ZIM Faeton

(16-03-2018, 20:27 PM)Formika Kirjutas:  
(16-03-2018, 19:55 PM)HMP Kirjutas:  
(16-03-2018, 17:33 PM)Formika Kirjutas:  Ukrainast sain teate, et esimised lanzeroonid, või maakeeli vist sisemised poritiivad omadega väga õhtal. Olevat teisi kohutavalt lapitud ja taastamis kõlbmatud. Nüüd küsimus suurele ringile, kas kellelgi on neid välja pakkuda või kas keegi teab kedagi, kellel võiks selliseid asju olla? Ette tänades Formika.

Terve kere on ilma katuseta. Terveks muidugi seda nimetada ei saa, pigem lihtsalt kere ilma katuseta. Kui õigesti mäletan peaks esimeste lanzeronide seisukord norm olema, vähemalt tehtavad.
 Kus kandis need asuvad?

Tartust 20km kaugusel. Fotod seisukorra kohta meilile, sest siia on fotod liiga suured. Huvi korral suhtleme meilitsi edasi.

Autoplekksepa- ja keevitustööd,  värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/
Vasta

(06-03-2018, 17:13 PM)tafcka Kirjutas:  Vabandan teema risustamise pärast aga  kas on kelllgi selline pagasiiste kasutuna seismas. Minu takso ootab sellist. Hetkel tal, viimased 35 aastat ees kaks juhiistet.
 Ukrainas, Kiievis kõrvalistuja kokkupandav iste müügis. Vaevalt tal suurt turgu on. Tavaliselt osatakse hinda küsida. kui ise ei viitsi tegeleda, siis võin oma poisil lasta uurida.
http://autobuy.ru/wpage/126980
Vasta

Natuke, midagi ka ZIM huvilistele. Esiteks tänud kõigile lanzeroonide pakkujatele. Pjotr leidis ise Ukrainast, Harkivist komplekti koos poolraamidega. Paistavad päris heas seisus olema. Hind ka poole odavam kui Eestis ja transpordi probleem langes ka ära.
   
   
Tagumine osa peaks enam-vähem paigas olema. Minu arust. Aeg ka juba. Järgmise nädala lõpus saab 6 kuud tööde algusest.
   
   
Vasta

Kiidelda pole millegagi, töö on praktiliselt paar nädalat seisnud. Põhjus ülimalt närused poolraamid ja lanzeroonid. Põhi ja pagasi osa on enam vähem valmid.
   
   
Midagi nokitsetakse tagaotsa kallal ja üritatakse kaitserauda sobitada.
   
   
   
Uute/kasutatud poolraamide kvaliteet ei paista ka rahuldavat.
   
   
Vasta

Mis minu lemmiku Zim Faetoniga on juhtunud. Pole hulga aega tast enam midagi kuulnud?
Vasta

(08-05-2018, 20:40 PM)sfinks Kirjutas:  Mis minu lemmiku Zim Faetoniga on juhtunud. Pole hulga aega tast enam midagi kuulnud?
 Mul on kuri kahtlus, et tööd on pooleli jäetud, sest mulle pole ka midagi saadetud, kuigi olen küsinud. Nimelt juhtus Igori ZIL 110-ga mingi liiklus õnnetus, sest äkiliselt kadusid pidurid autol ja hullema ärahoidmiseks tuli tal teelt välja sõita. Ma ei tea kui tõsiste tagajärgedega see lops oli aga ZIS-i juures ei ole midagi odavat. Kahtlustan, et kogu aur on nüüd pandud selle ZIS-i kordategemiseks, sest roolis oli Pjotri poeg. 2 nädalat tagasi hiilgas see auto veel punasel vaibal Kiievi auto näitusel aga nüüd ....
   
Vasta

(08-05-2018, 20:53 PM)Formika Kirjutas:  
(08-05-2018, 20:40 PM)sfinks Kirjutas:  Mis minu lemmiku Zim Faetoniga on juhtunud. Pole hulga aega tast enam midagi kuulnud?
 Mul on kuri kahtlus, et tööd on pooleli jäetud, sest mulle pole ka midagi saadetud, kuigi olen küsinud. Nimelt juhtus Igori ZIL 110-ga mingi liiklus õnnetus, sest äkiliselt kadusid pidurid autol ja hullema ärahoidmiseks tuli tal teelt välja sõita. Ma ei tea kui tõsiste tagajärgedega see lops oli aga ZIS-i juures ei ole midagi odavat. Kahtlustan, et kogu aur on nüüd pandud selle ZIS-i kordategemiseks, sest roolis oli Pjotri poeg. 2 nädalat tagasi hiilgas see auto veel punasel vaibal Kiievi auto näitusel aga nüüd ....
Maru kahtlane lugu. Teist korda ma kuulen juba, et see auto ennast pidurite puudumise tõttu segi sõitnud. Eelmine aasta läks mul pulmasõidus Tshaikal viimane jupp piduri toru kinnituse juurest katki ja ka avastasin ühel ristil, et pidureid enam pole. Sõitsin suurema ringiga lihtsalt pulmarongi. Noorpaar ei saanud aru, et midagi valesti on. Pulmavanale helistati pulmamajast, et kaua veel läheb? kommenteeris ainult, et lendame juba, pidureid ei kasuta. Big Grin  Tegelikult oli üks poole tunnine peatus vahele planeeritud. Selle ajaga võtsin korralikud riided seljast Wink , kruvisin salongist ühe ümara peaga kruvi, see läks tagurpidi pimedaks ette ( tean, et kui  kopikad veel käibel oli, siis pandi neid) Sai ühe poisi pedaali pumpama ja ise roomasin auto all ringi õhutasin pidureid. Pulmalised oma tegevustelt tagasi tulid, korjasin juba riistu kokku.

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta

(08-05-2018, 22:48 PM)sven1 Kirjutas:  Maru kahtlane lugu. Teist korda ma kuulen juba, et see auto ennast pidurite puudumise tõttu segi sõitnud. Eelmine aasta läks mul pulmasõidus Tshaikal viimane jupp piduri toru kinnituse juurest katki ja ka avastasin ühel ristil, et pidureid enam pole. Sõitsin suurema ringiga lihtsalt pulmarongi. Noorpaar ei saanud aru, et midagi valesti on. Pulmavanale helistati pulmamajast, et kaua veel läheb? kommenteeris ainult, et lendame juba, pidureid ei kasuta. Big Grin  Tegelikult oli üks poole tunnine peatus vahele planeeritud. Selle ajaga võtsin korralikud riided seljast Wink , kruvisin salongist ühe ümara peaga kruvi, see läks tagurpidi pimedaks ette ( tean, et kui  kopikad veel käibel oli, siis pandi neid) Sai ühe poisi pedaali pumpama ja ise roomasin auto all ringi õhutasin pidureid. Pulmalised oma tegevustelt tagasi tulid, korjasin juba riistu kokku.
 Kui mul selline auto oleks, hoiaks linade vahel, mitte ei sõidaks ringi. Prefektselt taastatud ZIL 110 hinnad algavad poolest millist. Tänase seisuga mitte ühtegi müügil kuskil ei ole. ZIS 101 on veel krõbedama hinnaga. Alla 1 milli neid ei liigu. Jutt käib prefektselt taastatud autodest.
Vasta

Palju sest kasu on, liiatigi kuna tõsised friigid iga paari tunni tagant vaatavad mis turul toimub, kuid selline kuulutus, ehk mõni nupuke vajaka vms. http://www.auto24.ee/used/2804949

Ford Granada
Vasta

Leiunurgast käis selline zis110 läbi hiljuti http://www.auto24.ee/used/2781510
A24 puhul ei näe kui vana kuulutus on, aga tel nummer olemas, keegi kindlasti on uurinud, kas teadatuntud masin või mingi häma või tõsine asi ja utoopiline hind või müüdud. 
Vasta

(09-05-2018, 09:43 AM)TeeTL Kirjutas:  Leiunurgast käis selline zis110 läbi hiljuti http://www.auto24.ee/used/2781510

Parandasin lingi.
Vasta

(09-05-2018, 09:51 AM)Raivo Kirjutas:  
(09-05-2018, 09:43 AM)TeeTL Kirjutas:  Leiunurgast käis selline zis110 läbi hiljuti http://www.auto24.ee/used/2781510

Parandasin lingi.
  See aparaat müüdud. Kunagi sai küsitud hinda , taheti 230K sinna juurde läheks siis renoveerimine, mis ZIS-i puhul on väga kallis lõbu.
Vasta

Niisiis, peale päringuid saadeti siis mõned pildid. Asi liigub ikka teosammul ja nagu ma siin eelnevalt kirjutasin, tegeldakse ka muude asjadega. Tööde algusest on möödas pea 7 kuud ja lõppu veel ei paista. Viimased pildid olid saadetud 10-nda Aprilli seisuga. Pärast seda on keskendatud esimeste poolraamide renoveerimisele.
   
   
Kunagi on lõtke parandatud niimoodi. Nüüd aga uus puks sisse, hõõritsaga üle ja uus võll paika.
   
   
   
   
   
Poolraamid komplekteeritud, krunditud, paigaldatud.
   
   
   
   
   
   
Vasta

Kõigile ZIM Faetoni huvilistele ja kaasaelajatele on teatada kurb uudis. Tööd selle projekti kallal on peatatud kuni Septembrini minust mitte sõltuvatel asjaoludel. Nimelt tuli Pjotri töökojal võtta vahele mingi magnaadi auto, mille eest lubati mingit ulmelist hinda, kui asi Augusti lõpuks valmib. Kuna mina magnaat ei ole, siis tuli alandlikult olukorraga leppida. Tööd jätkuvad KGB Pobeda kallal täies mahus. ZIL 115-l on ka tuurid maas, kuna ootab keretööde järjekorras. Veermiku kokkupanemine käib edasi. Gaz 11 Faeton ootab keret. Veermiku loodan suve jooksul kokku saada. GAZ A projekt seisab juppide taga. Need ka kindlasti enne Septembrit ei jõua. GAZ M1V8 loodan komplekteerida ja jääb ka kere töid ootama. Millal ????? Nii, et tuleb küllaltki mitteviljakas suvi.
Vasta

(16-05-2018, 18:23 PM)Formika Kirjutas:  Kõigile ZIM Faetoni huvilistele ja kaasaelajatele on teatada kurb uudis. Tööd selle projekti kallal on peatatud kuni Septembrini minust mitte sõltuvatel asjaoludel. Nimelt tuli Pjotri töökojal võtta vahele mingi magnaadi auto, mille eest lubati mingit ulmelist hinda, kui asi Augusti lõpuks valmib. .... Nii, et tuleb küllaltki mitteviljakas suvi.

Puhkuste aeg kah trügib peale. Randa, õllele ja muru pügama. Polegi kedagi tööpostil.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Mõned päevad tagasi sai kahetsusega teatatud, et ZIM Faetoni piinad on kuni sügiseni edasi lükatud ja et huviliste huvi ei langeks panen siia üles oma kolmanda ZIM-mi elu ja saamisloo. Põgusalt olen sellest isendist siin ja seal postitustes maininud aga see nii kui nii kõigil kõrvust mööda jooksnud. Nii siis alustame. Issanda aastal 1996 sattus üks Itaalia ärimees  ja vana auto huviline Alessandro Riiga, kus tal jäi silma müügil olnud ZIM Gaz 12. Auto oli heas korras ja nii rändaski teadmata hulga krabisevat ühest taskust teise ja Lõunamaa poeg sai ZIMmi omanikuks. Auto nägi välja selline.
   
Vastne ZIMmi omanik oli ka mingi vana autode klubi liige ja küllap sai ta seal kõva tähelepanu osaliseks, omades sellist elukat.
   
   
Veel mõned pildid Itaaliast.
   
   
Aga siis 2014 aastal kutsuti Alessandro Issanda palge ette ja teda jäid leinama ZIM ja juba aastates tütar, kes ei osanud üksteisega midagi peale hakata. Nii jõudiski minuni informatsioon Itaalias müügis olevast ZIM-st. Pakkusin 4000.-€. Jäädi nõusse ja auto oligi minu. Kui masin oli kodus tegin põhjaliku inventuuri ja selgus meeldiv üllatus. Masin oli ime heas seisukorras. Kere ei vajanud mingit keevitust. Kunagine omanik oli kõik paksu määrdega kokku määrinud ja muidugi ei teinud autole miskit paha ka Itaalia kliima. Kannatada olid saanud mõned külje ilu liistud ja kadunud originaalne õhupuhasti ja ka pidurisüsteem oli ümber ehitatud ja võimendiga värk paigaldatud.
   
   
   
Sisu oli küll minu arust kuidagi imelik. ZIM-il peaks see olema sineli riie ja armatuur puiduimitatsiooni. Aga see oli nagu Pobeda.
   
   
   
Autol oli originaal mootor, korras hüdromuhv ja käiguosa. Tookord ei postitanud ma veel omi projekte ja selle auto juures oleks see piirdunud mõne ämbritäie tõrva ja õli jääkide eemaldamisega. Mis poleks vist kellelegi huvi pakkunud. Mis siis edasi sai, jätkan homme. Täna enam ei viitsi trükkida ja neid pilte vähendada.

Järgneb ....
Vasta

(20-05-2018, 22:43 PM)Formika Kirjutas:  Pakkusin 4000.-€. 
Südametunnistus piinama ei jäänud senjoriitale koti pähe tõmbamisest? Big Grin

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(20-05-2018, 23:45 PM)Walter Kirjutas:  
(20-05-2018, 22:43 PM)Formika Kirjutas:  Pakkusin 4000.-€. 
Südametunnistus piinama ei jäänud senjoriitale koti pähe tõmbamisest? Big Grin
 Ta küsis 4500.- . Keegi seal polnud võimeline seda autot käivitama ja Itaalia päike oli ka rooli ja plastosad olematuks söönud. St. need pudenesid ära.
Vasta

Jätkame siis sealt, kus eile pooleli jäi. Kui kaasfoorumlane Walter arvab, et tegin senjoriitale liiga, siis seda 60 a. prouat senjoriitaks tituleerides oleks vist veel hinda alla saanud. Tegelikkuses oli asi nii, et minu palvele saata autost pildid saatiski senjoora mulle eespool demonstreeritud pildid. Pildid tulid postiga ja nagu vanal heal ajal paberil. Pilte vaadates tuli mul tunne, et olen saanud loterii peavõidu. Kõhklematta saatsin prouale raha ja leppisin ühe Leedu treilerifirmaga kokku, kes Itaaliast autosid vedas auto transpordis. Auto lubati tuua Mariampolisse, kuhu ma ise väikese treileriga vastu läksin. Itaalias ise ei käinud. Kohale jõudes vaatas mulle vastu tõeline ront. Juht ütles, et auto seisis lahtiselt varikatuse all ja mitu tundi päevas päikse käes. Ka polnud senjoora jutu järgi sellega vähemalt 12 a. sõidetud. Mis ma siis sain. Sain väga kobeda kere, ülekuumendatud mootori, päikese poolt täiesti peesse keeratud sisu. Istme katted olid hävinenud, roolist jäi järgi traat, klaasi tihendid pragunenud, kummid õhtal. Aegade jooksul oli igasugust sodi auto külgedele tassitud ja koos sellega ka külgmised ilu liistud tuksi keeratud. Ka oli kaitserauale mõlemalt poolt kõks antud, nii et seal tuli ka osasid välja vahetada. Senjoora oli mulle saatnud 18 aasta taguseid fotosid. Tänu nende vanade piltide vaatamisele tuli mul meelde, et Zimmil all vale käigukast. Kui kellelgi on ZIM-i või Pobeda käigukasti pakkuda, olen huvitatud. Samuti roolil olevat käigukangi ja hoovastikku. Auto jõudis minuni 2014 hilissügisel ja tegelema hakkasin temaga 2015 kevadel. Kõigepealt kiskusin ta pulkadeks laiali. Kogu sodi kraapisin maha. Kerel roostet ei tuvastanud. Viisin Võru Hallidesse liivapritsi. Pärast seda krunditi põhi ja ala äär ära. Rooste auke esines ainult kahe ukse ala ääres. Keevitustööd said paari päevaga tehtud. Peale uste alaääre tuli ka kinni panna valede suunatulede paigaldamisest tehtud augud esi poritiibades. Sel, 2015 a. suvel sai remonditud sillad ja viidud mootor Tartusse Olevile remonti. Talveks kruttisin sillad alla ja pill garaaži talve korterisse. Hakkasin otsima maalri tööde tegijat. See oli lootusetu ettevõtmine. Ühelt poolt minu kõrged nõudmised ja teisalt töö keerukus viisid küsitava hinna astronoomilistesse kõrgustesse, mida ma polnud valmis tollal aktsepteerima. 2016 a alguses sain ka GAZ 23 omanikuks ja kogu aur läks selle peale. Siis pakuti mulle värvimis võimalust Ukrainas. Hind ka palju soodsam. Niisiis 2016 a novembri alguseks olin teinud endale Valgevene transiit viisa, panin Zimmi käru peale ja keerasin otsa lõuna poole. Sihtpunkt Belõi Cerkov, Kiievist c. 100 km lõunas. Kuni Valgevene piirini läks kõik ladusalt ja siis läks lahti. Ühesõnaga üks poolearuline tahtis läbi nende paradiisi autot vedada. Lõpuks öeldi, et see on võimalik ainult, kui tellin konvoi. See võtvat aega 3 päeva.  Õnneks olid mingit lätlased samaks päevaks konvoi tellinud mingi kauba vedamiseks, kuid ainult Vitebski tolli lattu. Aga need vennad lubasid ka minu läbi riigi eskortida, kuna neil midagi muud mõistlikku teha polnud. Pärast paberite täitmist, 300€ loovutamist ja muid protseduure, mis sisaldasid kolme kordset läbi otsimist, üks neist röntgenis, asusime teele. Miilitsa onu oma autoga ees, siis mina ja siis Läti reka, kus istus teine miilitsa onu. Kui jõudsime Vitebski lähedale tuli rekas olnud miilitsa onu minu juurde ja autoga onu saatis reka tollilattu. Mina sain käsu tasapisi edasi liikuda, niikaua, kui saateauto järgi jõuab. Paar tundi kuulasin miilitsa onu juttu tema sitast elust Valgevenes ja kuidas ta peab 160.- eurose kuupalgaga hinge sees hoidma. Kusagil jõudis saatemasin ka meile järele, siis istus minu kõrval olnud miilitsaonu ka sinna ja sõit läks kiiremas tempos lahti. Mõnus oli küll nii sõita, ükski miilits ei kiusanud, kuigi neid seal tee peal paksult oli. Nii jõudsime Ukraina piirini. Järgneb ....
Vasta

Jätkame järjejuttu. Valgevene läbitud - Ukraina. Juba kohe öeldi suur probleem. Üks isik võivat võtta Ukrainasse samaaegselt ühe sõiduki, mul aga kolm. Kaks pakkusin mina, ei käru olevat kolmas. Ei jäänud muud üle, kui helistada tuttavatele Kiievisse ja abi paluda. Magasin öö piiril ja hommikul laadisime Zimmi teise käru peale ja pääsesime tulema. Auto koos käruga jäi tasulisse parklasse. Viisime Zimmi maalritele ja siis selgus, et nad olid mingi teise töö ette võtnud ja minu oma jääb ootele. Sinnani ma ei teinud autodest pilte ka aga kui GAZ 23 ehitasime, siis poiss tuli jutuga, et Eestis selline Auto-Moto Foorum, pane sina ka sinna oma projektid üles. Kui kedagi teist ei huvita, siis endalgi hiljem hea lugeda.  Ukrainlased võtsid Zimmi pahtelduse ette alles järgmise, ehk 2017 a. Aprillis. Pahteldamine kestis 8 kuud KAHEKSA KUUD!,
   
   
   
   
   
Hiljem lisan veel pilte pahteldamisest.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne