Postitused: 759
Teemad: 63
Liitus: Nov 2015
Maine:
24
Kadund äiapapa tegi ka üle magistraalkraavi betoonpostidest silla ja üritas siis sealt 63-ga üle roomata. Ei õnnestunud.
Külgsurvet ei kannata teised kuigipalju.
Postitused: 4,681
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
postid ju kõik neljast küljest armeeritud,ja ka tuul kõigutab ju korralikult.
Postitused: 872
Teemad: 14
Liitus: Sep 2008
Maine:
26
Äkki kallid kaasfoorumlased valgustavad, kui suur oli konkreetsel juhul sille, kust maasturiga üle sai ja kust Molotoviga ei saanud?
Kui sille on 1...1,5 m, kas siis kukub kah 1000kg kaaluv sõiduauto tingimata pähe?
Postitused: 4,442
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Neid poste on ka mitut mõõtu. 220-380V liinidel olid nõrgemad ja vist isegi veidi kõverad (kuda juhtus) ja kaks nurka olid ikka väga karvaselt valatud. 10kV liinidel olid ikka tummisemad, kus armatuur välja ei paistnud ja nurgad veidi ümardatud. Mälu võib ka petta.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 6,895
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(02-04-2018, 11:15 AM)oltsberg Kirjutas: kui suur oli konkreetsel juhul sille
Siit oleks pidanud alustama
Praegu üks tark küsis - palju maksab punane auto ja ülejäänud kaklevad omavahel, kuna igaühel on erinev õige vastus.
Rahu, seltsimehed, ainult rahu!
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
02-04-2018, 12:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2018, 22:53 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Endine pingbetooni tsehhi meister hoiatas elektriliini postide, jalandite eest- need ei ole projekteeritud sillusena kasutamiseks juba armatuuri paigutuse poolest.
Kõikse parem kaks karprauda ratastelaiuselt teljele nihkuma kinnitada. Telje all u meetrine post(mõlema tala all üks püsti). Vaat posti alla võib vundamendina liinimasti kasutada. Ja püstposti karpraua alla kinnikeevituskoht leida selline, et "tee" on alul auto pool otsapidi maas. Kui peale jõutud, siis läheb hopsti horisontaalseks(kaugemad karbiotsad püüab horisontaalasendis mingi pukk, mullavall jms kinni).
Postitused: 872
Teemad: 14
Liitus: Sep 2008
Maine:
26
Novot, hakkabki see postivärk selgeks saama. Ega mul seda estakaadi nii meeletult vaja ei olegi, uitmõtte tekkis sellest, et kasutult vedelevatele postidele mingi otstarve leida. Postid on muide ca 17x20 ristlõikega, "ladva" poolt lähevad vähe peenemaks.
Nüüd teisest ooperist küsimus. Kui auto on toodud välisriigist ja omab tolle riigi kehtivat ülevaatust, siis kas see kantakse Eesti dokumentidesse nö 1:1 üle? Et jääb ka siis paika, kui näiteks registreerimisel trehvab selline number, mille järgi peaks Eestis mingil teisel ajal minema?
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(02-04-2018, 14:54 PM)oltsberg Kirjutas: Nüüd teisest ooperist küsimus. Kui auto on toodud välisriigist ja omab tolle riigi kehtivat ülevaatust, siis kas see kantakse Eesti dokumentidesse nö 1:1 üle?
Välisriigiks peab olema EL riik, vastasel juhul ülevaatusest pääsu ei ole.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Kui enamus sõite alla 20km siis ei ole diislil mingit eelist. 5km otsasid sõites on kütusekulu sama kui bensiinimootoriga.
Postitused: 2,102
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Kas keegi teab soovitada, mis asutusest saaks osta kaarhallile profiilplekki? Sobib ka kasutatud plekk. Info eest tänulik!
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 111
Teemad: 1
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
Julgen soovitada 1.gen volvo v70 2,5tdi varianti. Korrapärase hoolduse korral sõidavad miljoni, mootori poolest erilisi tüüpvigu ei esine ning sõidudünaamika ning ökonoomsus on üllatavalt hea. Lisaks on veel enamusel autodest palju lisasid ning otsides leiab ka kuni 1500 euroga korraliku sõiduki. Kered on tsingitud ning liialt ei roosteta.