MB 309D puksiir

(14-02-2018, 20:53 PM)wagoneer Kirjutas:  Loodetavasti sobib nüüd siis paremini. Küljetuled said ka tööle ning särab kenasti.

Kuigi tegu pole veoautoga ja küljetuled pole (vist) kohustuslikud, aga pane üks paar veel esimese meetri peale ka.
Kui pimedas risti teele ette jääd, siis ei üritata pimeda poole pealt mööda sõita. Silmale sümmeetrilisem ja ka seaduse järele peab esimese ja viimase meetri peal tuluke olema
Vasta

Tuli eile loo kandis vastu, hakkas kohe silma   Wink
Vasta

(15-02-2018, 14:55 PM)lauren Kirjutas:  Tuli eile loo kandis vastu, hakkas kohe silma   Wink

Jep. Tegin eila väikse viimsi-kuusalu-viimsi testringi.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(14-02-2018, 22:49 PM)hulgus Kirjutas:  Kuigi tegu pole veoautoga ja küljetuled pole (vist) kohustuslikud, aga pane üks paar veel esimese meetri peale ka.
Kui pimedas risti teele ette jääd, siis ei üritata pimeda poole pealt mööda sõita. Silmale sümmeetrilisem ja ka seaduse järele peab esimese ja viimase meetri peal tuluke olema

Kas esimese meetri all mõtled plate kabiini poolset otsa või kogu auto eest võttes meeter?

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(15-02-2018, 20:04 PM)wagoneer Kirjutas:  
(14-02-2018, 22:49 PM)hulgus Kirjutas:  Kuigi tegu pole veoautoga ja küljetuled pole (vist) kohustuslikud, aga pane üks paar veel esimese meetri peale ka.
Kui pimedas risti teele ette jääd, siis ei üritata pimeda poole pealt mööda sõita. Silmale sümmeetrilisem ja ka seaduse järele peab esimese ja viimase meetri peal tuluke olema

Kas esimese meetri all mõtled plate kabiini poolset otsa või kogu auto eest võttes meeter?
Kogu auto ikka, kuigi jah... sellel kabiinil on suhtkoht keeruline õiget asukohta leida. Nüüd hakkab meenuma, et ei olnud veo-sõiduauto teema, vaid üle 6m kohustuslik. Samas esimene tuli võis olla 3m peal, nii et Sul on ok.

https://www.riigiteataja.ee/akt/85417

3) üle 6 m pikkusel sõidukil peavad mõlemal küljel iga 3 m tagant olema küljeääretule laternad ja alla 6 m pikkusel sõidukil, kui küljeääretule laternad on paigaldatud, peavad need asuma sõiduki pikkuse esimesel ja/või viimasel kolmandikul. Kui sõiduki kere ehitus ei võimalda küljeääretule laternaid paigaldada joonisel 15 näidatud kõrgusele, on lubatud need paigaldada ülespoole, kuid mitte kõrgemale kui 2100 mm;
[Pilt: 85437.gif]
Joonis 15. Küljeääretule laternate asukohad üle 6 m pikkusel sõidukil.
Sõiduki pikkuse määramisel arvestatakse ka haakeseadme pikkust. Vähemalt üks ääretuli peab asuma sõiduki keskmisel kolmandikul. Kui mõõtu 3000 mm pole võimalik järgida sõiduki ehituse eripära tõttu, võib seda pikendada kuni 4000 mm;
Vasta

Mul läheb jah selle 6+ meetri alla. Kuna auto on 6350mm. Samas väideti,et nii vanadel ja N1 omadel võiks olla lihtsalt helkur ka. Ei viitsinud seadustes tuhnida ja panin tulukesed. Endal ka parem tunne kui su pisikest autot märgatakse.

Seal kabiinil pole jah eriti kusagile panna seda tulukest. Mul tegelt on üks paar neid laternaid olemas,aga ei suutnud kuidagi putka külge neid leiutada. Samas jah,reaalselt esiosa kuni esimese küljetuleni on täitsa pime. Peab midagi leiutama.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Plate esinurka ja peaks juba piisavalt hea saama. Laadimise turvamiseks paned ette ilusvõru taha veel kollased ledidega vilkujad ka ning hakkab kõik imeliselt nähtavaks muutuma. Tahaseina kabiininurkadesse kah vilkujad. Ei vihise tuulega jne.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Jajah, neid vilkujaid peab ikka süle ja seljaga olema. Pimedal ajal maanteel on puksiir, mille koormal ja tassijal vilguvad ohutuled, lisaks vilkur katusel ja veel igasugused kahjuks lubatud/nõutud ääre- ja küljetuled, üks vastikumaid objekte, millega kohtuda. Möödumisest ei hakka unistamagi. Kus see oht on, mida nii värvikalt eksponeerima peab?
Õnneks tean, et selle auto omanikul on piisavalt mõistust kõiki lubatud kulinaid sisse mitte lülitada.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(16-02-2018, 00:53 AM)Marko Kirjutas:  Kus see oht on, mida nii värvikalt eksponeerima peab?
Õnneks tean, et selle auto omanikul on piisavalt mõistust kõiki lubatud kulinaid sisse mitte lülitada.

Iga lõpnud korjus on teepeal vedeledes ohtlik ja seepärast peab ka jaole tulnud raisakotkas silmapaistvalt silmipimestav olema?
Vasta

(16-02-2018, 01:05 AM)TeeTL Kirjutas:  
(16-02-2018, 00:53 AM)Marko Kirjutas:  Kus see oht on, mida nii värvikalt eksponeerima peab?
Õnneks tean, et selle auto omanikul on piisavalt mõistust kõiki lubatud kulinaid sisse mitte lülitada.

Iga lõpnud korjus on teepeal vedeledes ohtlik ja seepärast peab ka jaole tulnud raisakotkas silmapaistvalt silmipimestav olema?

Korjuse plate peale venitamine ON rämedalt ohtlik moment. Eriti kui on tõmbamisel mitte vaikselt teepeenrale veerenud laip vaid tuleb kadunukest teega risti kraavist välja vintsida. Sellise pealetõmbamise ajal ei ole ükski tuli ega vilkur liiast.

Ka trassil sita ilmaga olen ise läbi elanud ärevakstegevaid momente. Üks juhus oligi, kus plate peal kadunuke oli pime ja tassija tagatuled kuskil plateserva all olid ka kenasti lumeloppa täis peksnud - jurakas ilmus lähituledesse üsna ootamatult. Kabiinitagused vilkurid oleks asja kaugelt nähtavaks teinud.
Teine juhus oli natuke tüünem, aga ka kaugelt pimedas vaadates valestimõistetav - näha olid vaid kadunukese ohukad. Aju esimene reaktsioon oli, et keegi SEISAB tee peal. Lähemale jõudes ja juba ümberpõiget kalkuleerides selgus, et sõidab hoopis.
Vasta

Kas keegi reaalselt teab milleks Wagoneeril puksiiri vaja on?

Vihjeks nii palju, et suvalisi raipeid kraavist välja tirima ei hakata!
Vasta

(16-02-2018, 09:51 AM)Telc Kirjutas:  Korjuse plate peale venitamine ON rämedalt ohtlik moment. Eriti kui on tõmbamisel mitte vaikselt teepeenrale veerenud laip vaid tuleb kadunukest teega risti kraavist välja vintsida. Sellise pealetõmbamise ajal ei ole ükski tuli ega vilkur liiast.
...
Säärasel puhul ei lülitata mitte LEDiheitjaid sisse möödasõitjaid pimestama, vaid leitakse reaalselt kaks vestimeest liiklust peatama. Jäävad seisma küll, eriti, kui taskulambiga üldtunnustatud peatumismärguannet (ringjoont) joonistada.
Kõige vastikum asi on idioodist puksiirimees, kelle töötuled on igas suunas harali, autol on vähemalt neli majakat ja kõik need plingivad pimedal teel.
Aitab ühest-kahest majakast ja ohukolmnurgast sõiduraja serval. Ning kahest vestimehest.
Vabandust, et nii emotsionaalselt, aga ma olen kaks puksiirimeest peaaegu alla ajanud, kuna nad olid täiesti nähtamatud oma majakate taustal. Mõlemad said peale lühiajalist, kuid intensiivset vestlust minu murest aru ja väikese abiga ka oma rümba ohutult peale.
Vabandust OT pärast, kuid tundus kohane...
Vasta

(16-02-2018, 10:55 AM)AsTroSS Kirjutas:  Kas keegi reaalselt teab milleks Wagoneeril puksiiri vaja on?...

Küsimus kõlab selliselt, et Wagoneer vast veab paar korda aastas oma isiklikku masinat kusagile... a sa valgusta meid.

hp
Vasta

Tänaval/teel ei ole pimedal ajal ükski valgusallikas liiast. Kui häirib, järelikult märkasid. Kui ei märka, võib juhtuda õnnetus.
Vasta

(16-02-2018, 14:19 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Tänaval/teel ei ole pimedal ajal ükski valgusallikas liiast. Kui häirib, järelikult märkasid. Kui ei märka, võib juhtuda õnnetus.

täispunktid ... ja jõuame kunagise udu- ja muude tulede aruteluni manöörite teemas.
Vasta

Jah. Päris puksiirimeest minust ilmselt ei saa. Või noh,ega kunagi tea mis elu tuua võib.
Hetkel on puksiir vajalik omade ja kundede projektide liigutamiseks. Samuti on mõned,kes käivad autospordi üritustel oma masinatega ja ei oma vastavat juhiluba auto+autotreiler kooslusele,avaldanud soovi seda puksiiri kasutada.
Kuigu ei saa välistada,et kui keegi ikka abi palub,siis võimalusel ma ka aitan ja tee ääres seisva pilli ära toon. Ehk enamjagu sõitudest on siiski otseselt seotud kas enda või tuttavate nii öelda isiklike sõitudega.
Aga nõuanded on teretulnud. Mulle endale ei meeldi liiga palju tulesid. Tuled PEAVAD olema,aga parasjagu.
Seega ilmselt ei tule mul sinna külge igas suunas vilkuvaid ja sähvivaid tulesid. Tahaks katusele panna vilkuri ning mingi küljetule veel esiosale(kuigi saabus ka kaasfoorumlaselt vihje kasutada esiosal hoopid super head kollast reflektorkleepsu),et oleks aru saada algus ja lõpp. Näiteks Rootsis kui autot peale/maha laadida on vilkur kohustuslik.
Taha peaks ka töötuled panema kuna ega alati valges asju vea.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Lisaks "sähvidele" võiks varustuses olla mõned torbikud ehk helkuritega koonused , vahest on lausa hädavajalikud . Oli juhus Ülemiste järve taga , kus liinitaksot kraavist teepeale vintsides möödasõitvate sõidukite juhid  kippusid vintsitrossi sõitma , laiust oli avariipaigas küll ja veel , kaks helkurvestis reguleerijat ka , aga napilt õnnestus mõnel trossist mööda pääseda ja seda täitsa valge ajal.
Vasta

(16-02-2018, 15:36 PM)edvard Kirjutas:  Lisaks "sähvidele" võiks varustuses olla mõned torbikud ehk helkuritega koonused , vahest on lausa hädavajalikud . Oli juhus Ülemiste järve taga , kus liinitaksot kraavist teepeale vintsides möödasõitvate sõidukite juhid  kippusid vintsitrossi sõitma , laiust oli avariipaigas küll ja veel , kaks helkurvestis reguleerijat ka , aga napilt õnnestus mõnel trossist mööda pääseda ja seda täitsa valge ajal.

Märkus õige, aga ega need koonusedki idiooti takista. Igasugused helkurasjad on seloles mõttes head, et need ei pimesta, erinevalt poppidest LEDiheitjatest.
Vasta

Kas te väheke üle ei pinguta?

Soovitage juba esma-abi kursust ka...  , keegi sõidab kraavi, vilkurite saatel tiritakse teele, tross, koonused, kaasliiklejad .... keegi saab viga,

kindlsti läheks vaja veel mootorsaagi ja kirvest , kui kortsu sõidetud masin on puude vahel kinni
Vasta

(16-02-2018, 16:29 PM)AsTroSS Kirjutas:  Kas te väheke üle ei pinguta?

Soovitage juba esma-abi kursust ka...  , keegi sõidab kraavi, vilkurite saatel tiritakse teele, tross, koonused, kaasliiklejad .... keegi saab viga,

kindlsti läheks vaja veel mootorsaagi ja kirvest , kui kortsu sõidetud masin on puude vahel kinni

eieiei

Kindlasti on vaja säärases kohas turvaametnikku, kes ohualad fikseerib ja nende tähistamise korraldab Big Grin 

Ning pealesõidutee paigaldusoperaatori assistenti, kes jälgib, et kellegi sõrm vahele ei jääks. Ning kui juhtub jäämagi, siis kindlustab piisava hulga tunnistajate olemasolu, kes kõik kinnitavad antud sõrme puudumist juba hommikul.

Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne