>>Käigunäit elektrooniliselt
#61

(02-03-2018, 14:14 PM)cesium Kirjutas:  Neid pilte tean, mõtlesingi pigem materjali lisaks. Netist leitud piltidga trolle on varemgi nähtud.

E: Koolivaheaeg on ka käimas hetkel.

Samas lihtsa trollimise vastu räägib antud juhul see, et üks üsna pikaajaline ksf on justkui sama isikut näinud ja kinnitab ka juttu saamatuse osas.
Vasta
#62

Selgituseks siis, et autokoolis on õppesõiduks teine auto, aga mul ei lubata sellega külg ees sõita ja jäärajale pole lubatud minna, sest ma pole veel valmis. Isegi kui ma padua vaz'ga õppesõitu teeksin, ei saa ma sellega ka külg ees sõita, sest ta ei lubaks seda...
Vasta
#63

See mendi vaz on äge küll, aga hind käib küll üle minu võimete, rääkimata siis sellest, et iga pidi liiga ülehinnatud. Üks vaz ei saa peaaegu 30K maksta ju. See on pigem nagu täiskuuhullus sellist hinda küsida. Eks kui ta ole uunikum, mustas numbris ja eriotstarbeine, siis jah maksab rohkem kui tavaline mudel, aga ikkagi väga ülepakutud hind.
Vasta
#64

(02-03-2018, 14:51 PM)endrik2500 Kirjutas:  ...Isegi kui ma padua vaz'ga õppesõitu teeksin...

Mis asi on "padua vaz"?

E: Ok, selge, sain juba teada.
Vasta
#65

(28-02-2018, 00:10 AM)padua Kirjutas:  Tervitus! Kahtlesin kaua kas siin sõna võtta, aga siiski.häda selles, et olen nimelt selle inimese sõiduõpetaja olnud. S.T. olen temaga õppesõitu teinud, ma pole elukutseline sõiduõpetaja. Ja see pole libateema.Ok. Inimesel puudus praktiliselt sõidukogemus vist korra või kaks oli elus sõbra autoga midagi proovinud.Noh keegi pole sündinud meistriks, me kõik oleme kunagi õppinud, mõnele jõuab kõik rutem pärale, mõnele mitte nii ruttu, vahel mõnele vist üldse mitte.Noh mina muidugi optimistlikult suhtudes arvasin noh mis siin on, natuke harjutamist ja voilaa.Kohe algul sai platsil selgeks, et otse sõitmisega suuri raskusi, rooli tunnetamine, sõidujoone hoidmine...Noh kohaltvõtmine muidugi, käiguvahetus pidurdamine...Ok. Kaua  sa platsil  esimese teise käiguga ikka manööverdad, nii sa otse sõitma ei õpigi.Sai ettevaatlikult õppemärkidega kõrvalistel teedel sõidedtud ja paarsada kilomeetrit ja roolitunnetus, sõidutrajektoori hoidmine jne üsna ok.Isegi teeserva võtmine ja tagantulija möödalaskmine jne. Muud asjad kõik -käiguvahetus, kohaltvõtt... vajavad harjutamist veel ja veel...Mingist drftimisest, libeda tunnetamisest pole veel midagi rääkida, lihtsalt kord sai sõidetud märja asfaldi tingimustes ja minu manitsused, et sellega peab kindlasti arvestama, valima väiksema kiiruse, mitte tegema äkilisi liigutusi, püüdma autot ja teed tunnetada ja  arvestama auto teistsuguse käitumisega jne. küsimus tahhomeetri paigaldamisest autole tundus arusaadav ja ok.Käiguindikaatori paigaldamise võimaluse idee laisin kohe eos maha kui mittevajaliku, liigse. Ei teadnud, et siia teema tuleb.Õnneks on selle mõttekuse kahtluse alla seadnud ka kõik siin vastanud.Ok. Äkki on sellest teemast siiski ka natuke kasu, ehk meenub meile, et mitte kõik ei omanda asju ühesuguse kiirusega ja kõigilt ei saa eeldada ühteviisi.Ja igapäevaliikluses ei tee ka paha teadmine, et sulle vastujuhuvalt juhilt ei maksa alati adekvaatsust eeldada vaid tuleb karta halvimat ja parem selleks valmis olla.Ma muidugi ei taha öelda, et peaks lubama liiklusesse kedagi kes selleks piisavalt vilunud, koolitatud ja omandatud teadmiste, oskustega ei ole. Kahjuks aga sellised vahel siiski sattuvad sinna.
Vasta
#66

Kas tänapäeva rahvas kuulmise järgi enam käiku vahetada ei oska, et ainult spidomeetri kriipsude järgi saad aimu, millal järgmist käiku tarvis sisse lülitada on?  Klassikaline Lada ei tohiks see mingil viisil keeruline olla kui täitsa kurt ei ole. 2105 on spidole märgitud kiirused kolmel esimesel käigul 38, 62 ja 96, mootori pöörded sellisel juhul 5500 ja 6000 vahel. Käiguvahetamiseks piisab ka kaks korda väiksematel kiirustel ja pööretel, nagu mul eelmises postis mainitud 3000. Spido järgi linnas üle teise käigu justnagu ei peakski sõitma, sellele järgneb vaid arutu bensiini raiskamine ja teades Lada mootori valmistamise täpsust, vanust ning läbisõitu, ei ole selline sõiduviis mootori tervise seisukohalt mitte just kasulik.
Harjutamise mõttes on soovitav muretseda teine Lada (eeldatavalt tahhomeetriga isend), seda võib harjutamise ja töökindluse mõttes proovile panna. Seda sinist 05-te ei raatsiks küll piinama hakata, ammugi veel talvesoolade sisse viia.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#67

http://www.auto24.ee/used/2739391
Selle 2101 juures häirib tootmisaasta 1970, mil paigaldati esitule iluvõre alla veel üks kroomitud ilupoolkaar. Sellel puudu. Alles hiljem ratsiti see ära. Jäeti ära tähendab.

http://www.auto24.lt/kasutatud/auto.php?..._missing=1 
Seal on need ilupoolkaared näha.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#68

               Tervitus! Ei saamitte vaiki olla.Teema on hakanud vaikselt oma elu elama, ehk sellepärast, et Isand Forminka pole mõned päevad midagi postitanud ja parema puudumisel siis see teema. Vähemalt ei risusta me kellegi teemat. Tegin autost paar klõpsu.Auto hakkab sõitma kui omanik vastava kategooria sõiduõiguse saab ja väljas on talv lahkunud ja sool läinud.Tõsi see teine tingimus jõuab kätte esimesest varem kaldun arvama.Eks see jääb vastavate ametkondade otsustada millal ja kas lubatäht väljastada, aga miski pole võimatu kui huvi on. Ja paistab, et on.Tõsi kui kiiresti kellegi unistused realiseeruvad on iseasi.Aga kas on unistamine halb? Kui meeldivad teatud marki autod mille omamine kunagi ehk praegu ebarealsena tundub, noh nendest unistamises ka midagi halba pole. Konkreetne VAZ 2105 on ostetud mitte õppesõiduks vaid esimeseks autoks ja nagu aru sain, talvel sellega sõitma ei hakata, vaid üritatakse hoida originaalina ja tehniliselt korras. Kõrvaldada pisivead. Natuke autost.Heas säilivuses originaal 05, aastast 83.Mootor1,3, rihmaga.Kere originaalvärvi all, vähemalt kiire visuaalne kontroll ei suutnud tuvastada vastupidist.Tõsi parempoolsed uksed üle värvitud (õnneks toon hästi tabatud)ja eelmise omaniku väitel kriimustada saanud ja seepärast.Ise kahtlustan väikest liikluskahju kas parklas või mujal väikestel kiirustel juhtunut.Uksepost sirge, ei suuda mingit kahju tuvastada.Auto esimene omanik naisterahvas sünd 1936, töökoht kool nr13 gorod Narva. Kogu kaasa saadud paberipahna uurimisel tundub, et auto leidnud aktiivset kasutust aastani 1989 ja seejärel mingil põhjusel seisma jäänud (võib-olla näiteks kaasaegsema kõlavama nimega sõiduki soetamine).Pärast 89 aastat kasutatud harva(tõenäoliselt) Kindlustuspoliis näiteks 1990 august kümneks päevaks... jne.Veel autost. Visuaalselt kere sirge, sile, väikeseid lohke kriime, ebatasasusi leiab, ega rebane ennast hästi näidata taha, aga kui hästi otsida (ja kui tead kust otsida ka) siis ikka leiad kus ta end peidab, õnneks ta noor alles ja väike veel.Mootor hämmastavalt esteetiline, puhas (arvestades eluiga)käivitub normaalselt, torust valet konsistentsi välja ei aja ka külmalt ja töötab ühtlaselt.Põhja all leiab mille kohta pisimärkusi teha, aga ei midagi, mis poleks väikese vaevaga kõrvaldatav.Pidurid võtavad korralikult siis kui pedaal suht põranda lähedal, õnneks läbi ei vaju ja stend näitas ka rataste ühtlast pidurdusjõudlust.Kui paar korda pumbata võtavad ülevalt, seega kas õhk süsteemis või ka liigselt kulunud klotside katted.Kässar ok. Tuled viled kah.Soojenduskraan eeskujulik, liigub ka hoovast, nagu peab, trossi abil.Vanust arvestades kaldun arvama, et vahetatud. Salong üsna korralik, mõned asjad vajaksid tähelepanu.Teelpüsivus ideaalilähedane, sõidab otse, ei kisu, veermik vaikne, samuti ei kosta mootorist võõraid hääli, klõbinaid.Seega leian esimeseks autoks mitte halb valik, lihtne auto ehituses natuke selgusele jõuda, odavad varuosad ja saab ka proovida kuidas mutrivõti kätte sobib.
Minu soovitus oleks teha nimekiri asjadest tähtsuse järjekorras ja vastavalt sellele siis tasapisi neid asju ellu viia. Hammasrihma vahetus, mootoriõli ja filter, pidurid üle vaadata kulunud klotsid vahetada, vajadusel õhutada,veenduda kõikide pidurisilindrite kerges liikuvuses, hea oleks vahetada ka pidurivedelik ja jahutusvedelik. Rebase peidukohad kaardistad ja rebane sealt minema peletada, kosmeetilised parandused, korrosioonitõrje, vähemalt väheselgi määral, pesu, puhastus, vaha.Puuduvate originaaltööriistadega komplekteerimine,korras varuratas. Ja siis kõik avastatud pisipuudused.Pärast seda kõike kardan ei tundu tahhomeetri lisamine enam nii esmatähtis ehk, rääkimata siis elektroonilisest käiguindikaatorist
Vasta
#69

Paistab,et ka 97-98 sõitnud,ülevaatuse kleeps numbril Smile Aga sigulli varuosad nüüdseks kaubandusvõrgust ostes on muud kui ODAVad.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#70

Väga maasikas auto. Ma olen märganud et Narvas enamus vanemaid õpetajaid triftivad valatud velgedega ladadega. Esmaspäeval  lähen jälle sinna kaema. Cool
Vasta
#71

(03-03-2018, 18:54 PM)hundu615 Kirjutas:  Paistab,et ka 97-98 sõitnud,ülevaatuse kleeps numbril Smile Aga sigulli varuosad nüüdseks kaubandusvõrgust ostes on muud kui ODAVad.
39 000 sõitnud ja samas ka hästi hoitud Ladas peaks ikka resurssi veel kõvasti olema, nii et mina varuosade kalliduse pärast küll esimese asjana ei muretseks.
Eriti kui edasine plaan tundub olevat rohkem suvise hobiutona seda ekspluateerida.
Vasta
#72

(03-03-2018, 19:19 PM)mossepower Kirjutas:  
(03-03-2018, 18:54 PM)hundu615 Kirjutas:  Paistab,et ka 97-98 sõitnud,ülevaatuse kleeps numbril Smile Aga sigulli varuosad nüüdseks kaubandusvõrgust ostes on muud kui ODAVad.
39 000 sõitnud ja samas ka hästi hoitud Ladas peaks ikka resurssi veel kõvasti olema, nii et mina varuosade kalliduse pärast küll esimese asjana ei muretseks.
Eriti kui edasine plaan tundub olevat rohkem suvise hobiutona seda ekspluateerida.
97-98 ta vähe sõitnud, sest kindlustuspoliisid oli mingi nädala aja pikkusega või nii. Ma ei usu väga, et omanik ilma kindlustuseta ringi ajas. Ilmselt siis väikesteks sõitudeks kasutas teda. 

Ega need lada varuosad ka mingi hirmkallid pole, võrreldes nt audi või bmw varuosadega. Sellepärast ostsingi ta, et teda on lihtne ja odav ülalpidada ning tundus olevat hea kaup. Ilmselt on kuskil parkimisel jah uste pihta saanud ja esiotsaga millegi vastu läinu, aga neist kõigist saab ajajooksul jagu.  Praegu ootab ilusamat ilma, et pidurid ära õhutada, mootoririhm välja vahetada ning õlid ja vedelikud välja vahetada tal.
Vasta
#73

Asi polegi selles, et vaz varuosad nii kallid oleksid, asi on selles, et need vaz varuosad on ülisaasta kvaliteediga.

Kui sulle vaz meeldib, siis anna minna. Aga kui sa odava raha eest sõiduautot soovid, siis golf või audi80 on palju mõistlikumad.
Vasta
#74

(05-03-2018, 14:33 PM)Mahno Kirjutas:  Asi polegi selles, et vaz varuosad nii kallid oleksid, asi on selles, et need vaz varuosad on ülisaasta kvaliteediga.

Kui sulle vaz meeldib, siis anna minna. Aga kui sa odava raha eest sõiduautot soovid, siis golf või audi80 on palju mõistlikumad.

Vaz-i kuluosad on ka lääne kataloogides sees, seega kvaliteedi üle ei tohiks eriti kurta.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#75

(05-03-2018, 17:57 PM)Walter Kirjutas:  
(05-03-2018, 14:33 PM)Mahno Kirjutas:  Asi polegi selles, et vaz varuosad nii kallid oleksid, asi on selles, et need vaz varuosad on ülisaasta kvaliteediga.

Kui sulle vaz meeldib, siis anna minna. Aga kui sa odava raha eest sõiduautot soovid, siis golf või audi80 on palju mõistlikumad.

Vaz-i kuluosad on ka lääne kataloogides sees, seega kvaliteedi üle ei tohiks eriti kurta.
 Eks ma siis proovin kuskilt originaaljuppe saaa kui vähegi võimalik.

Ummm talve jaoks peaks jah mingi odava juustu leidma, mis kannatab sõita ja pole kahju tast. Veel sõidukõlbulik golf või audi80 pole ilmselt paha idee.
Vasta
#76

See teema on täielik Feik ja sain aru kellega tegemist Big Grin
Kodaniku nime ei hakka siin kõva häälega hõikama, kes tunneb ära see tunneb !!!
Märksõnaks: vastab valikuliselt.
Vasta
#77

(05-03-2018, 23:35 PM)Qunts Kirjutas:  See teema on täielik Feik ja sain aru kellega tegemist Big Grin
Kodaniku nime ei hakka siin kõva häälega hõikama, kes tunneb ära see tunneb !!!
Märksõnaks: vastab valikuliselt.

Äkki sa ise oled feik?

Ma olen lihtsalt algaja autofänn.
Vasta
#78

Huvitav teema, Formika ja taawi teemade jälgimisel see ka jälgimise all, praegused 13 a poisid räãgivad natuke teise keelepruugiga.Aga põnev ju , on siis feik või mitte?

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Vasta
#79

(06-03-2018, 02:00 AM)diselist Kirjutas:  ...on siis feik või mitte?

Tema registreerimise e-post on ju teada (vähemalt adminnidele)?
Mulle tundub igatahes, et ta pole vaeva näinud uue konto tegemiseks ja sama e-post kasutusel ka mujal.
Paar klikki googles ja saab mingeid järeldusi teha...
Igatahes mulle tundub, et vanust peaks tal olema vähemalt niipalju, et paljudel on selleks ajaks juhiload juba 10 aastat käest olnud.
Vasta
#80

(06-03-2018, 11:56 AM)madmur Kirjutas:  
(06-03-2018, 02:00 AM)diselist Kirjutas:  ...on siis feik või mitte?

Tema registreerimise e-post on ju teada (vähemalt adminnidele)?
Mulle tundub igatahes, et ta pole vaeva näinud uue konto tegemiseks ja sama e-post kasutusel ka mujal.
Paar klikki googles ja saab mingeid järeldusi teha...
Igatahes mulle tundub, et vanust peaks tal olema vähemalt niipalju, et paljudel on selleks ajaks juhiload juba 10 aastat käest olnud.
See ple feik, auto on päriselt minu oma. Ma ei tea miks inimesed ei taha või ei suuda sellest aru saada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne