Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(19-02-2018, 20:25 PM)Külahull Kirjutas:  Mõistus hakkab kokku juba jooksma sellest otsimisest ja ehk keegi saab aidata. Oleks vaja sellist väiksemat metalluste valmistajat, kes teeks ka poolfabrikaate. Vaja nimelt metallust ilma värvimata, ehk haljast metalli. Kõik uksetootjad praeguseks hetkeks on sama painduvad kui raudkang. Ehk keegi teab..
Kraaps ja kummardus ette

Ps. Ideaalis võiks jääda Harjumaa piiresse.

temeko laagris nt?eks hind tehtud kompleksele uksele ja nüüd hakata lahkama võib tüütu olla küll.

(19-02-2018, 18:29 PM)stihl Kirjutas:  Kas kindel, et titaanpolt, mitte lihtsalt tootja nimi pole Titan? (magnet ei tohiks titaanile külge hakata)

Aga Opeli 16V mootorite kepsupolt peaks olema selliste haigete mõõtudega; kunagi otsisin ka sellist; need opeli omad küll kahjuks kõik terasest.
Forsis paar € või romulast. Kontrolli igaks juhuks üle ka, mälu järgi praegu tulistasin.

.

Täiesti kindel, et Titaan polt. Magnet külge ei hakka ja kui lihvida rellakaga siis lendavad valged sädemed mitte kollased/oranzid.
Need poldid on VW originaal kaheosaliste võluvelgede küljest.
Keegi pakkus eelpool ebay polte aga need tunduvad olema keermesammuga 1,25 ja kirjas ka ei ole ja ise ma küsida ei osksa. (pole seda keele annet)

Tere.
Sellel ebay lingil, mis eelmisel leheküljel välja pakuti on kirjas:
Head diameter: 14,5mm     Poldipea läbimõõt
Socket size: 6mm                Võtme mõõt (kuuskant)
Thread pitch: 1mm              Keermesamm
Edu!

Ti polt enivei overkill.Õige teraspolt ajab asja ära .Ehk keegi enne Sind seal hullu pannud. Rolleyes Näiteks mingi lennukitega tegelev tont.

(19-02-2018, 20:29 PM)muska71 Kirjutas:  
(19-02-2018, 20:25 PM)Külahull Kirjutas:  Mõistus hakkab kokku juba jooksma sellest otsimisest ja ehk keegi saab aidata. Oleks vaja sellist väiksemat metalluste valmistajat, kes teeks ka poolfabrikaate. Vaja nimelt metallust ilma värvimata, ehk haljast metalli. Kõik uksetootjad praeguseks hetkeks on sama painduvad kui raudkang. Ehk keegi teab..
Kraaps ja kummardus ette

Ps. Ideaalis võiks jääda Harjumaa piiresse.

temeko laagris nt?eks hind tehtud kompleksele uksele ja nüüd hakata lahkama võib tüütu olla küll.

Hinnast polnud juttu, võibolla pole midagi selle vastu kui osta see värvimata uks värvitud ukse hinnaga kui mingil põhjusel on just nii vaja. Rolleyes

(19-02-2018, 22:25 PM)linnuke Kirjutas:  Ti polt enivei overkill.Õige teraspolt ajab asja ära .Ehk keegi enne Sind seal hullu pannud. Rolleyes Näiteks mingi lennukitega tegelev tont.

Ma arvan, et originaal sest muidu hakkab roostetama, kui mustast terasest oleksid. Overkill seda ei oska komenteerida ja auto on peres aastast 2007 kui ta ostsin. Seega kui keegi öösel salaja pole vanasid polte pihta pannud ja neid teistega asendanud siis ikka vist Originaalid Big Grin
54 poldist sain tervelt kätte 48 ja need 6 polti olid lihtsalt nii kinni oksüdeerinud. Samas lõhkusin ära 2 SATA võttit, ühe GEDORE võtme, vist oli mingi 3 vähemtuntud võttit ja viimane oli WÜRTH mida ei saanud katki või oli asi nii selge juba, et kasutasin õigeid võtteid (tagusin esmalt ühe kindla võtmega ja kilose haamriga korralikult) ja alles siis hakkasin keerama tavalise 1/2 narrega aga jah nagu öeldud siis läksid ainult 6 poldil kandid maha millega seoses tuli need poldid välja keerata keevitust kasutades.
Samas mainin siis, et Gedore vahetati välja ainukesena ilma pikkema juttuta ja samas istus Gedore kõige täpsemalt pesasse, minu meelest ainuke miinus liiga ülekarastatud ja sain välja keeratud ainult 2,5 polti ja siis oli näha oli keerdunud ja läks pooleks.

Sellel müüal neid polte erineva pikkusega - 30, 35 ja 40mm. Panen siia lingi tema m9 poltidest.

(19-02-2018, 23:03 PM)Qunts Kirjutas:  
(19-02-2018, 22:25 PM)linnuke Kirjutas:  Ti polt enivei overkill.Õige teraspolt ajab asja ära .Ehk keegi enne Sind seal hullu pannud. Rolleyes Näiteks mingi lennukitega tegelev tont.

Ma arvan, et originaal sest muidu hakkab roostetama, kui mustast terasest oleksid. Overkill seda ei oska komenteerida ja auto on peres aastast 2007 kui ta ostsin. Seega kui keegi öösel salaja pole vanasid polte pihta pannud ja neid teistega asendanud siis ikka vist Originaalid Big Grin
54 poldist sain tervelt kätte 48 ja need 6 polti olid lihtsalt nii kinni oksüdeerinud. Samas lõhkusin ära 2 SATA võttit, ühe GEDORE võtme, vist oli mingi 3 vähemtuntud võttit ja viimane oli WÜRTH mida ei saanud katki või oli asi nii selge juba, et kasutasin õigeid võtteid (tagusin esmalt ühe kindla võtmega ja kilose haamriga korralikult) ja alles siis hakkasin keerama tavalise 1/2 narrega aga jah nagu öeldud siis läksid ainult 6 poldil kandid maha millega seoses tuli need poldid välja keerata keevitust kasutades.
Samas mainin siis, et Gedore vahetati välja ainukesena ilma pikkema juttuta ja samas istus Gedore kõige täpsemalt pesasse, minu meelest ainuke miinus liiga ülekarastatud ja sain välja keeratud ainult 2,5 polti ja siis oli näha oli keerdunud ja läks pooleks.
Kui polt ikka mootoris ,mis roostest siin juttu saab olla .Minu mõtte järgi ainuke kasutusvõimalus kepsusaalede poldid.mis peaksid kõvemad olema .Mida need 54 polti ka kinnitavad .Ehk huvitab teisigi(TITAANIST) PS.Ti polt ei oksüdeeru iialgi.

(20-02-2018, 00:49 AM)linnuke Kirjutas:  ...Mida need 54 polti ka kinnitavad .Ehk huvitab teisigi(TITAANIST) ...

Loe posti 5382

hp

Saab neid polte ka Eestist. Kahjuks küll ei mäleta kus karukohast.... Volkari foorumist võib vastuse leida.

Tundub samasugune jama olevat nagu roostevabade poltide-mutritega.
Jätad koostamisel keermed määrimata ja kui kunagi lahutamiseks läheb, vannud kõik maapõhja.

(19-02-2018, 21:15 PM)Qunts Kirjutas:  Täiesti kindel, et Titaan polt. Magnet külge ei hakka ja kui lihvida rellakaga siis lendavad valged sädemed mitte kollased/oranzid.
Need poldid on VW originaal kaheosaliste võluvelgede küljest.
Keegi pakkus eelpool ebay polte aga need tunduvad olema keermesammuga 1,25 ja kirjas ka ei ole ja ise ma küsida ei osksa. (pole seda keele annet)

Sellest, et kaheosalise velje polt, oleks tulnud alustada.  Toungue

Ja siis läks isegi hästi, kui enamus siiski elusalt välja tulid. Ja sinna terast panna on juba kahtlane; isegi, kui ta valgeks enne tsinkida.
Kaal ju poole suurem ja pärast hakkab rehvi tasakaalustaja karjuma. 

Aga kust neid veljepolte ei teagi, kust saada. Vast esimesena küsiks Penu (https://spstudio.ee/) käest, need vanad seal keeravad neid kindlasti igapäevaselt puruks ja ehk oskavad soovitada.

.

VW originaalveljed peaksid BBS-id olema, äkki maaletooja käest küsida? Suuremad valuveljehuvilised peaksid pesitsema Lowliferi foorumis, aga see peaks kinnine foorum olema. Võibolla Facebooki kommuunis "projektiautod Eestis" oskab keegi aidata, seal on väga erinevate autodega tegelejad koos.

Tänan Kõiki tagaside eest ja uurin ka FB komuunidest. Kui muud üle ei jäe siis lasen mõnel tuttaval ebay-st tellida või hiinast kes seda teemat paremini valdavad.
Vähemalt lootus on, et selliseid asju vähe teise kujuga võimalik soetada hiinamaalt Big Grin
Kui veljed uuesti värvitud saavad siis äkki kui leian mõne sobiva teema viskan ka Teile vaatamiseks.
Suur tänu.

Tere tere

Kas keegi siin foorumis ka automaatkastide remondiga tegeleb? 

Kuna pere varsti suureneb, siis tuleb välja vahetada kaasa igapäevaliikur. Silma on jäänud diisel Sharan/Alhambra II alates aastast 2000 oma ökonoomsuse ja ruumikuse tõttu. Nendel kipub aga esinema automaatkastiga probleeme ja ilmselt sellisel see kast ka mingil hetkel saba annab. Tahakski enne ostu mõne targemaga natuke arutada, et kas seda kasti annab remondi käigus ka kuidagi tugevdada, et ta enam rohkem ei ikalduks, või on selline surnult sündinud üritus?

Lisaks järeltuleva põlve vedamisele peab sõiduk kord - kaks kuus ka hakkama saama treileri veoga(piduriga haagis lubatud Sharanil 2000kg)...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.

2000- sharan galaxy,alhambra puhas remondirõõm,soovitan midagi muud.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983

(21-02-2018, 21:25 PM)hundu615 Kirjutas:  2000- sharan galaxy,alhambra puhas remondirõõm,soovitan midagi muud.

Jälgin huviga, mida sa selles suurusklassis soovitaksid?

Kuidas Toyota Previa oleks?

Mitsubishi Grandis ökonoomsus pole just parim aga vastupidav on rsk. küll.
Ise sõitsin sellisega pea 8 aastat ja ligi 230000 km
Vahepeal 3 aastat Outlanderiga ja nüüd võtsin Grandise tagasi. 
Minul siis bensiin ja automaat. Eelmise autoga polnud ühtegi erilist tehnilist jama 
Klotsid kettad õlid filtrid starter ja kliima relee ehk rohkem ei meenu.

Nõustun eeskõnelejaga.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 23 külali(st)ne