Postitused: 603
Teemad: 39
Liitus: Apr 2009
Maine:
10
Kas keegi autole kojamehi oskab soovitada?
Kunagi vw-l olid miskised raamita luuad küljes, need pühkisid hästi. Aga ei mäleta, kes tootis, kas bosch või valeo....
Almost Again
Postitused: 685
Teemad: 72
Liitus: Apr 2005
Maine:
6
Ostsin täiesti ilma süümepiinadeta kojamehed Handymani poest. Tõenäoliselt mingi tundmatu firma, raamita variant, aga varasema kogemuse põhjal kestab vähemalt 2a kenasti. Tõhusamad, kui klassikalised raamiga kojamehed.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Mul Audil algusest saadik need raamita kojamehed. Neil oli isegi mingi kaval nimi??? Max 2 aastat peavad siis hakkavad krudisema olenemata hinnast ja tootjast ning neil on veel üks viga. Külmaga jäävad kangeks. Parem nurk kus kojamees kopeerib kumerat nurka jääbki külmaga kumeraks. Kõrvalistujale jätab klaasile pühkimata kolmnurga. Samuti olenemata firmast ja hinnast. Suure sileda klaasi peal ehk ok.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
06-02-2018, 16:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2018, 16:07 PM ja muutjaks oli
maisalup.)
olen ostnud nii bosch kui tyco ja muud tundmatud nahad, olen korra ka bosch kojameestes pettunud, kuid suurt vahet pole. Bosch kojamehed liiguvad tänapäeval juba sama hinnaga kui hiina kojamees...
Postitused: 3,617
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
07-02-2018, 10:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2018, 10:19 AM ja muutjaks oli
13piisab.)
(06-02-2018, 15:34 PM)tets Kirjutas: Olen isegi sealt ostnud. Kaubamärgiks Alca, kohalik autopood müüs sama brändi täpselt poole kallimalt.
Alca kohta võib autofoorumitest pigem kiitvat mõminat leida: hind tagasihoidlik, pühkimisvõime ok ning kestmises teevad kordades kallimatele konkurentidele silmad ette.
kui leian, eelistan minagi Alcat.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 2,101
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Kas keegi teab öelda kas Fortschritt E512 heeder sobib E514 külge?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
10 hp lumeuhuri mootor ei taha töötada.puhastasin 2x karpa ära ja nõelal oleva kumm lulla keerasin ka teist pidi.nüüd käivitub hästi,lasen mootori soojaks ja siis tööle täisgaasil ja vast töötab mõne minuti siis seiskub,pumpan kütet korra paar siis käivitub ja taas käib mõnda aega ja kõik kordub lisaks paugub.karpa lihtsa ehitusega seega sodi enam sees olla ei tohiks,viimane kord lasin natuka atsetooni ka enne läbi puhumist.
Postitused: 1,835
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Karpa ära ei jäätu?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
(13-02-2018, 10:41 AM)muska71 Kirjutas: 10 hp lumeuhuri mootor ei taha töötada.puhastasin 2x karpa ära ja nõelal oleva kumm lulla keerasin ka teist pidi.nüüd käivitub hästi,lasen mootori soojaks ja siis tööle täisgaasil ja vast töötab mõne minuti siis seiskub,pumpan kütet korra paar siis käivitub ja taas käib mõnda aega ja kõik kordub lisaks paugub.karpa lihtsa ehitusega seega sodi enam sees olla ei tohiks,viimane kord lasin natuka atsetooni ka enne läbi puhumist.
Foorumi selgeltnägijatel oleks mõningad küsimused, enne kui kukalt kratsima ja näpuga ninas koukima hakatakse.
1, Millised olid leiud karburaatorist lahtivõtmisel (ujukikambris)? Puhas metall, või kaetud mingi aine kihiga?
2. Kraani läbilaske võime?
3. Õhuklapi asendi leidmine, et ei pauguks, aga töötaks?
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
13-02-2018, 18:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-02-2018, 18:25 PM ja muutjaks oli
h2rra.)
Loogika kiirkursus: Kui karburaator oli seest "sitane", siis see fekaal pidi sinna ladestuma läbides eelnevalt kraani, millest mahtusid läbi need kalibreeritud osakesed, mis leiti ujukikambrist. Väidetavalt ei ole keegi karbussis sittumas käinud, siis on ehk osa sitta teekonnal: paak - kraan - voolik - karburaator ja kütet jääb väheseks koormusel tööga. Selleks tuleks "õhuklappi koomale tõmmata paukumise ajal, et vähem õhku segu valmistamiseks saaks. Õhuklapp on see auguga siiber, mida liigutatakse ümarmaterjalist hoovaga. See oleks algne diagnostika vea otsimisel. Tehke toiminguid ükshaaval, siis leiate vea ka ülesse
Ps. hiljem võiks selle vedruga reguleer kruvi seal klambri all ka lõpuni kinni keerata ja siis sama arv välja keerata. hiljem töösoojalt reguleerida...
Parimat h2rra
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 59
Teemad: 10
Liitus: Sep 2013
Maine:
1
Mul oli mullafreesiga sama lugu. Viga oli bensiinis, mis aastase seismisega oli kõlbmatuks muutunud. Panin uue bensiini, puhastasin karpa ja asi toimis. Tühikäigul mul käis enam vähem, aga pöördeid ei kannatanud.
Postitused: 872
Teemad: 14
Liitus: Sep 2008
Maine:
26
On "kuhjunud" paar ajalooküsimust.
Mis tehas see Tartus oli, mis tootis muuhulgas pipraveskeid ja köögiriive? Vanaema naaber töötas seal ja tõi mainitud toodangut ka vanaemale. Vanaema väitis, et naaber töötab aparaaditehases. Too oli ju Kastani tänaval? Minuarust oli tegu ikkagi kontrollaparatuuri tehasega, ametlikult postkast 32, Olev Remsu sõnadega: sekretnõi vojennõi zavod okolo durdoma. Ehk siis tehas Puiestee tänaval?
Ja samast sarjast... Vanemad generatsioonid mäletavad "maagilist" numbrit 4.12. 4 oli sisu, 0.12 taara. Aga mina mäletan, mitte küll viinapudeli kohta, et 0,5l Värska/õlle/limonaadipudel oli 0.20 ja 0,33 pepsi/fanta oma 0.10. Need numbrid meeles 80ndate keskpaigast. Aga palju maksis taara aastal 1983?