Postitused: 6,882
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Korraliku paksu tina alt saab plekk niimoodi otsa, et pealt ei saa midagi aru enne kui keevitama hakkad
Enda esimest Pobedat keevitama hakates tahumises ukseavas just niimoodi juhtus. Ukseluku vastuse ümbrusest jäi maha ilus läikiv lehmakook. Gaasikeevitusest loomulikult jutt.
Konkreetse auto puhul vast väga hull pole asi, vaevalt see päevast-päeva mööda linna vurama hakkab. Loomulikult oleks parem kui plekk enne pahtlit perfektselt puhas on.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 117
Teemad: 0
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
Ukse vahed jooksevad küll päris kenasti. Tina pahtli küsimustes ei oska sõna võtta. Mõned autod olla nii halvasti juba tehases tehtud, et seda tina aeti ikka meeletustes kogustes peale. ZILli postituse lõpus on praegu üks film nendest autodest ja seal seltsimees ütleb, et kindlalt kaalu neil autodel polnud ja võis kuni 200 kg erineda, st. sõltus tina paksusest.
Postitused: 1,483
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
50
Kui tina on korralikult peale jäänud ei tohiks alla midagi tekkida. Kui aga tina alla mingil põhjusel satub niiskus,siis on pahasti. Sest tinast rooste läbi ei murra. Ehk roostetab rahulikult niikaua,kuniks tina servast välja saab. USA-s paljud ehitajad ei kasuta tina enam põhjusel,et tina ei ole enam päris see tina mis ta vanasti oli. Sama kinnitas ka Rootsis vanade autode ehitaja. Ma ei ole keemik ja ei saanud päris hästi aru,aga seal on mingeid proprtsioone sees muudetud. Noh,et oleks närimisel vähem ohtlikum ja sulaks kiiremini jne. Samas kui on mingil põhjusel vaja mingit serva kasvatada,siis kasutatakse ikka tina,sest korralikult tehes seisab kordades paremini kui pahtel. Rootsis vaatasin ühte vana Studebaker-i ehitamist. Seal oli tinast suht lauspahteldus juba tehases. Oli kasvatatud liistu üleminekute kohti ning lihtsalt silutud tinaga. Ja see auto oli õues mädanenud 40+ aastat. Polnud selle tinaga seal midagi pahasti.
Paar kohta näidati jah,kus oli metall tina alt ära roostetanud. Aga tänu sellele,et tina oli oma kuju hoidnud saigi nüüd õige kuju ikka kätte
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 139
Teemad: 7
Liitus: May 2014
Maine:
1
Ei taha solvata,kui pilte vaadata siis on see tinatamine üks paras porno.Pilte saab suurendada ja paljudes kohtades on näha kus tina servad lahti.Tundub,et tinakrundi kuumutamisel pole lisaaineid(vaik,jne)ära pühitud,miks muidu paljudes kohtades servad tumedad on.Piltidelt on näha,et servad-vahed on ebaühtlased,see eelaks seda,et tuleb pahtlist teha.Servad peakski just tinast olema,kõvem kui pahtel.
Õigem oleks keevitus kohad enne tinatamist liivapritsiga puhastada,seejärel liivapaberiga krobeline pind enamvähem siledaks ja siis tinatamine.Tinakrundi ala peaks natuke suurem olema tinatatavast alast.
Postitused: 791
Teemad: 12
Liitus: Dec 2015
Maine:
13
Pahtel ei taha tina peale nii hästi haakuda kui palja pleki peale ...
Mina kasutaks tina ainult suuremates pommi aukudes
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Postitused: 655
Teemad: 25
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
Mul läks tina ja pahtel omavahel riidu ja mõlemad koos irdusid pleki küljest suure kamakana...
Postitused: 655
Teemad: 25
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
Minul tinatas spetsialist, ise pahteldasin ja värvisin
Postitused: 6,882
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Lisaks karmile kriitikale ka midagi meeldivat. Varakamber andis välja veel ühed kõrvaklapid (garnituuri) mis võibolla võiksid kuuluda selle auto lisavarustusse. Natuke välimus häirib, mitte ainult juhe/pistik mis võib olla vahetatud, Pobeda jaoks liiga moodsad ehk. Järgmine kahtlusalune on minu lemmik GAZ23, ehk sinna? Vene toode, mingi TA on kirjas ja takistus OM -des
Tinaga on muidugi jama. Restaureerimise kogemust pole, ainukese info tarbija vaatevinklist panin juba kirja - rauda põle...
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 86
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
2
Tere mehed.
Hakkab pihta.
Katsuge olla.
Jaan.
Katsuge olla...
Postitused: 1,014
Teemad: 223
Liitus: Feb 2004
Maine:
9
(29-03-2018, 23:31 PM)Marko Kirjutas: Lisaks karmile kriitikale ka midagi meeldivat. Varakamber andis välja veel ühed kõrvaklapid (garnituuri) mis võibolla võiksid kuuluda selle auto lisavarustusse. Natuke välimus häirib, mitte ainult juhe/pistik mis võib olla vahetatud, Pobeda jaoks liiga moodsad ehk. Järgmine kahtlusalune on minu lemmik GAZ23, ehk sinna? Vene toode, mingi TA on kirjas ja takistus OM -des
Tinaga on muidugi jama. Restaureerimise kogemust pole, ainukese info tarbija vaatevinklist panin juba kirja - rauda põle...
Sellised klapid ,koos sellise juhtme ja pistikuga olid 82 aastal ülekatuse käinud GAI Ladas.
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....