Otsi Youtubest üles kasutaja ElderlyIron, tema mingil sõbral läheb suurem kogus 1930date Forde likvideerimisele.
Ise asi,kas seal phaetoni kere oli, seda ma videost tähele ei pannud kahjuks.
Seda videot on varem juba jagatud aga ma usun,et keegi ei pahanda,kui veelkord seda jagan.
Paistab et selle Ford Model 81A puhul tegemist üliharuldase mudeliga. Hemmingus on üks tuunitud isend müügis ja see on ka kõik. Kardan, et see saab suur väljakutse olema, leida Model 81A tagaluuk, või minu pärast kas või kogu tagaots. Kindlasti on mõne ameeriklasest vanarauakogus see olemas, aga kus. Need sellid tavaliselt midagi kuhugi üles ei riputa. Otsi kui nõela heinakuhjast.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Jah, uurisin seda Model 78 Fordi, ongi selle pealt maha viksitud. Isegi armatuuri paneel on sama. Nii tõmmatigi isake Stalini pee lohku. Tookord internetti ei olnud, kust kontrollida ja nii see läks. Muidugi ninaosa, mootor, raam, vedrustus - see on teistsugune. Kahjuks on need mudelid 78, 81 väga haruldased ja neile pole ka juppe saada. Tegelikult oleks ju vaja ainult mingit vana keret, mida taastama hakata.
Teeme elu siin foorumis natuke huvitavamaks, Kes leiab esimesena taastamist vajava Ford Model 78 Phaeton kere, või kas või terve auto, mida on võimalik osta saab auhinnaks paarsada + €-t maksva Larseni konjaki. Pilt allpool.
Head surfamist.
(13-03-2018, 18:51 PM)cesium Kirjutas: Ja lõpuks ongi sisuliselt poolenist isetehtud Ford-ist GAZ, mida polnud olemas.
No hr. Cesium, mitte nii pessimistlikult. Nii nagu Nõukogudelased 80 a. tagasi ees, nii mina nüüd taga ja ongi originaal, kasutan ju ainult originaal varuosi.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(Seda postitust muudeti viimati: 13-03-2018, 20:58 PM ja muutjaks oli Formika.)
(13-03-2018, 19:44 PM)Raivo Kirjutas: Võibolla sattusin valede piltide otsa, aga 81A armatuur tundub minu silmale justkui sobilikum:
Raske võrrelda, ega nende disaini siis ka igal aastal ei muudetud. Kui pilte võrrelda, ega nad vist olid natuke erinevad. Ameeriklastel kelli ja nuppe rohkem.
See keskmine osa peaks GAZ-l olema tuhatoos aga Fordil nagu rest mingisugune???
Tundub küll rohkem, et Ford 78 armatuuri on tarbitud. Venelased on ainult nupud ilusti alla ritta seadnud. Mis seal on- tõenäoliselt tule lüliti, paistab süüte lukk, õhuklapp, käsigaas. Rohkem nagu tolle aja autodel ei tohiks olla. Ah jaa klaasipuhasti ka elektriline, aga see visttundub asuma seal armatuuri peal nagu Pobedal ja Zimmmil, vot kust siis matti võeti.
(13-03-2018, 16:52 PM)Formika Kirjutas: Paistab et selle Ford Model 81A puhul tegemist üliharuldase mudeliga. Hemmingus on üks tuunitud isend müügis ja see on ka kõik. Kardan, et see saab suur väljakutse olema, leida Model 81A tagaluuk, või minu pärast kas või kogu tagaots. Kindlasti on mõne ameeriklasest vanarauakogus see olemas, aga kus. Need sellid tavaliselt midagi kuhugi üles ei riputa. Otsi kui nõela heinakuhjast.
olen samal arvamusel, et seda asja niisama avalikult netist ei leia ehk siis pole ka hind mõistlik.
pigem tuleb hoopis kohapealseid (usa) teadjad kontakte leida kes teavad nn. kogujaid kellel on küünid või põllud vana kraami täis vms.
(Seda postitust muudeti viimati: 13-03-2018, 22:02 PM ja muutjaks oli Raivo.)
(13-03-2018, 21:34 PM)Ferry Kirjutas: Ford 78, üks armatuurlaua variante.
Kindalaeka luugi ülemised nurgad on suht ümarad, mulle tundub endiselt, et minupakutud sobib selle 11-40e sisevaatega paremini (luugi nurgad rohkem täisnurksed).
Raivo, uurisin tähelepanelikult su pilte ja ega kere poolest küll Model 78-l või 81A-l vahet ei ole. Nii et kerede 5 ja 6 valmistamisel võidi vabalt kasutada Model 81A-d. Armatuur jah sobib ka paremini. Nii, et võib otsida ka Ford Model 81A keret, kuigi paistab, et see on veel defitsiitsem, kui mudel 78.