(14-03-2018, 02:17 AM)Marko Kirjutas:  Kaval oled! Ostsid kahe soti eest oskajatelt inimestelt summaarselt kümneid või pigem sadu töötunde Smile
Parim on see, et võibolla ei peagi maksma...
Tubli, nii jätkata!
 Marko, mingit kavalust siin ei ole, kuna ma pean ka tööl käima + muud jamad ja arvutist mingite uute asjade otsimine pole minu just tugevam külg, siis tuleb stimuleerida neid, kellel on rohkem aega ja oskusi ja kes oskavad hinnata head konjakit. Mul seisab ta juba mitu aastat. No lihtsalt ei ihna 240.-€ kõrist alla lasta.
Vasta

Kui 10k on okei sirgete plekkidega ratastega raami eest, kas siis poole rohkem kollektsioonis olnud masina eest poleks lõpuks odavam?

http://hotclassicdeals.com/details.php?id=6607
Vasta

(14-03-2018, 20:01 PM)cesium Kirjutas:  Kui 10k on okei sirgete plekkidega ratastega raami eest, kas siis poole rohkem kollektsioonis olnud masina eest poleks lõpuks odavam?

http://hotclassicdeals.com/details.php?id=6607
Võib-olla on sul õigus, äkki õnnestub mootor, käigukast ja nina ja raam ära müüa. Neid pole mul ju vaja.
Vasta

Jahh... teisest kohast selgus, et see tulevase oksjoni alghind. Tunduski kahtlaselt hea.
Vasta

(14-03-2018, 20:24 PM)cesium Kirjutas:  Jahh... teisest kohast selgus, et see tulevase oksjoni alghind. Tunduski kahtlaselt hea.
 Jah, nii nendega on. Vaadates samasid autosid, siis hind võib kerida 50 000.-$-ni + toomine + toll = 65 000.-$ jagada 1.25 = 52 000.-€
Vasta

Teen väikse katse ikkagi head konjakit juua Smile
Luban et minu poolt on see viimane OT post
Lased selle austraalia oma Singapuri saata ja siis mõni sinu Ukraina sõber juba tuleb sellega mööda maad omal jalal eestisse väikse tasu eest, asi see mootor sinna installida on ajutiselt Toungue
Näiteks minu juhuslikult leitud gruusia sõber arvas küll et tema aias olev mosse, juhul kui ma selle 10000 daala eest ära ostan, veab vabalt omal jalal eestisse välja. Sinna kus seisab olevat ikkagi ise sõitnud. 
[Pilt: Gruusia.jpg]

Kindlasti oleks ka teised või kolmandad tema hoovis olnud autod heas sõidukorras olnud kui oleks vaid küsinud
Vasta

(14-03-2018, 21:03 PM)jtt Kirjutas:  Teen väikse katse ikkagi head konjakit juua Smile
Luban et minu poolt on see viimane OT post
Lased selle austraalia oma Singapuri saata ja siis mõni sinu Ukraina sõber juba tuleb sellega mööda maad omal jalal eestisse väikse tasu eest, asi see mootor sinna installida on ajutiselt Toungue
Näiteks minu juhuslikult leitud gruusia sõber arvas küll et tema aias olev mosse, juhul kui ma selle 10000 daala eest ära ostan, veab vabalt omal jalal eestisse välja. Sinna kus seisab olevat ikkagi ise sõitnud. 
[Pilt: Gruusia.jpg]

Kindlasti oleks ka teised või kolmandad tema hoovis olnud autod heas sõidukorras olnud kui oleks vaid küsinud
 Hr. Jtt. Nii head ideed ei või raisku lasta. Äkki käid ise ära. Ma ei kujuta ette seda marsruuti Singapurist siia aga milleks mootor. Paar muula ette ja tulema. Singapurist siia 12 000 km, muul teeb 8 km tunnis, mis teeb 1500 tundi + piirid. No tuled 200 päeva. Jõuadki õigeks ajaks kohale, kui mul teda vaja läheb. Lased konjaki ära ja hakkad memuaare kirjutama. Usun, et oled menukam, kui minu ZILli toomise lugu Big Grin
Vasta

(14-03-2018, 21:21 PM)Formika Kirjutas:  
(14-03-2018, 21:03 PM)jtt Kirjutas:  Teen väikse katse ikkagi head konjakit juua Smile
Luban et minu poolt on see viimane OT post
Lased selle austraalia oma Singapuri saata ja siis mõni sinu Ukraina sõber juba tuleb sellega mööda maad omal jalal eestisse väikse tasu eest, asi see mootor sinna installida on ajutiselt Toungue
Näiteks minu juhuslikult leitud gruusia sõber arvas küll et tema aias olev mosse, juhul kui ma selle 10000 daala eest ära ostan, veab vabalt omal jalal eestisse välja. Sinna kus seisab olevat ikkagi ise sõitnud. 
[Pilt: Gruusia.jpg]

Kindlasti oleks ka teised või kolmandad tema hoovis olnud autod heas sõidukorras olnud kui oleks vaid küsinud
 Hr. Jtt. Nii head ideed ei või raisku lasta. Äkki käid ise ära. Ma ei kujuta ette seda marsruuti Singapurist siia aga milleks mootor. Paar muula ette ja tulema. Singapurist siia 12 000 km, muul teeb 8 km tunnis, mis teeb 1500 tundi + piirid. No tuled 200 päeva. Jõuadki õigeks ajaks kohale, kui mul teda vaja läheb. Lased konjaki ära ja hakkad memuaare kirjutama. Usun, et oled menukam, kui minu ZILli toomise lugu Big Grin

Otse minnes on see poliitiliselt üsna keeruline. Tean kuna sisuliselt hääletasin terve selle tee eelmine aasta teistpidi läbi. isegi jala oli mitmel piiril probleem, oma autoga minemisest rääkimata. Paljudes riikides on vaja oma autoga piiri ületamiseks erilubasid. Iraanis on 400% autode impordi maks, et sellest hoiduda pidi meie caravani omanik kelle gruusiast leidsin maksma kuskil 700 eurot auto sisse toomise loa eest jne. India, pakistani piir on ka seda pidi väga kahtlane, Ida India Butaani ja bangladeshi vahel on ka selline ala kuhu väga autosid ei taheta lasta. Aga iseenesest on kõik tehtav. Mina ju sisuliselt teist pidi tegin.
Vasta

Kas Ford Model 68 on ka sama kere ?

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, E21 320/6 
Vasta

(15-03-2018, 00:02 AM)spitfire Kirjutas:  Kas Ford Model 68 on ka sama kere ?

Pagassi pole, tagavara ratas on taga, esiaken vana ja armatuur ka sootuks teine.
Vasta

Venemaal üks ehitab GAZ-415 ja GAZ 11-415, sellele tegelasele me müüsime kunagi 11 mootori ka, mingi väike teema siin piltide nägemiseks pead ilmselt ära regama: https://forum.ww2.ru/index.php?showtopic=1036213

   

   
Vasta

(15-03-2018, 00:02 AM)spitfire Kirjutas:  Kas Ford Model 68 on ka sama kere ?

 Tundub ,et  aastatel 1936-1937  kasutati  Fordi  mudelite 48 ,68 ,78  neljaukselistel faetonkeredel  meie poolt otsitavat tagaosa tüüpi . Alates 1938 aastat on kerestantse juba pisut muudetud. Fotol peaks kirjade järgi olema 1936 aasta Model 68.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta

(15-03-2018, 01:53 AM)Ferry Kirjutas:   Tundub ,et  aastatel 1936-1937  kasutati  Fordi  mudelite 48 ,68 ,78  neljaukselistel faetonkeredel  meie poolt otsitavat tagaosa tüüpi . Alates 1938 aastat on kerestantse juba pisut muudetud. Fotol peaks kirjade järgi olema 1936 aasta Model 68.

Model 48 ja 68 on tagavara ratas taga, luuki pole.
1935a 48:
[Pilt: 35_Ford_V8_Phaeton_DV-06-MBRM_03.jpg]

1936a 68:
[Pilt: 9842.jpg]

1937a 78:
[Pilt: ford_deluxe_1937_photos_3_1600x1200.jpg]

1938a 81A:
[Pilt: 1938-ford-deluxe-phaeton-model-81a-beaut...ored-4.JPG]
Vasta

Igatpidi kindlaks tehtud, et on ainult kaks sobilikku varianti. 1937 a mudel 78, mida toodeti 3723 tk ja 1938 a mudel 81A, mida toodeti 1169 tk. Mõeldud siis Faeton kerega isendeid. Leida selline isend nüüd 80 a. hiljem on muidugi raske ülesanne, sest säilinud autode arv võiks olla kuskil 5 - 10% toodetutest, ehk maksimaalselt 500 eksemplari. Minule sobivaid vedeleb võib-olla üle maailma sadakond. Aga kuidas neid leida?
Vasta

Mina kirjutaks nendele meestele - Roadkill .  Miks? Nad on väga paljudes USA romulates seigelnud, ning võivad vabalt tulla ideele kust sobivat vrakki otsida. 

Kuidas nüüd ühe kauge Ida-Eurooplase soov neile huvitavaks teha...
Vasta

(14-03-2018, 20:01 PM)cesium Kirjutas:  Kui 10k on okei sirgete plekkidega ratastega raami eest, kas siis poole rohkem kollektsioonis olnud masina eest poleks lõpuks odavam?

http://hotclassicdeals.com/details.php?id=6607
 Võtsin ühendust selle auto müüjatega. See pole Faeton, vaid tegemist kabrioletiga. Uksed on teistsugused, st klaasi raamidega ja katuse mehhanism teistsugune. Ehk ilma katuseta näeks välja selline.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Tuleb tunnistada ega  ikka nende  30 aastate Fordi mudelites eriti ei orienteeru . Eks see oli autonduses kiire arengu etapp ,kus uusi mudeleid tuli robinal ja facelifte tehti aasta jooksul mitu korda .Lisaks veel erinevused Fordi harutehaste mudelite vahel Saksamaal ,Inglismaal ,Kanadas ja Austraalias .Samas tuleb ka netiavarustes olevasse info suhtuda teatava umbusuga .
 Näiteks  Hemmingis kuulutus üleval 1937 Ford Model 48 Phaeton  
www.hemmings.com/classifieds/cars-for-sale/ford/model-48/2083989.html#&gid=1&pid=1


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

(15-03-2018, 12:05 PM)Ferry Kirjutas:  Tuleb tunnistada ega  ikka nende  30 aastate Fordi mudelites eriti ei orienteeru . Eks see oli autonduses kiire arengu etapp ,kus uusi mudeleid tuli robinal ja facelifte tehti aasta jooksul mitu korda .Lisaks veel erinevused Fordi harutehaste mudelite vahel Saksamaal ,Inglismaal ,Kanadas ja Austraalias .Samas tuleb ka netiavarustes olevasse info suhtuda teatava umbusuga .
 Näiteks  Hemmingis kuulutus üleval 1937 Ford Model 48 Phaeton  
www.hemmings.com/classifieds/cars-for-sale/ford/model-48/2083989.html#&gid=1&pid=1
  Tegemist kindlalt Model 78-ga. 48-l polnud pagasnikut.
Vasta

In May 1929 the Soviet Union signed an agreement with the Ford Motor Company.[3] Under its terms, the Soviets agreed to purchase $13 million worth of automobiles and parts, while Ford agreed to give technical assistance until 1938 to construct an integrated automobile-manufacturing plant at Nizhny Novgorod.

Ehk maakeeli, Ford andis 13 milku eest autosid ja autoosi ning tehnilisi nõuandeid kuni aastani 1938. Võimalik, et ka need stantsid mis väidetavalt valmis, olid tegelikult jänkide vanad, või siis oli teada, et nad on nõus need ära müüma kui asjaks läheb. 
"Kuni aastani 1938" on ka muidugi päris ähmane piir, aga pigem peab see "õige" olema aastast 1937, minu arvates.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, E21 320/6 
Vasta

Jänkid ei tee neil raiskadel ise ka vist vahet: 
siin väidavad, et on 68

https://www.youtube.com/watch?v=pGi5-aqEE30

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, E21 320/6 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne