22-02-2018, 22:04 PM
Krt. on ikka elu,pead veel töestama kah kust ja millal said



Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
(22-02-2018, 21:53 PM)Marko Kirjutas: Tõestuseks sobiks pilt, mis tehtud vene fotokaga, nädal tagasi ja kohaliku sealse ajalehega. Fotol peaks lisaks GAZ53-le, mil koormas need veljed, olema ka loosung - vperjod v EstonijuVot nii andekas ma ei osanud olla. Nii et kasvuruumi on. Suvel võtan praegu tööta Obama endal Ameerikas konteinerit laadima ja siis ka vast mõeldakse et sell Keenias sugulastel külas.
(22-02-2018, 22:04 PM)impreza Kirjutas: Krt. on ikka elu,pead veel töestama kah kust ja millal saidNoh pole midagi, kõik teavad, et lähen musta numbri peale. Parem projekti alguses kohe asjad liini peale ajada, kui pärast kuulata, et on ehitatud Ford. Kuigi GAZ A ehitusel kasutati massiliselt Fordi juppe, siis proovin ikka piirduda vaid tagavaraosadega USA-st. Ksf. Taavi on siia postitanud hulgaliselt pilte ja need on asja veel segasemaks ajanud. Üks on selge, Iluvõre on Ford AA-lt, enamuses kroomitud ja ühel pildil ainult värvitud, mis võib olla ka juba vahetatud. Mõnel üksikul autol on ka lisa tuled ja 2 signaali. Ei tea kas GAZ A Lux-d. Kaitseraudu on nii kroomituid, kui värvituid. Kahjuks pole aimugi, milliseid värve kasutati nende autode värvimisel. Ise tahaks teha kirsi punast ja muidugi mustad poritiivad. Milline oli sisu? Kas ainult nahk, või ka muid materjale? Kahjuks selliseid seltsimehi, kes seda mäletaksid enam kuskil ei kohta.![]()
![]()
(20-02-2018, 21:34 PM)Oliverk Kirjutas: Selline ei või olla?
http://www.primeportal.net/trucks/yuri_p...hp?Page=11
(19-03-2018, 23:08 PM)Formika Kirjutas: 5 tk. eest 40 000.- lepalehte, mis teeb umbes 570.- €. Oleks nad ära kroomitud, poleks küsimust aga .....Jupphaaval auto kokkuostmine ei saa põhimõtteliselt odav olla.
(15-04-2018, 16:12 PM)motamees Kirjutas: Minu arust on kõige suurem vahe see, et nikeldatakse ennem vasetatud pinnale, aga kroomitakse otse metallile. Teised asjad on juba peensused.Kõigepealt tehakse eeltöö nii hea kui võimalik,kui ikka jäävad jäljed,augukesed ja enam maha pole võimalik lihvida/poleerida siis vasetatakse.Nii kaua vasetad ja lihvid/poleerid kuni pind saab nagu vaja.Seejärel nikeldatakse ja kroomitakse.Ainult kroom raua peal ei püsi.Nikkel on nn "krunt".Nikli pind on kollakas ja ilmselt mitte nii kõva kui kroom.
(22-04-2018, 13:21 PM)Sidorov Kirjutas: Omal riiulitel sorides leidsin sellise detaili, mis võiks välimuse järgi sobida Sinu autole, aga pole kindel.Jah, see vidin on Gaz/Ford A-lt. Komplektis koos kaitserauaga. Need vidinad ei maksa midagi USA-s. Ma kardan, et koos üle kroomimise ja sinise värvi taastamisega läheb kordades kallimaks, kui USA-st uued osta.
(22-04-2018, 17:30 PM)Sidorov Kirjutas: Selge, siis läheb oma teed.Mõtlesin et originaal on parem, kui Hiinas valmistatu.Musta numbri eesmärgiga alati see ei kehti, ksf. Stihli seletus sellise olukorra kohta vähemalt mul siiani meeles: Link
(22-04-2018, 17:30 PM)Sidorov Kirjutas: Selge, siis läheb oma teed.Mõtlesin et originaal on parem, kui Hiinas valmistatu.Mul poleks midagi selle originaali vastu, kui neid oleks 4 tk. Ära visata küll ei maksa. Kui Ameerikast peaks saama originaal omasid, siis võib veel kõik käiku minna. ebay-st Hiinakaid lähen ostma viimases hädas.
(22-04-2018, 17:39 PM)mossepower Kirjutas: Musta numbri eesmärgiga alati see ei kehti, ksf. Stihli seletus sellise olukorra kohta vähemalt mul siiani meeles: LinkNoh see jutt sobib võib-olla tõesti GAZ A taastajale, sest tõesti on sellele autole igasuguseid hiinakaid tänapäeval saada. Terve auto võib fiiberist tehtuna kokku osta. Raskem seis on mootoriga. Mina fiiberist ja hiinakatest autot ehitama ei hakka. Teiste minu autode kohta see jutt küll teps mitte ei kehti. Pole mingeid hiinakaid saada ei Pobedadele, Volgadele ega Tshaikadele. Veel vähem ZIL-le. Nendele autodele, eriti eri mudelitele, on juppide saamine tõeline kolgata tee. See, et tehakse järgi mõned sildid ja kleepsud, on minu arust täiesti normaalne. Annab ettekujutuse tollal kasutatavatest hoiatustest ja õpetustest. Kuna alles eile käis komisjon minu Tshaikat hindamas, siis võin kinnitada, et mingit allahindlust ei tehtud. Kõik tuled, klaasid, salongis kasutatud materjalid jne. pidid originaalid olema.
Kuigi samas ei saa mainimata jätta, et ka musta numbri maailmas on elu veidi kergemaks läinud, auto, mis nüüd musta numbri saab oleks ca. 10 aastat tagasi 5 meetri pealt nähtuna minema saadetud: Link
Viimane jutt ja arutlus muidugi säilinud, mitte taastatud masinas kohta.