(Seda postitust muudeti viimati: 26-04-2018, 09:59 AM ja muutjaks oli tets.)
Selline kompressor ülearu.
Tehtud propaani balloonist ja minu jaoks tundmatust kompressori agregaadist.
Üks viga on, ei tööta heasti, survet ei võta ülesse.
On lahti võetud, kõik jupid peale silindripea mutrite peaks alles olema.
Veel on ülearu Sierra plekkvelgi mingi kogus, üks jooks 13 tolline, teine 15 tolline, samale mudelile tagumised piduritrumlid (uued) ja elektriline jahutusvent.
Asuvad Viljandimaal Kõos.
(Seda postitust muudeti viimati: 30-04-2018, 22:30 PM ja muutjaks oli wagoneer.)
Ära anda 7 lühemat 125cm ja 3 pikemat 155cm valgustit. Kas kõik ka töötavad ei oska kommenteerida. Aga mäletamist mööda nagu põlesid(osad küll viimati 3..4a tagasi)
Järgmine nädal lähevad jäätmejaama.
Mingi aeg ilmselt tuleb ka kahe toruga 125cm pikki 4..6tk.
Lisaks on veel kasutatud valgustorusid mingi 36tk. 95% neist ka põlesid. Läksid vahetusse kuna kambrisse said vähe teise valgusega torud pandud. Huvi korral võin pikkuse ja muud numbrid ka pealt vaadata.
Asuvad Viimsis. Kellel huvi siis number profiilis.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Ksf Tets- aparaat sisaldab Saksa DV silokombaini E 280 kompressorit. Ühesilindriline -astmeline, temalt eriti rõhku ja tootlikkust ei maksa oodata. Mõeldud järelkäru piduri jaoks(oma pidurid õliga ).
(30-04-2018, 23:02 PM)pen.skar Kirjutas: Ksf Tets- aparaat sisaldab Saksa DV silokombaini E 280 kompressorit. Ühesilindriline -astmeline, temalt eriti rõhku ja tootlikkust ei maksa oodata. Mõeldud järelkäru piduri jaoks(oma pidurid õliga ).
Tööjuures mehed pakkusid jah, et vist Saksa oma. Kunagi ta ikkagi töötas, mäletan seda hästi.
Ta rohkem kummipumpamiseks ja plekitüki värvimiseks oli.
(Seda postitust muudeti viimati: 02-05-2018, 14:13 PM ja muutjaks oli Talupoeg taluja.)
(02-05-2018, 00:04 AM)linnuke Kirjutas: Kogu lugupidamise juures Talupoeg Taluja vasu ,saadaksin sellise info juures selle ratta lapikule maale.
Tänan. Kahjuks mul endalgi rohkem infot pole. Lisan veel,et sain selle aastaid tagasi muu auto kolaga lihtsalt kaasa. Minu käes juba vähemalt kümme aastat. Eelmise omaniku nimi oli Herman. Siis veel haige aga nüüd juba kasvõi lapikul maal lapiti.... olgu muld kerge,tore mees oli. Bussijuht jne. Kas oli abiks?
T.
ps. Olen seda ratast veeretanud ühest nurgast teise lootuses,et järsku kellegil läheb vaja..... Ma isegi tean,et tuttavas metallikokkuostu-firmas oodatakse pikisilmi selle saabumist....
ET-38 ja oleks nagu VW märk ka küljes. Linnuke siristas vahepeal,et järsku 1- seeria Polo oma?
(Seda postitust muudeti viimati: 02-05-2018, 20:42 PM ja muutjaks oli stihl.)
(02-05-2018, 13:07 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: ET-38 ja oleks nagu VW märk ka küljes. Linnuke siristas vahepeal,et järsku 1- seeria Polo oma?
Odand vähe, ära veel ää viska.
Kangesti meenutab Golf 1 velge, mis mul praegu opilaual:
Ja sel pole tagavararatast. Ma uurin, kas tagavaraks käis sama, mis allgi või oli miski teistsugune.
Kui sama, siis saad rehvi maha võtta, velje ära liivatada, kruntida, sama originaaltooni värvida, uue ventiili panna, uue rehvi panna ja siis ma võtaks ta vastu küll....
(naaaali)
Mis seisus see rehv seal muidu on?
Ja kas sa Talina vahet ei jõlgu millalgi`?
(02-05-2018, 20:39 PM)stihl Kirjutas: Kui sama, siis saad rehvi maha võtta, velje ära liivatada, kruntida, sama originaaltooni värvida, uue ventiili panna, uue rehvi panna ja siis ma võtaks ta vastu küll....
(naaaali)
See ära andmine jah suht naljakas. Lihtsam on kohe prügikasti visata.
Paar herrat palusid hakata mul näiteks neid lampe kontrollima,et kas ikka kõik töötavad ja süttivad. Et siis need,mis töötavad nad võtaks ära.No ei ole aega sellega tegeleda. Pakkusin,et tulgu ise ja proovigu. Juhtmejupi ikka leian ja käiviteid ka kotitäis uusi kaasa. Öeldi,et pole aega
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
See ära andmine jah suht naljakas. Lihtsam on kohe prügikasti visata.
Paar herrat palusid hakata mul näiteks neid lampe kontrollima,et kas ikka kõik töötavad ja süttivad. Et siis need,mis töötavad nad võtaks ära.No ei ole aega sellega tegeleda. Pakkusin,et tulgu ise ja proovigu. Juhtmejupi ikka leian ja käiviteid ka kotitäis uusi kaasa. Öeldi,et pole aega
Kunagi liikus jutt,et kui ühe sellise toru ära lõhud siis 1 ruutkilomeeter saastatud. Seega hoia õrnalt.
T.
(04-05-2018, 08:29 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Kunagi liikus jutt,et kui ühe sellise toru ära lõhud siis 1 ruutkilomeeter saastatud. Seega hoia õrnalt.
T.
Jäätmejaamades üks suur kast kuhu kasutatud torud visatakse - ülemised on terved aga almistest tavaliselt klaasipuru järgi. Koguseid silma järgi hinnates tuleks päälinn evakueerida?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Njah. Hetkel seina ääres umbes 50+ erinevat toru. Nii padu veneaegseid kui ka kaasaegseid. Viimsi peaks siis suht puhtaks saama
Viimane kord jäätmejaamas lennutas jaama operaator neid torusid suure kaarega konteinerisse. Usun,et iga teine läks popsuga lõhki. A noh,see oli seal kopli poolsaarel.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
(Seda postitust muudeti viimati: 05-05-2018, 01:13 AM ja muutjaks oli wagoneer.)
Toosid ära antud.
Äkki kellegil on vaja nostalgilisi metallist "harutoose". Kaanel kenasti tihend ka veel olemas. Oma elu veetnud siseruumides ja pole roostes. Järgmine neljapäev läheb koos muu tavaariga daewoode toormeks.
Asuvad Viimsis ja saata pole aega.
Kontaktid profiilis.
Ma viskasin nad juba koormasse aga kuna neljapäevani on aega,siis annan neile veel võimaluse daewoode toormest pääsemiseks.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Segamas on mitmesuguseid puidujääke, alates lehtpuunottidest (vaher, pärn, tamm) lisaks laua-, planguotsad, paksemad "pinnad" jms, lähipäevil tuleb lisa. Meisterdamiseks, või muidu põnevateks eesmärkideks.
Hinnaks küttepuu hind, või vahetus tööriistade vastu, kui väga vaja, saab ka tasuta. Pilte pole, võib olla tulevad.
5o2B 243
ps. Samas on pakkuda ka korralikku materjali, saar, tamm, vaher jms. erinevas paksuses-laiuses.
pliimenningut on külapeal veidi üle. mingis ämbris ja raskevõitu oli, aga tõsta kannatas.
täpsemat kaalu ei tea. ilmselt lähipäevil utiliseeritakse moel või teisel. mõtsi, et annan teada,
ehk kellelgi hädasti tarvis.