(02-04-2018, 23:07 PM)v6sa Kirjutas: ...
Kas praegune B4 on surnud?
1500.- eest saab sellel $itaks remonti teha. Kui tüdinud, siis on iseasi.
B5 ja uuemad eeldavad juba arvuti olemasolu. Või kodustatdu diagnostiku. Ja mitte di-akgnosdigu, kes vigakoode mõistab kustutada.
Vectra jääb väikeseks? Viimase otsa asjad on täitsa head autod. Zafirast juba räägiti. Hea hinna-kvaliteedi suhe.
Kui närv kestab, siis Peugeot 406 on pärist tummine tükk. Aga peab olema valmis närvesöövateks valgusefektideks armatuuris.
1500 eest on valikut vähevõitu. B5 on muidugi kindla peale minek.
Volvoga kipud hädas üksi jääma, nagu mersugagi. Remontida teda keegi ei mõista, aga vat tüüpvigadest jahvatada küll.
B4 ei ole päris surnud. Tehnika on saanud kõik investeeringud mida küsinud ja väsimuse märke ei näita. Sõidab vaatamatta kõrgele läbisõidule seni muretult. Aga konkreetse B4 kere seisund pärast 17 aastast lähikontakti eesti teehoolduses kasutatavate kemikaalidega on viimasel talvel järsult halvenenud. Uss murrab seest väljapoole kõikvõimalikest kohtadest. Ei olnud ta 8 aastat tagasi ostes parimas seisus ja nüüdseks vaatamata minu püüdlustele kereõõnsusi õlitada ja välise roostega võidelda on seis üpris nutune. Arvata on, et praeguses seisus ülevaatuse läbimine võib osutuda probleemiks. Kuna endast tasemel keremeistrit ei ole ja kvaliteetse teenuse pakkujate küsitav summa läheb kindlasti suuremasse suurusjärku nö taskus olevast 1500 eurist, siis ei näe erilist mõtet seda summat sellesse projekti matta. Katsed leida hästi säilinud eksemplari, millel ka natuke lisavarustust küljes oleks on samuti seni ebaõnnestunud.
Uuemate arvuti/diagnostika vajadus ei hirmuta. Kaablid ja arvutid olemas(tõsi, Volvo DiCe-i ei ole), 16 aastat kogemust rasketehnika diagnostika vallas ka abiks. Enda Alhambra ja tuttavate Vagide ja Fordidega omajagu tutvust tehtud ja üldiselt olukorrast võitjana välja tuldud.
Vectra jääb praeguse B4 põhikasutaja arvates väikeseks, Zafira olen ise seni välistanud, kuna tutvusringkonda sattunud isendid on kuidagi eriti õnnetukesed olnud.
Peugeot ei ole kuidagi nagu "tõmmanud" lähemat tutvust sobitama.
Olen nõus, et summa 1500 eest eriti suurt valikut ja parimat kaupa ei saa. Lihtsalt see on hetkel see summa, mille saaks rahulikult ilma pangale rõõmu tegemata välja käia.
Sama summat saaks edukalt kasutada ka tuttuue masina esmaseks sissemaksuks, aga kuidagi nagu ei kutsu see kuumakse(ca 250+kasko 30, mis tähendaks muude investeeringute pidurdumist), mis pärast seda järgneb...