trakatsina?
Mõiste
trakatsite arvelevõtu määrusest:
Tsitaat:traktor on rataste või roomikutega põllu- või metsatööks ette nähtud mootorsõiduk, millel on vähemalt kaks telge ja mille suurim valmistajakiirus on vähemalt 6 km/h. Traktori peamine otstarve seisneb veojõus, mis on spetsiaalselt kavandatud põllu- ja metsatöödel haakemasinate tõmbamiseks, lükkamiseks, kandmiseks või käitamiseks, samuti põllu- või metsatööl kasutatavate haagiste pukseerimiseks. Traktor võib olla kohandatud koorma vedamiseks põllu- või metsatöödel ja varustatud kaassõitja istmetega;
Ma kartsin, et on piirang aga on mitmuses ehk kaassõitjaid võib olla rohkem kui üks! Näiteks 4 või ka 8

Aga üldjoontes annab traktori mõiste alal panna peaaegu kõikmõeldava.
Üksiktraktori tüübikinnituse peaks Euro5 nõuetele ja serditud UAZ
igal juhul vastama, kui sinna mingid paar
must be trakatsividinat a'la kiiruspiirnagu ja aeglase sõiduki tunnused lisada. Need asjad, mis nõuavad serti, on UAZil olemas (toss, müra, tuled, turvavööde kinnitused ja on traktor-tüüpi silmus-haakeseade ning E-tähisega 50-millise kuulpea). Mitte midagi muud ei PEA teeliiklusesse regataval traktoril küljes olema, nagu hüdraulikat, suruõhku, PTOd, ripphaakeseadet etc, etc. Suurima kiiruse kohta ütleb reegel nii: D – direktiivi
nõuetele vastavuse kontroll toimub kohapeal vaatlusega;!! Seega ette näitamise ajaks aeglusti sisse, kang küljest ära ja 4.käik ka mehhaaniliselt blokkida ning ongi reaalne testisõidu kiirus 40 km/h

Üldse on enamus asju üksiktraktori regamisel kohapealse vaatlusega.
Kahjuks T5-kiirtraktorit ise ehitada ei tohi, küll oleks põnev teada, kui tehas sellekohase tüübika väljastaks