Kirjelduse järgi tundub, et see kolmas tüüp oli Tõnu Piibur, googeldasin, tundub mingi pervert, ei saagi aru, millega tegeleb, ilmselt tasuta ühistranspordiga
Aga muidu näib, et see GAZ 14 saab küll "musta numbri". Puudused on ikka üliminimaalsed ja ei oma tervikut vaadates mingit tähtsust.
Kapotialused mürasummutus katted on reaalselt kehvasti väljamõeldud. On läbi õmblemata vatt ja kunstnahk, mis on kleebitud kapoti külge. Matid on kuumas keskkonnas ja venivad rippu ning rihmad hakkavad vastu käima. Lisatud on ka originaal mattidest pilt, kus on see probleem ka hästi näha.
Mootoriruumi serva kapoti vastas tihend on samuti kehv idee tehase poolt, sest on poorsest kummist, kogub kapoti all lendlevaid kemikaale ja mureneb kergesti ära. Kasu pole sest tihendist kunagi midagi olnud, sest ei ulatu isegi vastu kapotti
Peegel parema tiiva peal on ikkagi täiesti õige asi. Küsimus on lihtsalt selles, et aasta vanema auto peal on see must, nagu uuem peegel GAZ 2410 peal, aga uuemal autol on see kroomitud, nagu GAZ 24 peal. Seega on seosed arusaamatud ja kataloog näitab peeglile 14 koodi, kuigi 24 kataloogis on samal asjal 24 kood. Segane lugu, aga peegel tuleb lugeda õigeks ja õige koha peal olevaks.
Aga selliseid GAZ 14 tüüpi pereautosid on Eestis üle kümne. Umbes kümme aastat tagasi sai neid kokku loetud, aga nüüdseks on mitmed omanikku vahetanud ja üldjuhul seisavad niisama garaazides. Alguses on tore suure hurraaga ringi sõita, tarvitasin isegi sellist, vahel isegi kahte korraga, igapäevaselt tööl käimiseks, aga kui kusagile parkima ei mahu ja pidevalt on oht, et puksiir tuleb mingi karbussijama või elektripulli pärast järgi kutsuda, siis pole tegu just eriti mõistliku tarbeesemega. Puksiir peab ka platega olema, muidu ei kannata madalate nurkade tõttu peale tõmmata. Samas tuleb tunnistada, et lastel on taga ruumi palju ja vene vanamehed annavad ilusasti teed. Õnnetuselks on sellised Tšaikad peaaegu kõik lihtsalt kinnistesse garaazidesse seisma jäänud.
Aga muidu soovime ikka jõudu!