(23-02-2018, 12:15 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: Muidugi arusaadav on ka see, et paksus metsas huvitava tee ääres võib olla keeruline huvitavaid KP-sid leida.
See paksu metsa teega on alati kaks häda: läbipääsetavus ja... läbipääsetavus! Seekord olevat rajameistrid peaaegu et vahepeal sellistele teekestele kinni jäänud. Märg sügis ja trassi "Lukustamise" ajal ol iilm ju vägagi vedel :
Ja sisi tuleb teine äärmus, mida oleme ka paar korda tunda saanud: üks "suremine" sellisel teel ja kogu asi ongi pees! Kaks korda hommikul stardi lähedal seda juhtunud ja kogu ralli on veninud. Ehk kasutatav tee võiks olla vähemalt 1,5 auto laiune, üheauto searada kraavide/vallide vahel talvel on "ohtlik". Esimene oli ummik, kui USA diisel-kastikas ära kooles kütte jäätumise pärast ja siis korviga tsikkel saadi mööda üle lumevalli ning ära vedama. Teine oli aga kraavis pritsumasin, mille kätte saamine oli juba tõsisem tegevus
Mõlemal korral kõrgete vallidega searada, kus ümber pööramine ka võimatu. Ehk see "igavus" on talvel natuke paratamatus! Ja nendel teedel ei ole teehooldus ka nii kindel, pigem on need ju viimased, mis lahti lükatakse. Kuna Talveralli on ajaloos toimunud tõesti kõigis Eestis veebruaris ette tulevates ilmaoludes, siis on mingi kogemus ju kõigil olemas
Põnevad KP'd on ka probleem metsateedel, nõus. Pigem on need KPd jällegi tiheasutuses ja 120 autot on peale suurte asulate igal pool mujal "liiast". Eelmine aasta ju mingi purjus hull oli sõitjad teepealsete kividega kostitanud??? Endisel suurel maanteel...